Grote kans dat ik dan eindig in de stofzuiger.
Net als Sebastiaan.
Ohnee, die is opgeveegd.
Haha @Konijntje is hier al een keer eerder loco over gegaan, over mensen met studieschulden. Waarom triggert dit je nou eigenlijk dermate erg?
Biecht waar reacties op mogen: ik ben vaak en duur op vakantie geweest met m’n huge ass studieschuld. Ook veel kleding en prulletjes gekocht. De vakanties waren het waard, de kleding en accessoires absoluut niet. Had het achteraf iets anders aangepakt. M’n studieschuld had wel 15.000 lager kunnen zijn, maar dat is nu ook wel snel bij elkaar te verdienen door te werken. Maar echt slim? Neh. Er zaten wel wat andere motieven achter. Echt spijt heb ik echter niet.
Één van die aankopen was ook een Ralph Lauren tas die ik 0 keer aangeraakt heb. Maar het was helemaal nodig hoor, die aankoop Echt designer vind ik dat niet, maar wel… Typisch van mezelf
Omg hep jij van ons belasting gelt geleef?!!?!?!
Ik zou in een Birkin-bag gaan zitten.
Heb jij ooit een kind niet gecorrigeerd, terwijl dat eigenlijk wel had gemoeten? (Bijv. een kleuter zegt random ‘fuck’ in gemeenschap).
- ja
- nee
- geen idee
- anders…
- ik kom nooit in de buurt van kinderen
- alle kinderen die ik ken zijn perfect
0 stemmers
Kennen jij en @Luzarl elkaar persoonlijk ofzo?
Ik vind het eigenlijk wel mooi om iets luxe en blijvends te kopen van je erfenis. Beter dan op je rekening en het verdwijnt, of een vakantie ervan betalen die je 3 jaar later alweer vergeten bent.
Haha dit doet me eraan denken, op het beautyglossforum was er ook een designertassen topic.
Daar reageerde toen een meisje dat de designertas die zij het allerliefste wilde de 'Tom tas" was (blijkbaar had die kapper die bij Mascha ook op zondag vragen beantwoordde een tas uitgebracht? Zoiets was het in ieder geval).
En toen reageerden er allemaal mensen die vaak in dat topic postten verontwaardigd dat dat ècht geen designertas was en dat dat helemaal niet in dat topic hoorde en dat het daar niet over mocht gaan.
edit: ik heb Tom Sebastian even gegoogled en hij is tegenwoordig business coach
Ik vond hem altijd superaardig overkomen in die video’s vroeger.
Ik ben echt vreselijk met kinderen. Een kind zei/deed een keer iets wat niet mocht, en ipv het corrigeren ging ik het terugdoen.
Top.
Boeie, ik heb geen zin om andermans kind op te voeden als ik er zelf geen last van heb hoor. Ik heb ook weleens een middelvingergevecht gehad met een stel kinderen. Ik verlaag me gewoon tot hun niveau.
Ja was ook echt uit automatisme. Net als dat wanneer mijn hond naar me blaft ik soms terug ga blaffen.
Haha ik dacht zelfs dat het over Tommy Hilfiger ging voor je edit.
Yea ik weet niet of er een officiële grens is, maar Ralph Lauren staat natuurlijk totaal niet op dezelfde hoogte als bijv Vera Wang
Mijn leven was een hel een jaar geleden en nu is er eindelijk hoop dat die hel gaat eindigen, dus 100% beter.
Je kunt dingen zeggen zonder neerbuigend, kwetsend te zijn. Je zou denken dat @Luzarl je huisdier omver gereden heeft en met je partner naar bed is geweest. Niemand verdient zo’n reactie.
En dan nu nog heimelijk zeggen dat we met een pb bij jou terechtkunnen?! Girl Bye
Zo vaak met mijn oppaskinderen maar hey ik was 15-16 en kreeg €5 per uur. Daarvoor ga ik ook niet je kinderen opvoeden. Ik zorg er al voor dat je ze levend, gevoed, gedoucht en slapend aantreft als je weer thuis komt.
Oh nee, dat klopt ook gewoon hoor.
Maar ik vond dat gewoon zo sneu voor dat meisje. Ik hoop dat ze die tas toen gewoon gekocht heeft!
Ik heb die tas trouwens net even gegoogled want was ineens benieuwd hoe hij eruit zag:
Ook in kekke kleurtjes
Penny
Dit is wel makkelijker als je geen huisdier hebt
Ik ga stuk öm omver rijden hahaha. Ik zie zon tekenfilm voor me
Lelijke dieren zijn schattig
- Ja
- Nee
- Alle dieren zijn kut
0 stemmers