Stel je persoonlijke vraag #29

1 van de dingen die ik op egf (ik wilde zeggen als kind) leerde toen ik 15 was dat kleedje een jurk was, en ik zie u graag, ik hou van je.

4 likes

Ik weet nog dat ik als kind op de camping was ergens en ik ging biljarden met wat andere kindjes en ze zeiden steeds ā€˜het is aan u’. En ik begreep er geen moer van. Duurde wel ff voordat t binnenkwam dat dat betekende dat het mijn beurt was.

Heb je al ontdekt wat goesting in poepen is

2 likes

Nee en ik ben bang nu.

Oh deze weet ik!! Denk ik.

Samenvatting

Zin in neuken toch?

2 likes

Welke van deze producten wil jij ook altijd kopen, ook al heb je het al of niet nodig.

• Notitieboekjes
  • Pennen
  • Markers
  • Planten
  • Drinkflessen
  • Kaarsen
  • Leuke sokken
  • Mokken/bekers
  • Niets van dit alles

0 stemmers

1 like

Jaa haha

1 like

Oeps, de vorige was anoniem:
Als je muziek luistert, niet specifiek bij een bepaalde stemming maar gewoon als je bijvoorbeeld in de trein zit, is dat meestal:

• Een album
  • Een zelfgemaakte afspeellijst
  • Een afspeellijst gemaakt door iemand anders of door de streamingdienst zelf
  • Je hele muziekbibliotheek op shuffle
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik hoop niet dat ik hertje nu heb hekwetst

19 likes

Haha wat leuk maar k heb niks bijzonders te melden want kan niks anders dan soms een accent proberen na te doen. Maar wel grappig want mijn jongere ik dacht gewoon aan jambers, en overal ke achter zeggen. Jaaa ik zie uu gggrhaaagh duifke.

Even wat anders, iemand zei tegen mij ja we zitten nu in de 4e industriƫle revolutie, die duurt van 2020 tot 2030. Ik dacht :expressionless:

• Ja dat zitten we ook hoor, heb je onder een steen gelegen
  • Ehm wat?
  • Nee we zitten in een andere revolutie namelijk:

0 stemmers

Oh lol ik Google nou pas:

Wel handig dat die guy weet dat we er nu inzitten en er over 9 jaar weer uitgaan. Schept wel duidelijkheid.

Haha! Maar alleen omdat dit gelinkt is aan m’n werk en interesse. Het klinkt epischer dan het is

Maar hoezo duurt dit tot 2030 haha. En het klinkt idd veel epischer Jezus wat een moodkiller. Revolutie en dan zoiets.

1 like

Ik weet inderdaad niet wie je bent? Je hebt geen foto en een afgesloten profiel?

Maar goed verder is alles al gezegd; dankje meiden en moderators, ik ga lekker een biertje drinken

67 likes

VAN ONS BELASTINGGELD ZEKER!

36 likes

De vierde staat voor dingen zoals internet of things en artificial intelligence, alles verbinden met elkaar. Ik weet niks over een einddatum! Denk tot er weer een nieuwe doorbraak is?

Ja lekker flexxen!!

15 likes

Ben jij nou al op vakantie??

Sinds jij in de politiek zit weet jij dingen hee :exploding_head::joy: Mensen met macht moet je nooit vertrouwen!

2 likes

Ben je mal. Nog niet eens geboekt