Stel je persoonlijke vraag #29

Sorry (eigenlijk niet) maar wat een kutwijf benn je

17 likes

Fixed it

9 likes

Ja best wel! Hoop voor jou dat je zoiets nog lang niet hoeft mee te maken :relaxed:

58 likes

:+1:t3:

2 likes

Wat boeit het jou dat iemand een bepaalde tas koopt?

5 likes

Ik dacht dat het tegenwoordig niet meer zo moeilijk was om aan een Birkin te komen? :open_mouth:

Dat deed @Luzarl ook helemaal niet, totdat jij haar ongeveer dwong een verklaring af te leggen hoe ze zo’n tas kan betalen.

86 likes

Haha wat is hier weer gaande joh.

10 likes

Ik vind het soms wel jammer dat ik 6/7 jaar geleden niet wist hoe lucratief die handel in tassen is, kan me herinneren dat je al een lv speedy voor zo’n 500 euro had? Times have changed

Ik heb ooit op vakantie naar Engeland een een neppe LV gekocht (zo’n eentje met zeer kleurrijke monogramprint voor enkele ponden) en toen had ik er studs doorheen gedaan en fake erop geschreven met een zwarte stift. Ik vond mijzelf toen als 13/14 jarige vet stoer. :rofl:

13 likes

Ja jij

3 likes

Sommige mensen hebben moeite met formuleren.

2 likes

Maakt veel emoties in mensen los blijkbaar!

Jezus mens hoe laag wil je gaan.

1 like

Of spill the tea or drink it.

15 likes

Of rot gewoon op

18 likes

Ik wilde anders dan de rest zijn. maar eigenlijk iedereen droeg hetzelfde een leed aan het avril lavigne sk8erboi-virus.

Ben jij op dit moment gelukkiger dan eind juli 2020?

• ja heel erg
  • ja een beetje
  • de situatie is hetzelfde
  • ik ben nu iets ongelukkiger
  • ik ben nu veel ongelukkiger
  • ik zou niet weten hoe ik mij vorig jaar voelde rond deze tijd

0 stemmers

1 like

In sommige landen/filialen is het makkelijker dan andere volgens mij. Er zijn mensen die er 1 kunnen kopen bij hun eerste bezoek aan een Hermès winkel

3 likes

Probeer het alsjeblieft, zeg dat hij de verloren kleinzoon is.

2 likes

Als jij een spin was, zou je dan bij jezelf als mens op bezoek komen?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet zeker

0 stemmers