Nou, ik rijd geen auto, maar ik heb geen richtingaanwijzer op mijn fiets.
@anon91169173 ik zeg dit echt niet snel, maar klinkt alsof het een goed idee is om die vriendschap vaarwel te zeggen. Deel de mening van @anon50301661 en wij hebben recht van spreken want we hebben allebei een kind . Snap er niks van…
Ik en mijn discalculie gaan zit niet eens proberen
Anders: ligt eraan wat voor luxe uitgave het is.
Zou ik zeker kopen als ik het kon missen. Maar dan niet alla Vera de lelijkste beige schoenen kopen omdat het designer is.
Ik benijd mensen die zoiets uberhaupt van duo kunnen, ik heb dat nodig om te leven
OMG, die puntige Chanel-schoenen?! Waar ze al lang op zoek naar was? Ik wil met haar kaart eens gaan winkelen.
Huuh rare opmerking dit, of mis ik iets. Misschien is het wel een cadeau? Misschien heeft ze jarenlang gewerkt en kleine bedragen opzij gezet?
Oke en hoe bepaal jij dat zij ‘gek stemt’ dan? Wat voor info heb jij nou nog meer behalve dat ze daar een afspraak heeft?
Vind dit echt een beetje vreemd.
Jaa het idee is leuk maar fie beige kleur vind ik zo naar.
Als jij haar pas vind mag ik dan een givenchy anti gona mini.
We gaan samen naar Parijs duh!
Heeft ze eerst geld van jou afgepakt om die afspraak te kunnen maken?
Het gevoel van natte kleding aan hebben. Dus bijvoorbeeld na compleet natgeregend te zijn thuis in die kleding chillen, of met je kleding aan zwemmen en daarna nog chillen.
- Echt vreselijk
- Vind ik wel lekker eigenlijk
- Boeit me niet zoveel
- Nooit echt natte kleding aan gehad
0 stemmers
Alleen natte sokken vind ik kut. Maar ik ben net heerlijk in de keiharde regen boodschappen gaan doen op de fiets.
Wat betreft designertassen zou ik nooit meer dan 300 euro aan iets uitgeven, ook niet als ik met kleren aan kon zwemmen in het geld. Doe mij dan maar gewoon goede deals of iets dat tweedehands is.
Wat betreft dure aankopen hoeft het dan ook weer niet super basic te zijn. Glitters, opvallende modellen en knalkleuren vind ik wel leuk.
Hahaha same. Het mooist van deze wereld vind ik denk ik hun terminologie. Die van dat filmpje hoopte dat haar SA haar volgende stap in haar H journey zou verwezenlijken en haar als push present een B30 zou aanbieden. Ok ik wist stiekem wel dat push present een bestaand iets was, maar niet dat er mensen waren voor wie dat serieus een ding is
Ik ben er nu en met de naam van mijn vriend moet het me lukken! LOA
Wat een vreemde wereld, designertassen.
Ik heb geld gekregen van mijn moeder die is overleden. Tevreden?
Zou jij een jaar undercover in een Hermes-store willen werken als sale adviser voor een documentaire (voor het salaris dat je nu hebt). Dat je zogenaamd persoonlijke relaties opbouwt met allemaal vrouwen die hopen om op een dag de mogelijkheid te hebben de felbegeerde Birkin te kunnen kopen. En dat je vervolgens bij BNN een documentaire hierover mag vertonen van 45 minuten?
- Het lijkt me best grappig
- Nee doe maar niet
- Alleen als ik ook een birkie krijg
- Anders…
0 stemmers
Voor je afstuderen aan de School of Life mag je een tas uitkiezen. Welke neem je?
Heb jij op vakantie een keer een nep designer tas gekocht?
- ja
- nee
- geen idee
- ik ga / ging nooit op vakantie
0 stemmers
Kapotttt rare Flex dit
@Nysmn ik vind het wel echt heeeeerlijk om helemaal natgeregend thuis te komen en dan met je koude lijf onder een warme douche te stappen