Stel je persoonlijke vraag #29

Oh brr ja dat is dan wel echt creepy. Gelukkig is het goed gegaan! Ik moet ook ineens denken aan dat ik ook ooit eens bij een man in de auto zat dat was na afloop van een cursus. Voelde eerst prima en op den duur kreeg ik toen ook paniek. Volgens mij was dat nergens echt op gebaseerd, maar meer het idee van fuck wat doe ik hier?! Beetje wat jij ook zegt, dat je gewoon wilde helpen en je dan denkt huh? Why?

Edit: oh haha nou precies dat @foefjeisthuis! Ik heb ook ooit eens een fiets mogen lenen van bouwvakkers voor een sollicitatie die ik ook niet kon vinden en nog heel ver lopen was en ik was al te laat. Veel te hoog die fiets, met mijn hakken en helemaal opgedoft :laughing:

3 likes

Ah dat is wel echt heel aardig.

Ik bedenk nu ook dat ik wel eens bij een ups busje ben ingestapt op weg naar een bruiloft die ook verder lopen was dan ik dacht :joy::joy::joy: ik stap echt te veel bij vreemden in :rofl:

2 likes

Ha hier ook. Zo vaak met uitgaan halve stad door mee met onbekende jongens. Die achteraf gezien vast gezopen/gesnoven hadden. :laughing:
Je wordt wel verstandiger als je ouder wordt :crazy_face:

2 likes

Hahaha ja oooh gezellig ik loop wel mee hoor :joy: en dan thuiskomen en denken ok dat was net echt geen plan :joy:

Bedoel auto! Dat je op de tram aan het wachten was en er dan gare jongens je een lift aanboden en die gewoon aannemen :sweat_smile:

2 likes

Bij mijn (studenten)sportvereniging werd altijd een liftwedstrijd georganiseerd dus ben vaak genoeg bij vreemde mensen ingestapt haha. Eén keer zijn met -waarschijnlijk- drugsdealers meegereden. We vroegen of we een lift konden krijgen en dat was oké, maar we moesten wel even 10 minuutjes wachten. In die tijd zijn er minstens 2 mensen achterin die auto gestapt en vrij snel er weer uitgegaan. Nja ze waren op dat moment de enige op het station dus we gingen maar mee. Toen ze onderweg ook nog begonnen te blowen zijn we bij het eerstvolgende tankstation uitgestapt :grimacing: Dat we daar überhaupt ooit bij zijn ingestapt verbaasd me nog steeds, het leuke is dat mijn liftpartner echt helemaal niets doorhad haha

2 likes

Ohja dit had ik vroeger heel vaak, ik ging altijd met 1 vriendin uit en altijd naar dezelfde tent. Daar kwamen leuke mensen, maar ook wel veel twijfelachtig publiek. Als het dicht ging, gingen we altijd nog ff op de parkeerplaats rondhangen, kletsen, ruzie maken, nieuwe vrienden maken, net hoe het uit kwam wat we deden.
Heel vaak zei zij dan opeens, hey luipaard, we kunnen bij deze mensen in de auto stappen en dan brengen zij ons thuis/gaan we met hun naar hun huis. En ik was dan altijd ā€˜de verstandige’ die zei laten we dat maar niet doen, want we hebben die mensen de hele avond niet gezien, dus geen idee of ze wel/niet wat gedronken hebben enz. Dus dat deden we vaak niet.
1x gingen we met een groep jongens wel mee met de taxi naar hun huis. Waren we daar, vonden we het eigenlijk weinig aan, dus wij wilden weg. Iemand zei ik breng jullie wel. Toen riep degene waar we thuis waren ā€˜dat gaan we niet doen, want wij hebben allemaal gedronken. We leggen allemaal wat geld in en dan kunnen ze met de taxi’ dus zij legden geld in en wij hadden uiteindelijk nog wat geld over haha! Dit is denk ik al 20 jaar geleden, maar altijd als ik die gast zei die het initiatief nam om geld in te leggen moet ik eraan denken

Edit: nu klink ik heel verstandig en dat vind ik mezelf over het algemeen ook wel op dit gebied. Maar een paar jaar geleden ging ik dus wel bijna de mist in. Ik was alleen met de nachtbus en ontmoette daar een jongen die vlakbij mij woonde en ook vlakbij de bushalte. Dus we gingen er bij dezelfde halte uit. Mijn vriend zou mij ophalen bij de bushalte, omdat het net ff te ver was om te lopen in de buurt waar we woonden. Dus die jongen zei oh je mag wel bij mij thuis wachten op je vriend. En ik hobbelde zo achter hem aan richting dat huis. Was al bijna binnen toen mijn vriend ook voor die deur stond. Die zei achteraf dat dit toch niet zo verstandig was om bij een wildvreemde thuis te gaan zitten wachten in m’n eentje

3 likes

Ooh jij moet echt met mij en mijn vriendinnen mee met uitgaan. Wij missen altijd de verstandige :joy:

Wel super lief dat ze allemaal geld hebben ingelegd zodat jullie veilig naar huis konden.

