Ik ging vroeger echt elke keer naar z’n oudejaarstry-outs. Vond hem toen heel grappig maar nu echt niet meer.
Henry van Loon in Promenade meer dan eens. En Herman Finkers is sowieso heel grappig. Ik merk trouwens dat ik mannen die sympathiek overkomen en niet heel erg hun best doen echt vaker grappig vindt dan mannen die de grapjes iets te hard uit moeten spreken, zoals Martijn Koning
Ik HAAT standup comedy zo hard. Kan me amper voorstellen dat mensen betalen voor een avondje geknutselde “humor”.
Vind echt het hele genre nep en aanstellerig
Herman
Dit is dus precies wat ik niet snap aan stand up comedy.
Het is zo extreem geoefend. Die man heeft er een half jaar over nagedacht hoe hij zo’n verhaaltje “grappig” kan maken met maniertjes.
Maak het internationaal dan is er nog hoop
Erger dan de gemiddelde witte mannelijke cabaretier.
Oeps ja klopt! Ik pas het even aan.
@anon50301661 Sorry, ik vind best veel mannen grappig.
Vrouwen kan ik er niet zoveel opnoemen helaas. Sarah Millican vind ik bij vlagen leuk en Paulien Cornelisse heel soms.
Over veel dingen heb ik gewoon echt totaal geen mening, dit is echt zoiets
Heb jij altijd overal een mening over?
- Nee
- Ja
0 stemmers
En ik vind het ook heerlijk als mensen gewoon eerlijk durven te zeggen dat ze ergens iets niet genoeg over weten om er een mening over te kunnen hebben.
Haha een vriendin van me vindt dit echt irri, zij gelooft trouwens niet dat dat kan, ergens niet iets over vinden.
Geloven jullie dat?
- Ja
- Nee iedereen heeft altijd wel een mening over iets
0 stemmers
Nou het is toch juist vermoeiend als je overal iets van vindt? Lijkt me dat je hoofd dan gewoon ontploft. Tenzij “neutraal” ook een mening is. Dan is mijn mening gewoon vaak neutraal haha
Ik vind zelf echt helemaal niks van heel veel dingen omdat het me simpelweg nul interesseert. Lijkt me echt vreselijk om me overal mee bezig te houden, laat me met rust zeg.
Mijn moeder zei vanavond voor de allereerste keer in haar leven ‘oh daar weet ik niks van’ en ik viel bijna van mijn stoel.
Vind het inderdaad heel prettig als mensen gewoon toegeven dat ze iets niet weten, voorkomt zoveel onzingesprekken.
Top vergelijking! Maar ik heb mn officiële waarschuwing binnen. Dus goed geflagged.
Goed om te weten dat het bagatelliseren van depressies wel oké is hier.
Ja