Ik haal m’n theezakje er nooit uit en soms vergeet ik m’n thee en das is ie koud en mega sterk maar zo heb ikhem misschien nog het liefst haha
Ew, ik hou mijn zakje echt maar 2 seconde in het water. Hou echt van slappe thee
Rustigggg en nee, ik roddel niet. Maakt me geen heilige Maria of whatever je in je poll hebt gezet.
Ja ik wil nog wel even toevoegen dat het niet per se goed is dat je dan ziek wordt. De adrenaline onderdrukt volgens mij een tijdje je immuunsysteem en zodra je minder spanning van werk/school hebt, gaat die eraf en word je dus ziek. Dus denk in deel van de gevallen dat mensen al een tijdje over hun grenzen zijn gegaan.
Los daarvan kan je je natuurlijk minder goed voelen als je wat minder actief bent, beetje lethargisch worden.
In mijn geval nu klopt dat echt, dat je lange tijd denkt dat het super goed gaat maar nu beseft: wacht het was toch wel even heel heftig allemaal. In dit geval: 2x verhuizen in een half jaar tijd, waarvan 1x vanuit het buitenland en 1x met een verbouwing.
Heb je nou commentaar op andermans poll? Maak er zelf 1 dan.
Oh god, jij hebt gelijk.
Ik kan me er echt niks bij voorstellen dat je nooit roddelt. Ik heb altijd zoveel te vertellen over andere mensen als ze er niet bij zijn (positief/negatief/neutraal). Denk dat ‘andere mensen’ ongeveer mijn grootste gespreksonderwerp is.
Ja bij mij ook, niet altijd negatief maar in een gesprek met iemand anders zeg ik altijd wel een keer “weet je wat Pietje heeft gezegd/gedaan”
Maar praten over een ander staat niet gelijk aan roddelen toch.
Klopt, daarom heb ik dat positief/negatief/neutraal er ook bij gezet. Negatief over iemand praten als diegene er niet bij is, vind ik wel roddelen.
Ja dat snap ik, ik heb zelf heel veel geroddeld. Nu heb ik vrienden/familie om me heen waar ik gewoon simpelweg niet mee roddel. En het is verdwenen.
Alleen de muntthee of orange jaipur blijven in mijn tas. De rest gaat er zo snel mogelijk uit.
Dit vind ik ook wel vrij intens, idk je kan toch ook praten over dingen die gebeuren in de wereld, eten, hobbies, kevers, laminaat, welke vreetweek het is bij de laidl? Hoezo alleen over andere mensen?
Oh shit, even vergeten dat je hier altijd honderd disclaimers bij je post moet plaatsen.
Bij dezen: ik overdreef een beetje.
Dit is in de VK(waar ze het vaak met melk drinken) standaard, volgens mij doet de VS dit ook.
Dus daarom komt dit veel in series/films voor.
Volgens mij zijn er weinig nederlanders die het zo drinken
Ik kan echt niet tegen theezakje er in laten. Dan slaat er zo’n nat theezakje tegen je neus en besef ik mij dat ik prima zonder elke vorm van teabagging in mijn leven kan
was dit niet je disclaimer?
Alleen als ik als gierige hollander mijn zakje voor de 2e keer gebruik laat ik hem erin hangen.
Dat is waar, maar gisteren bracht je het als een feit. En dat is waar ik, en denk ik velen met mij, over vielen.