Stel je persoonlijke vraag #29

Ik draag eigenlijk standaard een horloge, oorbellen, armband en twee ringen. En heel soms nog een ketting. Niet echt hoe Fransen het doen, maar ik hou er van. En draag elke dag andere dingen! Love sieraden

3 likes

Ja gedwongen door jou en onder invloed van heel veel alcohol :joy: kan nu moeilijk nee stemmen :joy:

2 likes

Iets van soep? Bij een Vietnamese tent ofzo?

3 likes

Wow kan dit echt

Jaa! Wel duur helaas😭

2 likes

Omg horloge vergetrn jaha. Ik had ook merrkeuze moeten doen :joy:

1 like

Dit gaat echt de geschiedenis in als het schoolvoorbeeld van backstabbing vrienden.

1 like

Ik kruip weer onder mijn Fransie dekbed met mijn Fransie tshirt aan. Foefje is out

2 likes

Is echt leuk, let maar op.
Zelden zo’n leuke avond gehad als toen ik “per ongeluk” bij een Frans Bauer optreden in een feesttent in Voorthuizen terecht kwam.
:partying_face::partying_face::dancing_women:

5 likes

Hahaa het zou niet mijn eerste keus zijn, maar als ik er per ongeluk terecht zou komen dan zou ik mij wel vermaken. Ik heb ook een keer Jan Smit per ongelukkig live gezien was uiteindelijk best leuk.

1 like

Hoe kun je horloge nou vergeten zo’n handig sieraad

76 likes

Horloge from hell. Ik weet niet wat ik erger vind witte kaas of die klok

3 likes

Wat je draagt had multiple choice moeten zijn!!!

10 likes

Nee kiezen! Je bent toch geen kerstboom!)

Ik fonkel aan alle kanten, shiiiiine like a mother

5 likes

2bd01ebe28ecba4265f6e1ac46110ed2

6 likes

Ik heb wel altijd tunnels in, maar ik weet niet of dat per se een sieraad is. Zonder zien mijn oorlellen eruit als kattenanussen.

Ik kan niet tegen armbanden maar gek genoeg heb ik wel bijna altijd een elastiekje om mijn pols. Iemand die dat ook heeft?

5 likes

En Ronald Goedemondt. :heart:

12 likes

André van Duin

8 likes

Ronald toch? :thinking:

6 likes