Stel je persoonlijke vraag #29

Nee

Vroeger op mijn verjaardag

• Mocht ik kiezen wat we 's avonds aten
  • Gingen we uit eten en mocht ik kiezen waar
  • At ik wat de pot schaftte

0 stemmers

Oh nee ik heb het nu gevonden, ambtenaren en sommige zorgonderdelen

Ik ben geen van beide hoor en heb het ook. Ligt gewoon aan je werkgever

2 likes

Ligt aan de werkgever. In ‘ruil’ hebben wij officieel geen 13e maand en geen vakantiegeld.

1 like

Ik mocht uit alles kiezen. En elk jaar koos ik hetzelfde spannende gerecht: stamppot bieten haha

11 likes

Ik heb een super lieve baas die geregeld zomaar uitspreekt hoe blij hij is dat ik er ben omdat ik mijn werk goed doe. Vind dat echt zo fijn en waardeer het echt heel erg!

7 likes

Onlangs zeiden 2 collega’s van m’n vakantiejob (ik was er na een jaar weer) “ik ben blij dat je er (weer) bent” en dat vond ik een heel mooi compliment :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Vandaag toevallig een cadeaukaart van Bol gehad als dank voor mijn harde werk voor een bepaald project (niet alleen ik, trouwens, ook een aantal collega’s) :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Mijn werk is echt kut, voel me nooit gewaardeerd. Heb zelfs een keer complimentjes van klanten doorgemaild naar mijn collega’s. Zo passief agressief 🥲

In mijn gezin(nen) voel ik mij heel erg gewaardeerd, mijn vriend zegt super vaak dat ik het goed doe en mijn ouders zeggen ook vaak dat ze trots op me zijn.

6 likes

Ik las vandaag toevallig dit:

Er zijn best veel jonge en nieuwe docenten in het onderwijs die ontzettend hard werken en goed presteren maar dat een vast contract uitblijft ondanks de tekorten.

Voor de mensen met een vast contract: vind je een vast contract het toonbeeld van waardering?
  • Ja
  • Nee eerder het toonbeeld van zekerheid
  • Waardering is voor mij vooral het ontvangen van complimenten en andere vormen van waardering.
  • anders
  • vast contract en waardering zijn twee compleet verschillende dingen imo

0 stemmers

Ik heb vorige week mijn lesje wel geleerd. Had een teams meeting met wat collega’s en ondertussen was ik met 1 collega op de chat aan het roddelen over wat voor onzin er gezegd werd.
Toen moest zij iets presenteren en haar scherm delen en in plaats van alleen de pdf te showen koos ze per ongeluk de optie van het hele scherm delen. Vol die chat in beeld. Echt omgggggg zooooooo pijnlijk. Ze heeft het snel weggeklikt maar weet niet of ze het nou wel of niet gezien hebben. Die meeting was ook nog eens opgenomen dus straks kijkt iemand terug en gaat pauzeren.
Heb echt een uur hysterisch als een hyena half zitten lachen en half zitten janken.
Dus nu hebben we afgesproken alleen nog te roddelen op Whatsapp hahahahhahahahahahahahhaa.

52 likes

Neeeeeee ik krijg plaatsvervangend paniek hiervan

7 likes

Vind jij koffie lekker en vind je de smaak van haver lekker? (Niet per se samen maar gewoon)

• Beide wel
  • Beide niet
  • Koffie wel haver niet
  • Haver wel koffie niet

0 stemmers

Hoor net op tv dat iemand zegt dat koffie en haver vergelijkbare smaken hebben.

Wel haver los maar geen havermelk om los te drinken.

Kan me nauwelijks voorstellen dat bijna de helft van de stemmers meer dan 200 gram groenten per dag eet, en dat letterlijk elke dag.

1 like

Ben wel echt jaloers soms kom ik niet verder dan een beetje tomaat door mijn pasta bij het avondeten :joy:

1 like

Ik eet best veel groente, denk wel meer dan gemiddeld, maar echt letterlijk elke dag ( zoals in de poll staat) echt niet.

1 like

Er staat vrijwel elke dag, dat is niet letterlijk elke dag. Als ik een dag pizza of patat of whatever eet haal ik het niet nee maar de meeste andere dagen dus wel.

5 likes

Je hebt gelijk. Er staat niet elke dag, maar vrijwel elke dag.

Vind het nog steeds onwaarschijnlijk, gezien de algemene statistieken zeggen dat het overgrote deel van de bevolking veel te weinig groente eet (minder dan de “noodzakelijke” helft), maar alleen maar goed als het wel zo is!