Ohja dit had ik vroeger heel vaak, ik ging altijd met 1 vriendin uit en altijd naar dezelfde tent. Daar kwamen leuke mensen, maar ook wel veel twijfelachtig publiek. Als het dicht ging, gingen we altijd nog ff op de parkeerplaats rondhangen, kletsen, ruzie maken, nieuwe vrienden maken, net hoe het uit kwam wat we deden.
Heel vaak zei zij dan opeens, hey luipaard, we kunnen bij deze mensen in de auto stappen en dan brengen zij ons thuis/gaan we met hun naar hun huis. En ik was dan altijd âde verstandigeâ die zei laten we dat maar niet doen, want we hebben die mensen de hele avond niet gezien, dus geen idee of ze wel/niet wat gedronken hebben enz. Dus dat deden we vaak niet.
1x gingen we met een groep jongens wel mee met de taxi naar hun huis. Waren we daar, vonden we het eigenlijk weinig aan, dus wij wilden weg. Iemand zei ik breng jullie wel. Toen riep degene waar we thuis waren âdat gaan we niet doen, want wij hebben allemaal gedronken. We leggen allemaal wat geld in en dan kunnen ze met de taxiâ dus zij legden geld in en wij hadden uiteindelijk nog wat geld over haha! Dit is denk ik al 20 jaar geleden, maar altijd als ik die gast zei die het initiatief nam om geld in te leggen moet ik eraan denken
Edit: nu klink ik heel verstandig en dat vind ik mezelf over het algemeen ook wel op dit gebied. Maar een paar jaar geleden ging ik dus wel bijna de mist in. Ik was alleen met de nachtbus en ontmoette daar een jongen die vlakbij mij woonde en ook vlakbij de bushalte. Dus we gingen er bij dezelfde halte uit. Mijn vriend zou mij ophalen bij de bushalte, omdat het net ff te ver was om te lopen in de buurt waar we woonden. Dus die jongen zei oh je mag wel bij mij thuis wachten op je vriend. En ik hobbelde zo achter hem aan richting dat huis. Was al bijna binnen toen mijn vriend ook voor die deur stond. Die zei achteraf dat dit toch niet zo verstandig was om bij een wildvreemde thuis te gaan zitten wachten in mân eentje