Heb ooit een collega gehad die mijn lengte niet geloofde. Want zijn vrouw was even lang (klein) en ik moest echt langer zijn. Werkte toen bij een gemeente dus kon direct bij burgerzaken even onder de meetlat staan. Maar hoezo twijfel je dat ik mijn eigen lengte niet zo weten 
Oja als puber vond ik het ook ontzettend cool om lang te zijn (waarom?). Ik was al uitgegroeid in groep 8 (1.78) en mijn beste vriendin ook (1.82) dus toen wij als brugpiepers door de gangen liepen hoorden we echt regelmatig ‘wow die brugklassers worden ook steeds langer he?’. Dat vond ik toen heel stoer 🥲
Ik ben 1.67 en regelmatig vertellen mensen in Hongkong me hoe lang ik ben

Hahaha omg dat was mijn puberdroom. Ik kwam echt als een kind op de middelbare school. 1.45 cm, niks geen vorm, en mijn beste vriendin was gelukkig ook zo lang. Die is inmiddels boven de 1.80 en een hele mooie lange vrouw. Wij begrijpen niet dat we ooit even lang waren. Ik heb ook nooit een groeispurt gehad.
Ben jij gegroeid vanaf het moment dat je naar de middelbare school ging en totdat je er weer af ging?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Ik was 1.40 in de brugklas haha, mn andere 2 kleine klasgenoten waren 1.46 en 1.47 dus ik was wel écht het ukkie.
Ben nu ‘gewoon’ 1.63 dus niet eens echt heel klein
Of misschien 1 cm ofzo haha, maar ik was in groep 8 en de brugklas veruit de langste en dus zo goed als niet meer gegroeid (terwijl ik niet uitzonderlijk lang ben)
Aahw, 1.40 klinkt nu ook zo klein en het is zo verschillend hoe dat bij die brugklassers is. Ik zei 1.45, want dat was waarschijnlijk afgerond. Met gym qua lengte stond er maar 1 naast mij die kleiner was. En die is nu zeker 185+! Het is bijzonder hoeveel cm mensen kunnen groeien in een korte tijd echt wow. Ik ben blijven steken op 1.62. En 3 millimeters haha. En 163 vind ik nou een prima en mooie lengte!
Lol, alsof niemand het in het echt ook meer door zou hebben dat jullie even lang zijn/jij met hakken langer bent als hij op een doosje was gaan staan tijdens de foto’s 
Ik zeg het alleen tegen mijn vriend nadat we staand gezoend hebben en ik daardoor last krijg van mijn nek.
@Drawster hele mooie bruidsjurk!
Haha ja ik weet het vooral nog zo precies omdat we bij biologie tijdens de les iedereens lengte gingen meten.
En ja ben nu ook prima tevreden met mn lengte!
Hoe duur was jouw duurste sieraad?
- <50
- 50-100
- 100-200
- 300-500
- 500-750
- 750-1000
- 1000-1500
- 1500>
- Ik heb werkelijk geen idee
- Ik heb geen sieraden
0 stemmers
Het traject waarop Zwolle en Deventer liggen, heeft/had deze treinen.
Die bank is echt heerlijk!
Ik scheelde ruim 40cm met mijn eerste vriendje en daar was ons lengteverschil wel een gespreksonderwerp af en toe.
Bijna al mijn vriendinnen zijn ook vrij lang (1.83+) dus dan komt dat ook wel eens ter sprake icm mijn lengte. (1.63)
Ik zou echter nooit zomaar woooohh wat ben jij lang/klein oid tegen iemand zeggen. Slaat nergens op.
En een kleuter heeft het deksel van het prullenbakje ontdekt als ultiem vermaak en zit de hele reis driftig te klepperen en laat iedereen in de coupe met een gehoorbeschadiging achter.
Ja ik heb vaker op deze bank gezeten, zij aan zij met vreemden, want dan moest er toch nog iemand bij en die bocht erin is ook vet onhandig want daar kan niemand fatsoenlijk zitten
Ik zeg het alleen tegen kleine mannen, onbekend en bekend.
Lang zou ik alleen zeggen als iemand echt zeg maar 2.20 was, da’s lang. Daarentegen is 1.80 al een kleine man.
Ik was echt tot het einde van de middelbare school 1.40 en daarna ben ik nog iets van 27 cm gegroeid. M’n groeispurt kwam laat op gang haha
Maar dat was omdat het een opheffingsuitverkoop was, want de originele prijs was 1500. Daar had ik nog wel even voor door moeten sparen dus dit was echt mazzel.
Ik ga wel eens op die bank als ik veel tassen heb. Dan bezet ik geen extra stoel en niemand wil op die bank