Ja, en dan erger ik me aan de maniertjes van de copywriters en dan vraag ik me af waarom ik dit doe.
Ik heb wel eens gehad dat een bezorger helemaal gehavend met een kapotte fiets en een door elkaar geschudde kapsalon voor de deur stond.
Kwam hij sorry zeggen want hij was door een scooter onderuit gereden en nu was mân bestelling te laat en een troep
Ik heb hem met de auto teruggebracht naar dat eethuisje en de fiets in mân schuurtje gezet.
Kwam de eigenaar van het eethuisje de volgende dag om de fiets op te halen, met een bos bloemen en een kadobon.
Daar moet ik altijd even aandenken als mân vertrouwen in de mensheid tot het nulpunt is gedaald, en we hebben sowieso te weinig waardering voor de puistige pubers die ons eten komen brengen
V4kantieveilingen.nl heeft nu een reclame met een vader en klussende jonge dochter en die vader laat dan trots zien dat hij voor haar zelf een bed heeft gemaakt inclusief glijbaan dat vervolgens uit elkaar valt. Daarna gaan ze snel naar V4kantieveilingen.nl. Maar waar gaan ze daar dan op bieden?
- Ik weet het antwoord al want ik heb de reclame gezien maar wil graag stemmen
- een kleine werkbank met gereedschap
- een leuk kinderbed dat je makkelijk in elkaar zet
0 stemmers
het goede antwoord is werkbank maar ik vind een kinderbed veel logischer?
Ik heb eens een klacht ingediend bij Thuisbezorgd omdat ze mijn frietsaus waren vergeten (:@), nooit wat van gehoord helaas
Heb ik deze week nog gedaan en kreeg het geld voor de frietsaus terug en 10% kortingvoucher! Geheel terecht want de volledige McExperience was verpest
Oh joh! Gewoon via 't contactformulier? Vind 't echt een irritante app, je kunt niet zoals bij Uber makkelijk contact met ze opnemen
10 jaar geleden ofzo kon je bij de Mac heel makkelijk klachten indienen. Was het personeel bijdehand, klacht indienen, kreeg je een voucher thuisgestuurd. Dus toen we dat eenmaal doorhadden elke x als er iets mis ging een mail sturen wel alleen als er iets mis ging, maar alsnog gaven ze voor kleine dingetjes al vouchers.
Hee, mss kun je rijk worden met een nieuwe dieetmethode!
Dat weet ik niet eigenlijk want ik heb deze taak vakkundig gedelegeerd naar mijn vriend. Maar volgens mij gewoon via thuisbezorgd zelf en het was ook binnen een paar uur geregeld!
Ik had even âophef bikinilijn Den Haagâ gegoogled en zag dat een raadslid het seksistisch vond omdat het naar de vrouwelijke schaamstreek verwijst en dat was flauw. Zelf dacht ik meer in de richting van niet iedereen wil of kan een bikini aan en/of dat mannen deze tram nemen want huuuuu lekkere wijven in bikini. Of zoiets?
Pff dat raadslid maakt er dan zelf een heel ding van dat er niet is, heel raar hoor.
Nog liever âzak erinâ.
Ik snap hem ook niet zo. Het is niks stigmatiserends toch? Als het zwembroeklijn (maar dan in woordgrapvorm, @anon91169173?) was geweest, was het dan ook een ding?
Een naam als âde sexy bikinilijnâ had ik wel storend gevonden, omdat je dan blijkbaar sexy moet zijn als je een bikini draagt. Maar dit lijkt me vrij neutraal eigenlijk. En ik vind hem ook wel leuk gevonden. Maar misschien zie ik iets totaal over het hoofd.
Haha gaat alles goed of heb je ergens gekke kaas gehaald
Haha nee geen idee! Ik zat er een beetje hardop over na te denken en toen kwam mijn man daarmee.
Wel zak in de stront, volgens mij betekent dat ongeveer hetzelfde
âSterfâ
Bovendien ziet die werkbank er uit als speelgoed, dus wat die voor nut heeft?
Ik vind het niet per se neutraal. Bikinilijn refereert specifiek naar het stukje onbedekte huid van je schaamstreek als je een bikini aan hebt en naar het wel of niet scheren daarvan.
Dan denk ik waarom moet je daar iets naar vernoemen? Ik zou er geen ophef over maken maar ik vind het gewoon niet grappig ofzo.
Zwembroeklijn is totaal niet hetzelfde want dat refereert alleen naar een zwembroek.