Het ligt er misschien aan wat voor vakantie. Ik ben op mijn gelukkigst als ik de natuur in kan en het liefst loop ik de hele dag in het bos of in de bergen. Ik voel me echt nooit zo gelukkig als wanneer ik op een prachtige plek ben. Als ik in Nederland zou moeten wonen en nooit meer naar bergen en watervallen zou mogen dan zou ik echt zwaar ongelukkig zijn
Dacht dat deze discussie teneinde was, maar helaas.
Ik gooi dr wel even een poll in dan.
Heb jij nu vliegen in huis?
- Ja
- Nee
- Kheb geen huis
0 stemmers
Zo ja, hoeveel ongeveer?
- 1
- 2-5
- 6-10
- 10-15
- 15+
0 stemmers
Zo nee, heb je een goeie antivliegentip? Ik heb er echt 4 ofzo in huis en ik word agressief van dat gezoem
Nou n.a.v. deze hele discussie bedacht ik mij, ik heb helemaal geen passie voor iets. Ik vind het altijd aantrekkelijk als mensen een passie voor iets hebben.
- Ja ik heb een passie voor iets
- Nee ik heb geen passie voor iets
0 stemmers
En dan bedoel ik niet een hobby, echt iets waar je voor leeft.
Hoe groot is jouw kinderwens?
- Heel erg groot
- Groot
- Twijfel erover
- Niet zo groot
- Ik wil geen kind(eren)
- Mijn kinderwens is vervuld
0 stemmers
Ik weet nog dat ik als kind/jong meisje dacht. Later wil ik zeker 4 kinderen. Nou, tegenwoordig lijkt me dat echt de hel op aarde. Ik twijfel.
Na een drukke periode heb je vakantie, en dan ineens word je ziek. Dit gebeurt mij echt super vaak. Mensen zeggen dan altijd “ja dán komt alles eruit” (dus de stress enzo). Geloof jij hierin?
- Ja, dit heb ik ook
- Nee, dit heb ik niet
- Ja, dit ken ik wel maar heb ik zelf niet
- Nee, nog nooit van gehoord
- Anders…
0 stemmers
Ja ik kan niet anders dan hierin geloven want ik werd heel vaak ziek in de kerstvakantie. En dan halfdood aan het diner zitten. Zovaak gebeurd.
Ja, dit. Hier verschiet ik ook van. Ik heb als Vlaamse een jaartje in Rotterdam gewoond (alweer bijna 10 jaar terug) en ik miste “ons” brood zo erg. Enige wat in de buurt kwam was het “Vlaamsch Broodhuys” ofzo waar ik 20min voor moest fietsen en een brood meer dan 5€ kostte.
Voor de rest al die bammetjes en bolletjes in plastic zakken die na verloop van tijd niet hard werden maar gewoon gingen beschimmelen? Nee, dankje
Dacg dat dit gewoon onderbouwd was, heb het iig een keer tijdens college gehad. Dat je in drukke periode nog op die adrenaline erbij hebt gefunctioneerd en als die spanning dan wegvalt dat je immuunsysteem dan klapt. Lekker verhaal dit;p
Ik ervaar het leven over het algemeen als;
- Moeilijk
- Zwaar
- Zorgelijk
- Een strijd
- Lijden
- Stressvol
- Vrolijk
- Makkelijk
- Onbezorgd
- Een feest
- Eenvoudig
- Fijn
- Liefdevol
- Eenzaam
- Het leven stelt teveel eisen
- Het leven stelt te weinig eisen
0 stemmers
Oh wat goed! Ja daar ben ik heel benieuwd naar, ga straks even googlen
Ik heb wel over alles een mening, maar die ventileer ik niet altijd. Dat vind ik dan weer onnodig.
Love dit
Haha ja wtf, je bespreekt het netjes achter iemands rug? Dat is dan toch gewoon ordinair roddelen. Zeg dan helemaal niks.
Voel jij je gewaardeerd op je werk?
- Ja absoluut
- Ja soms, bij echt belangrijke dingen
- Niet echt
- Echt niet
- Anders
- Ik werk niet
- Waardering? Werk? Geef mijn salaris en laat me met rust
0 stemmers
Anders: ik probeer bewust niet te roddelen want vind het eigenlijk wel naar. Wil sowieso niks over een ander zeggen wat ik niet in diens gezicht zou zeggen. Betekent niet dat het altijd lukt tho, maar wel minder dan vroeger.
Misschien ook maar goed dan dat ik niet 5 weken vakantie houd maar deels tijdelijk andere werkzaamheden uitvoer. Voelde me hopeloos en ook minder fit toen ik even helemaal niks deed.
Ik heb ook altijd dat ik ziek word in vakanties. Vroeger op de basisschool had ik het altijd op de laatste schooldag. Super kut want gingen dan altijd leuke dingen doen, maar ik moest standaard opgehaald worden omdat m’n lichaam het niet meer trok :’)
Edit; bij mij is het 1000% zo dat ik dan over mijn grenzen ben gegaan, dus nee, dat is niet goed.