Hoe spreek jij fragiel uit?
- Vraa-giel (harde G)
- Vraa-Zjiel
0 stemmers
Heb dit woord nu echt te vaak gezien in dit topic.
Hoe spreek jij fragiel uit?
0 stemmers
Heb dit woord nu echt te vaak gezien in dit topic.
Probeer je nu een sneer te maken naar mijn psychische gesteldheid of
Ik snap het vallen over tone policing nooit zo, het is toch niet fijn als mensen gekwetst worden door woorden, al helemaal als dat niet de intentie was (want dat snap ik in dit geval wel). Is het nou werkelijk zo erg om te vallen over iemands toon en daar wat van te zeggen? Dat kan toch ook gebaseerd zijn op een legitiem gevoel van een individu? Ik verbeter mijn posts heel vaak tot āik vindā omdat mijn mening sowieso maar mijn mening is en ik ook niet wil dat mensen dat kunnen lezen als een feit. Dat is makkelijk te misinterpreteren en dat snap ik zeker. Maargoed ik ben een persoonlijkheid die conflicten vreselijk vind en vermijdend is, maar ik kan dat soms niet zo volgen.
Jaaaa meer polls!!1!11!
Voor de mensen die kantoor werk hebben (verzamel alle zure kantoor trutten!).
Heb jij het ook rustiger nu in de zomer periode?
0 stemmers
En nee er is geen āandersā of aanvullende optie voor mensen die of niet werken of in de zorg ofzo werken. Dan stem je gewoon niet!
Hoe vaak ga jij naar de kapper?
0 stemmers
Ik ga echt pas als ik het helemaal zat ben haha, wat dus eens per half jaar is.
Goeie poll dit
Hahaha jaaaaahaaa hij is al aangepast
Ik was tot de herfst elf jaar niet geweest Nu zou ik elk jaar wel gaan denk ik.
Mn moeder is voornamelijk mn kapper. Ze kan voor geen meter knippen maar toch laat ik me overhalen om de puntjes eraf te knippen. Ik haat het, het erge is dat ik weet dat dit weer gaat gebeuren.
Wow! Wel zelf bijgehouden neem ik aan? Of was je Rapunzel?
Eens in de twee jaar een beetje bijgepunt door mijn moeder. Ik wilde per se lang haar, wat niet goed gaat met mijn super fragiele haar wat altijd breekt. Maar ik ben volwassen geworden en nu heb ik een kortere coupe omarmd
Heb jij groene vingers (kamerplanten)?
Anoniem, geen plant shaming
0 stemmers
Ik heb altijd hetzelfde patroon. Laat het kort knippen, weer aangroeien tot ik het mooi kan vlechten en als ik dan gespleten haarpuntjes ontdek ga ik weer naar de kapper. Alleen moest ik dit keer naar een nieuwe en het zit echt voor geen meter, en het is te kort om leuk in te vlechten
Het verschilt een beetje, ik heb nu een kleur die ik denk ik weer moet bijhouden, dus zal wel eens per 3 maanden of vaker zijn. Mijn vorige kleur hoefde ik niet zo bij te houden, dus toen 1x per half jaar denk ik
Iedere acht weken. Eerst elke zes maar dat was niet meer nodig zei de kapper. Prima.
Ik ben benieuwd wanneer mn moeder weer over mn haar gaat zeiken. Nu een kort stuk eraf is. Ze vindt ook mijn haar te donker wtf. Wil je dat ik het geblondeerd uit mn hoofd heb groeien? (Ik heb donkerbruin haar van nature). En nee ik ga mn haar niet blonderen. Oh ik voel zoveel frustraties.
Sowieso moeders die zeiken om je uiterlijk. Ik heb echt het idee dat vrouwen van die leeftijd allemaal met een soort complex rondlopen omdat ze anders zijn opgevoed ofzo. Ik mag van mijn moeder alleen kleding aan die āafslanktā of āpast bij mijn figuurā en inderdaad altijd zeuren over dat haar.
Opgroeien is een leugen sgat
Dat idee heb ik ook inderdaad, dat veel vrouwen van die generatie zijn opgevoed met het idee dat we er allemaal op een bepaalde manier uit moeten zien en anders is het niet goed.
Ben als ik dit soort dingen lees altijd blij dat mijn moeder is opgevoed door een feministische boerin die niet echt tijd had om zich daar druk over te maken, uiterlijk is gelukkig nooit een groot ding geweest in ons gezin. Al draag ik de meest lelijke, onflatteuze en dikmakende kleding met ongekamd haar, als ik er blij mee ben vindt mijn moeder het prima.