Stel je persoonlijke vraag #29

De bowling bag met “jesus is my homeboy” op. Was een hip ding op een gegeven moment

14 likes

Grappig, ik ken alleen mensen die zo’n shirt hadden.

• Krijg ik
6 likes

Ik vind het gewoon bijna nooit mooi en dus niet het geld waard. Al heb ik wel een zwak voor zo’n standaard Chanel tasje met een kettinghanger of hoe heet het. Maar ermee lopen wil ik dan weer niet.

Ik vind deze trouwens ook geweldig. Hij lijkt me ook heel zacht.

8 likes

Ik heb trouwens 1 keer n mn leven een designerstas gekregen bedenk ik me nu. En die heb ik teruggegeven. Ik voelde me daarna een gigantische gemene trut maar ik vond het zo lelijk en ik had op dat moment een ruzie met mn ex (waar ik dat tassie van had).

Gekwetst?

3 likes

Hekwetst

1 like

Gertwest

Lijkt jou dit lekker?

• ja alles graag van designer ook chocolade en taart
  • nee doe maar een normale chocoladeletter
  • ik heb liever chips

0 stemmers

Snap jij het wanneer mensen hun hond/kat overlijden dat ze binnen paar weekjes al nieuwe nemen?

• Geen mening
  • Moet kunnen
  • Beetje gek

0 stemmers

Haha ik lees dit altijd hardop in mn gedachten als jij dit weer eens zegt hahaha

Ik spreek die H dan net zo hard uit als een G hahah. HEEEEEkwetst

2 likes

Ja ik voel hem helemaal. Maar hoe dan bijvoorbeeld met Helmond, is het dan Elmond?

Ah maar ik hoop niet dat je dit kut vindt. Lijkt me dat jij dit wel kan hebben en het gewoon als grap ziet toch. Ik ben wel benieuwd hoe het zou zijn als ik als Nederlander die geen ene fuck van België lijkt te weten op een Belgisch/vlaams forum zat. :laughing:

1 like

Oh ik dacht elmond, toen dacht ik nee wat raar dat klinkt Frans. Toen ging ik over naar gelmond met de zachte g. Helmoend klinkt duits.

1 like

Heb jij als Belg op een forum met overwegend Nederlanders nieuwe Nederlandse woorden geleerd?

• Nee
  • Ja
  • Nee maar wel geleerd wat specifiek Vlaams is

0 stemmers

1 van de dingen die ik op egf (ik wilde zeggen als kind) leerde toen ik 15 was dat kleedje een jurk was, en ik zie u graag, ik hou van je.

4 likes

Ik weet nog dat ik als kind op de camping was ergens en ik ging biljarden met wat andere kindjes en ze zeiden steeds ‘het is aan u’. En ik begreep er geen moer van. Duurde wel ff voordat t binnenkwam dat dat betekende dat het mijn beurt was.

Heb je al ontdekt wat goesting in poepen is

2 likes

Nee en ik ben bang nu.

Oh deze weet ik!! Denk ik.

Samenvatting

Zin in neuken toch?

2 likes