Idd en met alles wat gezegd is, ik denk dat @Eddie een zeer gewaardeerd lid is. Alleen je kan niet zomaar iets een feit noemen en dat is me al vaak opgevallen.
Liever een dikke week ziek worden tijdens
- Je vakantie
- Je fulltime baan
- Je opleiding
0 stemmers
En als je moest kiezen tussen tijdens
- Schoolvakantie
- Opleiding
0 stemmers
Ik voel me niet aangesproken hoor. Vind het gewoon gek om je mening zo stellig te brengen.
@Eddie gaat me totaal niet om disclaimers maar je woordkeuze. Daarnaat heb ik je letterlijk geciteerd dus ik verzin helemaal niks.
Forum fragilarum
Ik denk dat het vooral is dat het niet echt aardig is om over mensen te zeggen dat ze fragiel zijn als ze bepaalde dingen niet kunnen missen. En is het echt nodig om zoān opmerking te maken? Dat valt dan verkeerd waardoor er heftig gereageerd wordt, ik denk vooral omdat mensen zich gekwetst en aangesproken voelen. Ik heb alles gelezen en wat ik opvallend vind is dat ik het vaak met @Eddie oneens ben omdat ik de toon van de dingen die je zegt onnodig onaardig en daarmee kwetsend vind voor anderen en dat daarin dan wel enige zelfreflectie ontbreekt. Ik vind wel dat er hele heftige dingen terug gezegd zijn, die ook zwaar onaardig en onnodig zijn.
Het zou fijn zijn als het zo werkt dat je elke discussie objectief als een opzichzelfstaand iets kunt zien, maar dat is vaak niet hoe het werkt, je neemt eerdere discussies of opmerkingen die geplaatst zijn vaak toch wel mee op zoān moment en dat komt er dan allemaal uit. Waardoor er doorgegaan wordt op de opmerking die in eerste instantie gemaakt wordt en er weinig ruimte is om naar aanleiding van nieuwe reacties een mening bij te stellen. Niet netjes maar wel menselijk denk ik? Overigens wel iets waarvan het belangrijk is om je daar bewust van te zijn.
Weet jij wat āsokkie gevenā is?
- Ja
- Nee
- Niet zeker maar denk dat ik het wel snap
0 stemmers
Een sloppie toppie toch
Schat jij maakt je boos om alles, als je maar lekker boos kunt zijn
Hoe spreek jij fragiel uit?
- Vraa-giel (harde G)
- Vraa-Zjiel
0 stemmers
Heb dit woord nu echt te vaak gezien in dit topic.
Probeer je nu een sneer te maken naar mijn psychische gesteldheid of
Ik snap het vallen over tone policing nooit zo, het is toch niet fijn als mensen gekwetst worden door woorden, al helemaal als dat niet de intentie was (want dat snap ik in dit geval wel). Is het nou werkelijk zo erg om te vallen over iemands toon en daar wat van te zeggen? Dat kan toch ook gebaseerd zijn op een legitiem gevoel van een individu? Ik verbeter mijn posts heel vaak tot āik vindā omdat mijn mening sowieso maar mijn mening is en ik ook niet wil dat mensen dat kunnen lezen als een feit. Dat is makkelijk te misinterpreteren en dat snap ik zeker. Maargoed ik ben een persoonlijkheid die conflicten vreselijk vind en vermijdend is, maar ik kan dat soms niet zo volgen.
En hierbij eindigt de discussie aangezien het wederom begint te escaleren. Verdere opmerkingen worden door ons verwijderd. Je krijgt hier alle ruimte om op het scherpst van de snede te discussiƫren maar als we meerdere malen overgaan tot op de man spelen, is het klaar.
Nu graag weer ontopic.
Jaaaa meer polls!!1!11!
Voor de mensen die kantoor werk hebben (verzamel alle zure kantoor trutten!).
Heb jij het ook rustiger nu in de zomer periode?
- Ja
- Nee
- Juist drukker
0 stemmers
En nee er is geen āandersā of aanvullende optie voor mensen die of niet werken of in de zorg ofzo werken. Dan stem je gewoon niet!
Hoe vaak ga jij naar de kapper?
- Iedere maand
- Iedere drie maanden
- Ieder half jaar
- Eens per jaar
- Eens per twee jaar
- Nooit
- Anders, namelijk:
0 stemmers
Ik ga echt pas als ik het helemaal zat ben haha, wat dus eens per half jaar is.
Goeie poll dit
Hahaha jaaaaahaaa hij is al aangepast
Ik was tot de herfst elf jaar niet geweest Nu zou ik elk jaar wel gaan denk ik.
Mn moeder is voornamelijk mn kapper. Ze kan voor geen meter knippen maar toch laat ik me overhalen om de puntjes eraf te knippen. Ik haat het, het erge is dat ik weet dat dit weer gaat gebeuren.
Wow! Wel zelf bijgehouden neem ik aan? Of was je Rapunzel?
Eens in de twee jaar een beetje bijgepunt door mijn moeder. Ik wilde per se lang haar, wat niet goed gaat met mijn super fragiele haar wat altijd breekt. Maar ik ben volwassen geworden en nu heb ik een kortere coupe omarmd