Stel je persoonlijke vraag #29

Bergamots kind is gewoon perfect dan kan de moeder fijn thuis blijven samen met de huisspinnen.

@huismus hopelijk is er snel licht aan het einde van de heltunnel. :heart:

Ik heb vroeger, lang geleden, als student wel een discussie gehad met iemand. Iemand had een nieuwe laptop nodig en had daar in principe genoeg geld voor, maar ze wilde graag een macbook. In principe volstond een goedkoop Windows-exemplaar ook voor haar studie. Andere mensen raadde haar toen af om een paar honderd euro bij de IB groep te lenen voor een duurdere laptop. Ik vond het helemaal niet zo gek om voor een mac te gaan omdat die vaak langer meegaan en de accu’s toen vaak wel beter waren dan de concurrent.

Wat zou jij in zo’n situatie doen? Als je echt snel een nieuwe laptop nodig hebt.

• Gewoon gaan voor een (goedkoper) exemplaar die ik zo kan aanschaffen
  • Toch enkele euro’s bij ome Duo lenen en dan
  • Op een andere manier aan extra geld zien te kopen voor de duurde laptop (bijv. wat spullen verkopen, extra veel werken bij bijbaantje etc.)

0 stemmers

1 like

Beide dood? Of alleen gewond? Of huisdier dood en partner gewond?

1 like

Ik heb denk liever dat mijn partner een beetje gewond is dan mijn hondje
Toch makkelijker te fixen/op te lossen bij een groter mensenlichaam ofzo. En daarmee kan je tenminste praten en communiceren.
Dood had een ander verhaal geweest.

10 likes

Ik legde deze poll aan m’n vriend voor en hij zei iets te snel dat ik dan maar onder die auto moet :angry:

10 likes

Welke type tassen heb jij (gehad). Het hoeft niet designer oi.d. te zijn:

0 stemmers

De bowling bag met “jesus is my homeboy” op. Was een hip ding op een gegeven moment

14 likes

Grappig, ik ken alleen mensen die zo’n shirt hadden.

• Krijg ik
6 likes

Ik vind het gewoon bijna nooit mooi en dus niet het geld waard. Al heb ik wel een zwak voor zo’n standaard Chanel tasje met een kettinghanger of hoe heet het. Maar ermee lopen wil ik dan weer niet.

Ik vind deze trouwens ook geweldig. Hij lijkt me ook heel zacht.

8 likes

Ik heb trouwens 1 keer n mn leven een designerstas gekregen bedenk ik me nu. En die heb ik teruggegeven. Ik voelde me daarna een gigantische gemene trut maar ik vond het zo lelijk en ik had op dat moment een ruzie met mn ex (waar ik dat tassie van had).

Gekwetst?

3 likes

Hekwetst

1 like

Gertwest

Lijkt jou dit lekker?

• ja alles graag van designer ook chocolade en taart
  • nee doe maar een normale chocoladeletter
  • ik heb liever chips

0 stemmers

Snap jij het wanneer mensen hun hond/kat overlijden dat ze binnen paar weekjes al nieuwe nemen?

• Geen mening
  • Moet kunnen
  • Beetje gek

0 stemmers

Haha ik lees dit altijd hardop in mn gedachten als jij dit weer eens zegt hahaha

Ik spreek die H dan net zo hard uit als een G hahah. HEEEEEkwetst

2 likes

Ja ik voel hem helemaal. Maar hoe dan bijvoorbeeld met Helmond, is het dan Elmond?

Ah maar ik hoop niet dat je dit kut vindt. Lijkt me dat jij dit wel kan hebben en het gewoon als grap ziet toch. Ik ben wel benieuwd hoe het zou zijn als ik als Nederlander die geen ene fuck van België lijkt te weten op een Belgisch/vlaams forum zat. :laughing:

1 like

Oh ik dacht elmond, toen dacht ik nee wat raar dat klinkt Frans. Toen ging ik over naar gelmond met de zachte g. Helmoend klinkt duits.

1 like

Heb jij als Belg op een forum met overwegend Nederlanders nieuwe Nederlandse woorden geleerd?

• Nee
  • Ja
  • Nee maar wel geleerd wat specifiek Vlaams is

0 stemmers