Stel je persoonlijke vraag #29

Woon 3M onder de zeespiegel - Flevoland.
Wij hebben best vaak zo’n realisatie momentje, als je in de tuin staat en weer lekker klei tegen komt. Dan kijken we altijd naar ons huis en bedenken dat dat gewoon tot de helft onder water staat :sweat_smile:

Zou echt 100% voor de olympische tramp stamp gaan
image
Als je het doet, doe het dan goed hè

56 likes

Mijn wijkje omringd door een gracht is de enige in de hele omgeving die niet overstroomd, dus ik verwacht echt apocalyptische zombie omstandigheden waarbij we dan de rest van de stad moeten wegvechten ofzo.

@Oprah ooit ga ik een documentaire maken over het volk van de Makado.

3 likes

in duitsland heten pokemon blijkbaar anders dan in de rest van de wereld, kunnen jullie raden…
WIE IS DEZE (DUITSE) POKEMON

Bisasam

• Charizard
  • Bulbasaur

0 stemmers

Bulba

Schiggy

• Squirtle
  • Pikachu

0 stemmers

Squirtle

Pummeluff

• Chansy
  • Jigglypuf

0 stemmers

Jigglypuf

Kleinstein

• Geodude
  • Bellsprout

0 stemmers

Geodude

en deze krijgen jullie gratis:
image

omg duitsland

48 likes

Relaxo :joy::joy::joy:

6 likes

Stel je bent bevriend met Emma. Emma ken je al 10+ jaar en zij heeft nu een kind van bijna 4 jaar. Het kind mankeert niks. De afgelopen jaren heb je nooit iets met Emma alleen kunnen ondernemen. Het kind moest van haar altijd mee, terwijl de partner van Emma ook regelmatig heeft aangeboden om dan zelf de volledige zorg op zich te nemen. Je zou deze zomer samen 2 dagen weggaan zonder dat kind, maar dat kan niet doorgaan. In plaats daarvan zou je nu gewoon een middagje samen wat doen, maar nu komt het: het kind moet opeens ook weer mee.

Ben ik dan onredelijk als voor mij de grens is bereikt? Als ik aangeef het heel fijn te vinden om gewoon met z’n tweeën iets te doen zonder kind. Dat het anders voor mij niet meer hoeft, ik ben immer niet bevriend met je kind, maar met de volwassene.

• Ik had al lang een punt achter die vriendschap gezet.
  • Ik vind je onredelijk. Het is nu eenmaal ontzettend lastig om alles zo te regelen dat je als ouder zonder kind een activiteit kunt ondernemen.
  • Emma is onredelijk. Het moet best haalbaar zijn om een af te spreken zonder kind.
  • Anders…
  • Als vrouw zonder kind(eren) mag je hier sowieso geen mening over hebben, want jij weet niet wat het is om ouder te zijn.
  • Jullie zijn beiden verkeerd bezig. Jij had veel vroeger al explicieter moeten aangeven hoe je over de kwestie denkt. Anderzijds had Emma ook wel wat meer oog mogen hebben voor jouw situatie.

0 stemmers

De duitse naam past veel beter bij snorlax :joy:

• Ik kleed me als de gemiddelde Nederlander
  • Ik kleed mij beter dan de gemiddelde Nederlander
  • Ik kleed mij minder goed dan de gemiddelde Nederlander
  • Er zijn weinig mensen beter gekleed dan ik
  • Er zijn weinig mensen slechter gekleed dan ik

0 stemmers

Je mag NL’er ook als Belg lezen /nocare

Ga je ons nu judgen op de gegeven antwoorden?

“X, je zit in de verkeerde categorie, meid!”

2 likes

Dat zat ik inderdaad net te doen. En ik vroeg me af waarom je geen: weinig mensen die zich beter kleden dan ik, hebt gestemd.

10 likes

Ik ben werkelijk geen fashionista maar de kledingstandaard in NL ligt zo enorm laag…

19 likes

@Willem heb jij voor je vrouw gestemt?

2 likes

Ik ben in deze situatie misschien juist weer te voorzichtig geweest. Ik krijg namelijk vaak te horen (zelfs uit beoordelingen van werk) dat ik erg direct ben, waardoor ik in dit geval, zeker toen het kind jonger was, het alleen impliciet aangaf. “ik zou het leuk vinden als we een keer met z’n tweeën______” maar ik heb nooit gezegd “zonder kind” o.i.d.

En dan vind ik het dus ook lastig om op te maken of ze de cues goed had begrepen. Ik ben vaak té.

1 like

Anonieme vraag voor wie geen actieve kinderwens heeft! Heb of had jij wel eens seks zonder voorbehoedsmiddelen, afgaand op je cyclus/basistemperatuur (dus tijdens je ongesteldheid, na je ovulatie, etc)?

• Nee, nooit.
  • Uitzonderlijk.
  • Ja, en het werkt voor mij prima.
  • Ja, en ik ben zo ongepland zwanger geraakt.

0 stemmers

Ik dacht niet in overstromingsgebied te wonen maar kan volgens deze site 3m onder water komen te staan?! :hushed:

Nog over dat zwaaien, Jeep eigenaren zwaaien ook naar elkaar (vooral wranglers geloof ik) maar ze doen ook aan “ducking” dan krijg je een rubber eendje.

36 likes

Zit het woord “platje” in jouw vocabulaire?

• Ja voor schaamluis
  • Ja voor een betegeld stukje buitenruimte
  • Ja voor een stuk dakterras
  • Ja voor nog iets anders
  • Nee ik zeg nooit platje

0 stemmers

Wat heeft jouw ideale vakantie?

• Zon
  • Sneeuw
  • Strand
  • Natuur
  • Stad
  • Kort (weekje)
  • Middellang (twee weken)
  • Lang (drie weken of langer)
  • Kamperen
  • Hotel
  • Huisje
  • Bijzondere accomodatie zoals boomhut, boot, zoiets
  • Vaak uit eten
  • Zelf koken
  • All-in restaurant
  • Veel activiteit
  • Weinig activiteit
  • Ver weg
  • Dichtbij
  • Ik haat vakantie dus heb geen ideale vakantie

0 stemmers

Hoe gaat je dag vandaag?

• Goed
  • Neutraal
  • Slecht

0 stemmers

Lijkt me een heel duidelijke maar vriendelijke opmerking.

Ik krijg van vriendinnen met kinderen eigenlijk altijd de vraag of het ok is of kind mee komt. Of dat als we afspreken, kan zijn dat vader/oppas niet kan, is het goed als kind mee komt? Ze gaan er nooit zomaar vanuit. Wat ik echt heel erg prettig vind en eigenlijk ook wel normaal. Ben met haar bevriend, niet met het kind. (Maar vind het ook geen probleem als kind wel een keer mee komt, dan passen we de activiteit gewoon aan.) Belangrijkste is dat er evenwicht is.

1 like

Speciaal voor deze man

9 likes