Oh wat goed! Ja daar ben ik heel benieuwd naar, ga straks even googlen
Ik heb wel over alles een mening, maar die ventileer ik niet altijd. Dat vind ik dan weer onnodig.
Love dit
Haha ja wtf, je bespreekt het netjes achter iemands rug? Dat is dan toch gewoon ordinair roddelen. Zeg dan helemaal niks.
Voel jij je gewaardeerd op je werk?
- Ja absoluut
- Ja soms, bij echt belangrijke dingen
- Niet echt
- Echt niet
- Anders
- Ik werk niet
- Waardering? Werk? Geef mijn salaris en laat me met rust
0 stemmers
Anders: ik probeer bewust niet te roddelen want vind het eigenlijk wel naar. Wil sowieso niks over een ander zeggen wat ik niet in diens gezicht zou zeggen. Betekent niet dat het altijd lukt tho, maar wel minder dan vroeger.
Misschien ook maar goed dan dat ik niet 5 weken vakantie houd maar deels tijdelijk andere werkzaamheden uitvoer. Voelde me hopeloos en ook minder fit toen ik even helemaal niks deed.
Ik heb ook altijd dat ik ziek word in vakanties. Vroeger op de basisschool had ik het altijd op de laatste schooldag. Super kut want gingen dan altijd leuke dingen doen, maar ik moest standaard opgehaald worden omdat mân lichaam het niet meer trok :â)
Edit; bij mij is het 1000% zo dat ik dan over mijn grenzen ben gegaan, dus nee, dat is niet goed.
Ik zie in series zo vaak dat mensen thee drinken met 't zakje erin
- Ik doe dit ook
- Ik doe dit niet
- Ik drink sowieso geen thee / of drink geen thee in een zakje
0 stemmers
Ik haal mân theezakje er nooit uit en soms vergeet ik mân thee en das is ie koud en mega sterk maar zo heb ikhem misschien nog het liefst haha
Ew, ik hou mijn zakje echt maar 2 seconde in het water. Hou echt van slappe thee
Rustigggg en nee, ik roddel niet. Maakt me geen heilige Maria of whatever je in je poll hebt gezet.
Ja ik wil nog wel even toevoegen dat het niet per se goed is dat je dan ziek wordt. De adrenaline onderdrukt volgens mij een tijdje je immuunsysteem en zodra je minder spanning van werk/school hebt, gaat die eraf en word je dus ziek. Dus denk in deel van de gevallen dat mensen al een tijdje over hun grenzen zijn gegaan.
Los daarvan kan je je natuurlijk minder goed voelen als je wat minder actief bent, beetje lethargisch worden.
In mijn geval nu klopt dat echt, dat je lange tijd denkt dat het super goed gaat maar nu beseft: wacht het was toch wel even heel heftig allemaal. In dit geval: 2x verhuizen in een half jaar tijd, waarvan 1x vanuit het buitenland en 1x met een verbouwing.
Heb je nou commentaar op andermans poll? Maak er zelf 1 dan.
Oh god, jij hebt gelijk.
Ik kan me er echt niks bij voorstellen dat je nooit roddelt. Ik heb altijd zoveel te vertellen over andere mensen als ze er niet bij zijn (positief/negatief/neutraal). Denk dat âandere mensenâ ongeveer mijn grootste gespreksonderwerp is.
Ja bij mij ook, niet altijd negatief maar in een gesprek met iemand anders zeg ik altijd wel een keer âweet je wat Pietje heeft gezegd/gedaanâ
Maar praten over een ander staat niet gelijk aan roddelen toch.