3 likes

Hahaha nou zie mijn edit :joy: maar meestal kan ik op dit gebied nog wel redelijk helder nadenken wat verstandig is.
En wij waren ook wel heel blij idd dat zij allemaal geld inlegden, want wij hadden natuurlijk al ons geld opgezopen :joy:

1 like

Fuck kamerplanten. Nasty troep in je huis

1 like

Ja echt nasty al die zuurstof

1 like

Denk niet dat een pannenkoekenplant me daarbij gaat helpen. Daar zijn bomen buiten voor

• Satisfying
  • Echt afschuwelijk dit
  • Neutraal

0 stemmers

Ik ben benieuwd wat de rokers doen. M’n bovenburen tikken hun as af naar beneden, waardoor wij weleens as in ons eten/op ons meubilair hebben gehad. Na aanspreken doen ze 't ff netjes in een asbak, maar de laatste weken zie ik de sigaretten ook weer gewoon omlaag vliegen :triumph:. Poll is anoniemmmmm

Wat doe jij als je een sigaret rookt op het balkon?
  • Ik tik mn as af over het balkon naar beneden.
  • Ik tik mn as af in een asbak.
  • Ik gooi m’n sigaret naar beneden.
  • Ik gooi m’n sigaret in de asbak.
  • Ik rook niet (op een balkon).

0 stemmers

Hahaha ik ben dus eergisteren nog bij een DHL rijder ingestapt nadat hij vroeg of ik een stukje mee wilde rijden! OkƩ eerlijk is eerlijk hij herkende me en wist dat ik in de wijk woon (is al een biecht op zich) en ik herkende hem ook qua gezicht wel. Ik was eigenlijk gewoon aan het wandelen maar vond het zo lief van hem dat ik ben ingestapt. Was heel gezellig voor de 3 minuten die de rit duurde :joy:

30 likes

Ik sprak een tijd geleden een ex van toen ik 17 was en die zei toen dat hij het zo stoer vond dat ik toen altijd uit ging in een andere stad, zonder plan over waar ik ging overnachten. En toen dacht ik echt wtf deed ik??? :eek: kon me dat niet eens herinneren, maar zo dom.

7 likes

Ik weet het niet eens. De laatste keer dat ik met een vriendin op vakantie ging is 2 jaar geleden. Dus niet super lang geleden maar voor zover ik weet betaalden we gewoon altijd apart. Is ook wel het meest handigst vind ik. En als zo’n ober toch al met een pinautomaat aan komt en je hebt beiden een pinpas ja dan in mijn ogen betaal je gewoon allebei voor je gerecht. En na de vakantie het splitten is echt iets waar ik voor zou weigeren.

1 like

Meestal spreken we een bedrag af en dan gooien we al ons geld op 1 hoop (de pot) en betaalt 1 iemand steeds. En we houden wel een beetje globaal bij of het eerlijk is, want soms koopt de 1 dan veel souvenirs of zuipt veel ofzo, maar over het algemeen loopt het heel gelijk op en maakt het niet uit als de ander dan 50 euro meer heeft betaald oid

1 like

Ik bedenk me trouwens nu, ik ben 2 keer met een vriendin en haar gezin op vakantie geweest. Ik was nog vrij jong, 17 en 18 jaar dacht ik. Toen hadden onze ouders afgesproken dat wij een bepaald bedrag mochten uitgeven in die weken. Ik weet zeker dat dit ā€œplanā€ via haar ouders kwam. Dus die vader beheerde dan onze pinpas en wat we uitgaven. Mn ouders hebben toen maar gewoon dat geld in zn hand gedrukt lol. Geen problemen mee gehad ook maar ik weetniet wat ik er achteraf van vind. Misschien ook juist wel weer goed.

Stel je bent ouder van een puber, vind je het dan oke om een bedrag te bepalen wat je kind in die weken uit mag geven?

• Ja goed plan
  • Nee geen goed plan
  • Hmm ik weet het niet

0 stemmers

1 like