Enige waar ik hierbij aan denk is carnavalsschoeisel…
Furla en Coccinelle hebben heel fijne portemonnees in verschillende formaten!
Ja maar die kleuren zijn volgens mij ook van de ghanese vlag? Ik weet het niet ok.
Woop woop, we gaan lekker met de trein
Waar zit jij het liefst?
- Boven
- Beneden
- In dat tussenstukje
- Ik ga nooit met een dubbeldekker
0 stemmers
- Stiltecoupe
- Gewone coupe
- Geen voorkeur/wisselt/anders
0 stemmers
- Vooruit
- Achteruit
0 stemmers
- Bij het raam
- Aan het gangpad
0 stemmers
- Vierzits
- Tweezits
- 1zits (soms zo’n random losse stoel bij de deur)
- Op die weirde chillbank (zie plaatje)
0 stemmers
En o ja, wist je trouwens dat je aan de blauwe streep op de buitenkant van de trein kunt zien waar in de trein de eerste klas is? Deze dus:
- Ja duh dat wist ik wel
- Wow nooit geweten
- Wtf who cares
0 stemmers
He wat is dit nou voor een loungebank in de trein? Echt nog nooit gezien
Lof de losse 1 zits stoelen of de 6 persoons stilte coupé in de eerste klas.
Ja die zit in die vrij nieuwe treinen, snap er ook niets van Vind het ook een beetje ongemakkelijk, straks komt er zo’n creep bijna op je schoot zitten ofzo.
In geval van nood, wie moeten ze voor jou dan als eerst contacteren?
- Liefdespartner
- Ouder/verzorger
- Broer/zus
- Vriendin/vriend
- Collega
- Ander familielid (opa/oma/tante/oom/nicht/neef)
- Anders…
0 stemmers
Mijn vriend neemt zn telefoon overdag nooit op dus dat heeft weinig zin, dan liever mijn vader die vastgelijmd zit aan zn iPhone
Ja, ik denk ook heel praktisch. Mijn zus heeft een auto. Mijn moeder kan niet rijden en zou niets kunnen doen, niet eens verplaatsen, dus dan zou het alleen stress opleveren als ze haar als eerst bellen.
Laatst zat ik in een dubbeldeker die er ‘oud’ uitzag maar ‘nieuw’ vanbinnen ofzo? en die had van deze tweezits tegenover elkaar. Vond het zo cute. Wou dat elke trein zo was haha (was gewoon te smal voor 2 keer twee stoelen naast elkaar + gangpad)
Het is wel hewoon (en in ons dialect heweune), zul je wel merken als je me ziet op het songfestivalfeest haha. Ik kan AN hoor maar de g blijft moeilijk.
@Eddie laat jij de h- niet vallen? Als hondje zeg, wordt dat oendje. Niet hoendje. Ik heb me overigens nog nooit zo West-Vlaming gevoeld als hier
N.a.v de vraagt hoe lang ben jij, ben jij wel eens in je leven lang door iemand genoemd? Maakt niet uit of dit in Nederland was of in welke taal dit werd gezegd, gewoon dat je een lange vrouw/meisje/model whatever was.
- Nee
- Ja
0 stemmers
Ik heb wel een zwak voor leuke kaartjes/ansichtkaarten
@George Becksondergaard Handy is mijn favoriet. Van onvoorstelbaar zacht en milieuvriendelijk geverft palingleer
Niet vaak in Nederland maar sinds ik verhuisd ben is het echt vaak het eerst wat mensen opmerken
Haha door deze poll heb ik zin gekregen om met de trein te reizen. Lekker muziekje in, naar buiten staren, regen tikkend op de ramen. Te lang geleden.
En ben je ook lang? Een vriendin van mij liep stage in spanje en toen had een collega/soort van scharrel van haar gezegd dat het wel jammer was dat ze zo lang was. En ze is 1.70 hahaha. Maar hij was gewoon klein en die heb ik jaren daarna ook zelf ontmoet. Mn droom als puber was om lang te zijn. Wilde dat echt heel graag lol.
Ik was eens op vakantie met een Spanjaard, Chinees en Amerikaan (dit klinkt echt als het begin van een slechte grap haha) en zij vonden mij met mijn 1,65m allemaal een hele lange vrouw
Als we met gymmen op school een rijtje van groot naar klein moesten maken stond ik altijd vooraan tussen alle jongens. Ik werd ook altijd gepest met langpootmug omdat ik heel lang en slungelig was. Dus het is altijd negatief beladen geweest, maar tegenwoordig ben ik heel blij met m’n lengte. Ik ben niet eens extreem lang eigenlijk (1.84).