Stel je persoonlijke vraag #29

Heb jij groene vingers (kamerplanten)?

Anoniem, geen plant shaming :crazy_face:

• Ja, plantmom for life!
  • Nee, geprobeerd maar alles gaat dood
  • Nee, maar ik blijf het proberen
  • Ik heb geen planten/ ik haat planten

0 stemmers

Ik heb altijd hetzelfde patroon. Laat het kort knippen, weer aangroeien tot ik het mooi kan vlechten en als ik dan gespleten haarpuntjes ontdek ga ik weer naar de kapper. Alleen moest ik dit keer naar een nieuwe en het zit echt voor geen meter, en het is te kort om leuk in te vlechten :sob:

1 like

Het verschilt een beetje, ik heb nu een kleur die ik denk ik weer moet bijhouden, dus zal wel eens per 3 maanden of vaker zijn. Mijn vorige kleur hoefde ik niet zo bij te houden, dus toen 1x per half jaar denk ik

1 like

Iedere acht weken. Eerst elke zes maar dat was niet meer nodig zei de kapper. Prima.

1 like

Ik ben benieuwd wanneer mn moeder weer over mn haar gaat zeiken. Nu een kort stuk eraf is. Ze vindt ook mijn haar te donker wtf. Wil je dat ik het geblondeerd uit mn hoofd heb groeien? (Ik heb donkerbruin haar van nature). En nee ik ga mn haar niet blonderen. Oh ik voel zoveel frustraties.

1 like

Sowieso moeders die zeiken om je uiterlijk. Ik heb echt het idee dat vrouwen van die leeftijd allemaal met een soort complex rondlopen omdat ze anders zijn opgevoed ofzo. Ik mag van mijn moeder alleen kleding aan die ‘afslankt’ of ‘past bij mijn figuur’ en inderdaad altijd zeuren over dat haar.

21 likes

• Same
  • Nee
  • Wat is de eurotunnel

0 stemmers

Opgroeien is een leugen sgat

1 like

Dat idee heb ik ook inderdaad, dat veel vrouwen van die generatie zijn opgevoed met het idee dat we er allemaal op een bepaalde manier uit moeten zien en anders is het niet goed.
Ben als ik dit soort dingen lees altijd blij dat mijn moeder is opgevoed door een feministische boerin die niet echt tijd had om zich daar druk over te maken, uiterlijk is gelukkig nooit een groot ding geweest in ons gezin. Al draag ik de meest lelijke, onflatteuze en dikmakende kleding met ongekamd haar, als ik er blij mee ben vindt mijn moeder het prima.

7 likes

Ik dacht dit eigenlijk nog steeds wel een heel klein beetje. Ik ben te claustrofobisch om vrijwillig op te zoeken hoe een superlange onderwatertunnel eruit ziet. :hot_face:

1 like

Ja ik dacht ook altijd dat de tunnel op de zeebodem lag zeg maar, onder zand??

Maar het is dus echt uitgehakt uit de zeebodem rotsen en je zit onder de zeebodem, niet erop. Heel dom misschien maar dacht idd dat als ie van glas was geweest je vissen zou zien, maar het is meer een mijnweg.

afbeelding

12 likes

Bij het idee van hier doorheen moeten gaan, zie ik altijd dat beeld voor me van Keira Knightley in Atonement waar ze verdronk in die tunnel.

2 likes

Internetkabels liggen daar dan weer wel, vind ik ook een heel vreemd idee

7 likes

Ik probeer het op 4 x per jaar te houden maar er groeit nu een dode cavia in mijn nek waar ik mij rot aan erger en vind het te veel werk om die zelf te killen. :frowning:

Ik ben soms blij dat ik zonder moeder ben opgegroeid denk dat ik het heel lastig had gevonden als iemand regelmatig zou zeuren over mijn kleding- en haatkeuze, levensstijl etc. Als ik soms hier of elders op internet dingen lees of van vriendinnen hoor wat hun moeder allemaal zegt dan sta ik echt met wijde ogen te kijken.

1 like

Deze foto is goud

2 likes

Ik ken het alleen op deze manier:

Maar nu heb ik het gegoogeld en blijkt het iets heel anders te zijn. :sweat_smile:

18 likes

Ik ga stuuuuk. Dit in combinatie mt de echte betekenis :joy::joy::joy:

2 likes

Sorry voor het beeld dat je nu in je hoofd hebt. :grimacing:

2 likes

“Master has given dobby a sock.” Zal nooit meer hetzelfde zijn

1 like

Je partner slaapt bij een vriendin (of vriend) van het geslacht waar diegene op valt. In de poll kan je hij vervangen voor zij en haar voor hem enz. (Beetje lastig verwoord sorry)

• Liever niet
  • Geen probleem, als hij maar niet bij haar in bed slaapt
  • Sws geen probleem, al pit hij bij haar in bed

0 stemmers

En als hij voor jullie relatie een keer (of vaker) seks gehad hebben?

• Liever niet
  • Geen probleem, als hij maar niet bij haar in bed slaapf
  • Sws geen probleem, al slaapt hij bij haar in bed

0 stemmers

1 like