Ik denk nog steeds aan Buffy
Lief!
Helaas gaat het nog wel even duren voor er zekerheid is of de oorzaak van de hel wordt opgelost. De vooruitzichten zijn gunstig, maar je weet nooit wat voor adders er onder het gras zitten. Ik denk dat het nog wel zeker een half jaar, maar vermoedelijk langer zal zijn.
Ik denk in in 2031 zijn we robots. De mensch is verdwenen. We leven in een maatschappij tussen robot en dier.
Maar als de g eigenlijk gewoon een h is
Waarom is het dan wel gewoon en niet hewoon
@Eddie n.a.v. je poll afgelopen week: ik stond vandaag bij de bakker en ze hadden Belgisch meergranen brood. Vraag me niet wat er Belgisch aan is maar heb het gekocht Is dit een ding ofzo? Ben nu toch benieuwd of het anders smaakt dan gewoon brood omdat ze het âBelgischâ noemen
Ik ga ze meestal zo subtiel mogelijk inspecteren om te zien of het echt is. Laatst zag ik twee vriendinnen, eentje met een knockoff Louis Vuitton pochette accessoires en dan de ander met een Hermès Constance. Ze hadden dezelfde jurk aan dus probeerde erachter te komen of die met de lv wou zijn als die met de hermès maar dan nep zegmaar of dat de hermès ook nep was, maar denk het niet. Was misschien van dr oma ofzo, zag er vrij vintage uit
De lange wijzers steken horizontaal meer uit dan verticaal, wat jij zegt zou kloppen als twee wijzers gekruist stonden. (Sorry als dit spuit 11 is, moet nog bijlezen!)
Oh ik vind met nep lopen op 1 of andere manier zooo fout. Die hele modehuizen gaan er ook aan op die manier. En ik zou me erg schamen om dan met een neppe variant aan te komen zetten. Doe dan gewoon niet? Er zijn zo superveel leuke merkloze tassen in de wereld. En dat een merk zoveel invloed heeft vind ik in en in triest.
Ik sterf nog liever dan dat ik hier in moet lopen. Maar ik weet dat onze smaak verschilt maar vind het wel bijzonder.
Gucci scheen niet bepaald blij te zijn dat dit vooral populair werd onder de jeugd die op straat liep met heuptasjes. (Dit was waarschijnlijk ook het meest betaalbare toen) .
Hoe lang doe je gemiddeld met een (hand)tas of heb je de tas die je het meeste draagt? Ik bedoel geen rugzak oid.
- Ik heb geen (hand)tas
- Korter dan een jaar
- Tussen de 1-2 jaar
- Tussen de 3-5 jaar
- Tussen de 6-10 jaar
- Langer dan 10 jaar
0 stemmers
Nadat alle goedkopere tassen steeds in no time stuk gingen, heb ik ooit van mijn eerste salaris een wat duurdere tas gekocht in de sale. Daar doe ik eigenlijk nog steeds mee. Wel jammer dat ik toen niet wist wat een dustbag was en dat ik die destijds heb weggegooid. Anders was âie misschien nog netter gebleven. Zie mezelf dat dus nog wel een keertje doen. (Heb door de discussie hierboven eens zitten rekenen hoe lang ik âm al heb.)
Mijn huidige meest gebruike handtassen heb ik nu 5 en 2 jaar en die gaan allebei ook nog wel een flink aantal jaren mee verwacht ik. Een grotere tas die ik voor werk gebruik en een crossbody voor winkelen/boodschappen/weekend. Ik wil eigenlijk alleen nog een andere portemonnee, want ik heb nu een hele grote en die neemt zoveel ruimte in in mijn crossbody. Ik heb mijn huidige portemonnee ook al ruim 10 jaar, dus dan heeft hij in ieder geval zân werk gedaan.
Als iemand nog aanraders heeft wat betreft kleine portemonnees met ruimte voor pasjes en misschien een klein vakje voor kleingeld/briefgeld houd ik me aanbevolen.
Heb mijn eerste dure handtas bij &other stories gekocht 7 jaar geleden en koop ze sindsdien bij hun. Heb een paar one shot modellen van Zara die ik tijdens de sale koop.
Wil wel nog een mooie camelkleurige tas van bij polène. Of de Loewe van @Lula
Heb jij ooit een blog/youtubekanaal gehad? Of heb.
- Ja beide
- Ja een blog
- Ja een yt kanaal
- Nee geen van beide
0 stemmers
Zoja;
Post/upload je daar nog?
- Nee al lang niet meer
- Sinds kort niet meer
- Ja heel sporadisch
- Ja regelmatig
0 stemmers
Love de print van dat tassie maar het model schoenen bezorgt mij nachtmerries. (Denk aan lollige middelbare scholieren die dat soort schoenen ergens proberen tijdens hun pauze en er niet meer uit komen met hun voet en bang zijn voor de consequenties).,
@LazySusan maar meest gebruikte tas is wel een handtas maar ik gebruik altijd de lange draadband. Ik heb die tas nu denk ik 12 jaar. En sommige mensen verklaarden me toen voor gek 200 euro uitgeven aan een knalblauwe tas? Ik ben nog steeds gek op die tas.
Ja ze zullen en nu wel geld in zien ja. Het elitaire is er vanaf denk ik lol. Vind het een heel lelijk merk, die print alleen al, wil je toch op geen enkele bank, stoel of tas hebben. Afschuwelijk. Maar, over smaak valt niet te twisten. zoân ouwelijk beige nietszeggende kleur met een bruinachtig logo. Ga weg.
Zoeken collegaâs of een leidinggevende wel eens whatsapp of sms contact op je privĂŠ telefoon op de volgende momenten? gaat om contact waarbij ze een antwoord van je verlangen voor je eerst volgende werkdag
- Tijdens je vakantie
- Op een vrije dag tussendoor
- In het weekend
- Na werktijd
- Alleen bij hoge uitzondering
- Nee, echt nooit
0 stemmers
Ik vind zoân Secrid wel handig maar dat moet net je ding zijn. Ik doe er geen muntgeld in maar wel een los briefje voor noodgevallen.
Ik heb een kleine portemonnee van Oh my bag, die inmiddels ook al een aantal jaar meegaat. Is wel wat stugger leer, dus niet heel fijntjes, maar wel vrij compact en duurzaam.