Die van mij ligt nog bij mijn ouders. Ik vond altijd zo fantastisch om te doen. Hele kunstwerken mee gemaakt
Ik heb deze! Jaa of dat je pen halverwege je kunstwerk op was
Dit verkopen ze nog steeds! Bijna meegenomen voor mijn nichtje toen ze laatst jarig was, maar toch niet gedaan omdat ik bang was dat niet hip genoeg zou zijnđ
Deze zag ik laatst bij de kringloop liggen. Ik heb nog even getwijfeld om 'm mee te nemen.
Deze had ik ook ja!
Ik drukte ook wel eens te hard op mijn pen of ging te vaak over hetzelfde stuk papier, waardoor het papier kapot ging
Heb jij vroeger waterpokken gehad?
- Ja
- DENK het
- Nee
- Ja maar als volwassene
0 stemmers
Heb je daar nog littekens van? (Van die oppervlakkige cirkels bijvoorbeeld?
- Ja
- Nee
- Nee want ik heb t nooit gehad
- Allicht
0 stemmers
Heb jij t gekregen omdat een ander kind het had en je ouders je toen expres met dat kind lieten spelen?
- Jup
- Nee
- Weet ik niet
- Ik heb het nooit gehad
0 stemmers
Als baby mee in het ziekenhuis gelegen, en op mijn 26e weer toen mijn kind het ook had
Kan je het twee keer krijgen?
Ik kreeg het als kind dus âexpresâ zodat ik dat niet op oudere leeftijd kon krijgen want dan schijnt het veel heftiger te zijn?
Wat kut twee keer mee in y ziekenhuis joh.
Ik heb het nooit gehad, terwijl ik drie jongere broertjes heb die het allemaal niet tegelijk gehad hebben. Genoeg kans om het te krijgen dus, maar nooit gebeurd.
Ik kreeg het 2 keer, eerste keer nauwelijks, de volgende keer niet normaal. Van tenen, kont tot mn hele gezicht. Mn ouders hebben er toen wel fotoâs van gemaakt maar wilden die nooit in het fotoalbum plakken, terwijl ik denk, doe juist!!
Hahah ja ik heb ze wel in mân album
Heb ook precies tussen mân wenkbrauwen nog een littekentje zitten van zoân pok, dus vergeten doen we T sowieso niet
Ja het is veel heftiger, mijn vriend kreeg het een paar jaar geleden als volwassenen en hij was echt goed ziek en het deed echt pijn.
De tweede keer gelukkig niet in het ziekenhuis hoor, maar toen wel echt goed ziek van geweest
Ik heb het voor zover mijn ouders weten nooit gehad. Toen ik een paar jaar geleden in de onderbouw op school werkte, was er regelmatig een uitbraak en ik heb het toen nooit gekregen dus ik hoop dat ik het toch gehad heb, maar dan met maar 1 pok ofzo. Ik weet nog dat er een ouder was met een pasgeboren baby die het ook had en die zei dat als heel jonge babyâs het krijgen ze het vaak nog een keer later kunnen krijgen. Ik weet alleen niet of dat klopt.
Ja, dat klopt, volgens mij heeft het ermee te maken dat je afweersysteem dan nog niet volledig ontwikkeld is of zoiets? Ik heb het als baby van 5 maanden gehad, daarna gelukkig niet meer, maar had wel gekund.
Zelfde reden dat je niet direct na je geboorte gevaccineerd wordt voor kinderziektes, je hebt nog weinig afweer en je bouwt dat geheugen niet op.
Ik heb het nooit gehad, ik ben er wel ooit in het buitenland voor ingeënt als klein kind. Laatst kwam ik er wel achter dat ik dan waarschijnlijk ook nog een booster shot had moeten krijgen, maar die heb ik dus niet gekregen.
Op mijn kakkermiddelbareschool was alles âsuper versâ, en soms âmoeilijk versâ.
En dan op zân Gooisch Verrrrrrrrrrs dus, krijg er nog rillingen van als ik het in mân hoofd oproep.
Ik zeg nooit kanker maar wel kk en heel soms kenker. Ik vind het vreselijk, maar ik kom er gewoon niet van af? Ik vervang het tegenwoordig door covid om toch een iets beter alternatief te hebben met wel dezelfde heerlijke k-klank. Wat een covidlijer!
Hahaha ja echt kaa kaa. Wat een kaa kaa lelijk huis, ofzo.