Lekkerste vleesvervanger?
- Tofu
- Tempeh
0 stemmers
Lekkerste kaas?
- Mozzerella
- Burrata
- Halloumi
- Gorgonzola
0 stemmers
*mozzArella forgive me
Vind die 2e poll echt moeilijk love ze allemaal. gorgonzola kan ik wel zonder leven.
Lekkerste vleesvervanger?
0 stemmers
Lekkerste kaas?
0 stemmers
*mozzArella forgive me
Vind die 2e poll echt moeilijk love ze allemaal. gorgonzola kan ik wel zonder leven.
Ik doe niks bijzonders met de bijslag. Komt gewoon op de rekening binnen en dat gaat dan naar onze eigen spaar als het overblijft.
Kind komt niks tekort hoor, maar die uitgaven doen we gewoon op andere momenten.
Ik was eens met mān ouders in Parijs, we gingen naar een museum maar liepen blijkbaar de verkeerde kant op. Een Parisienne heeft toen aangeboden om ons te brengen met haar auto want ze moest er toch in de buurt zijn, heel lief!
Krijg jij van jouw werkgever een Individueel Keuze Budget?
0 stemmers
Wat kopen zij die het krijgen met dat geld? Of laat je het uitbetalen? Ik laat het niet uitbetalen bij mān salaris en ben van plan er dit keer een fiets ervoor te kopen en vrije dagen. Ik vraag me nu af welke fiscaal-voordelige opties er ook bij horen waarvan je het niet zou denken. Zou zo chill zijn als ik het kon gebruiken om mijn studieschuld af te lossen maar dan moet mijn werkgever het netto uitbetalen zonder belastingvoordeel, dat schiet niet op.
Ik vond het geweldig als de kinderbijslag kwam, dan gingen we winkelen bij de c&a en mocht ik 2 of 3 complete setjes uitzoeken!! Heimwee naar die tijd
Ik laat een deel uitbetalen als vakantiegeld en koop er vakantiedagen voor, verder niks eigenlijk.
Koop er uren van en de rest laat ik uitbetalen
Scheten laten in bad:
0 stemmers
Maar jongens wat is dit, jullie krijgen gewoon bovenop je salaris geld van je werk om leuke dingen van te doen?
Geldt dat alleen voor ambtenaren?
Nee
Vroeger op mijn verjaardag
0 stemmers
Oh nee ik heb het nu gevonden, ambtenaren en sommige zorgonderdelen
Ik ben geen van beide hoor en heb het ook. Ligt gewoon aan je werkgever
Ligt aan de werkgever. In āruilā hebben wij officieel geen 13e maand en geen vakantiegeld.
Ik mocht uit alles kiezen. En elk jaar koos ik hetzelfde spannende gerecht: stamppot bieten haha
Ik heb een super lieve baas die geregeld zomaar uitspreekt hoe blij hij is dat ik er ben omdat ik mijn werk goed doe. Vind dat echt zo fijn en waardeer het echt heel erg!
Onlangs zeiden 2 collegaās van mān vakantiejob (ik was er na een jaar weer) āik ben blij dat je er (weer) bentā en dat vond ik een heel mooi compliment
Vandaag toevallig een cadeaukaart van Bol gehad als dank voor mijn harde werk voor een bepaald project (niet alleen ik, trouwens, ook een aantal collegaās)
Mijn werk is echt kut, voel me nooit gewaardeerd. Heb zelfs een keer complimentjes van klanten doorgemaild naar mijn collegaās. Zo passief agressief š„²
In mijn gezin(nen) voel ik mij heel erg gewaardeerd, mijn vriend zegt super vaak dat ik het goed doe en mijn ouders zeggen ook vaak dat ze trots op me zijn.