Ohh ik vind ‘kanker’ toch zo’n vreselijk bijvoeglijk naamwoord. Toen ik 14/15 was ofzo gebruikte ik het ook veel en nu hoor ik mensen van die leeftijd dat zeggen en denk ik teeering wat lelijk
- Ik haat maandag
- Ik haat kapitalisme
- Ik vind maandagen en kapitalisme eigenlijk wel prima
0 stemmers
Kan je kiezen om niet naar je werk te gaan?
- Nee
- Ja, geen probleem
- Dat wisselt
0 stemmers
Als je hebt gestemd dat je maandagen haat, zou je die nog steeds haten als er geen kapitalisme zou zijn?
- Sowieso
- Nee, eigenlijk niet
- Geen idee
0 stemmers
Ken je iemand die naar Antarctica is geweest?
- Nee
- Ja
- Ikzelf
0 stemmers
En de noordpool?
- Nee
- Ja
- Ikzelf
0 stemmers
Een collega van mij beredeneerde dat hij kanker wel als versterkwoord mocht gebruiken omdat zijn vrouw kanker heeft gehad.
- Nee, dit hoort gewoon niemand zeggen.
- Eens, alleen mensen die kanker van heel dichtbij hebben meegemaakt mogen dit zeggen
- Iedereen kan dit zeggen
0 stemmers
Omg heb je iok net A typical gekeken?
Neee haha mijn vriendin stuurde me een foto van noordpool rondreis voor 27 k
@Kauai jij echt zowel noordpool als zuidpool geweest?
Echt m’n lievelingsnummer
Het probleem met je baan is dat je niet vrijwillig gaat
Ik ben benieuwd of corona/rona niet ook uiteindelijk eindigt als versterker.
‘Ik vind je coronageil.’
‘Houd je coronabek!’
‘Ruim je coronazooi op!’
Vind dat altijd zo’n slechte reden, denk dat bijna iedereen weleen familielid met kanker heeft gehad
Covid bekt wel beter dan coronaaaa, vind ik.
Een Haagse vriend heeft me “moeilijk” geleerd (met als uitsmijter “Dat is echt moeilijk makkelijk”).
@Zemraluani is “vers” iets positiefs?
Er was trouwens ook volgens mij bij zo’n gekkiescompilatie een vrouw die antwoordde dat ze HAM op haar boterham als beleg het lekkerst vond. Ik vond dat zo kapot droog. Maar dat stukje is volgens mij niet zo bekend, weet iemand welke ik bedoel?
Ik schold als puber vaak met kanker, echt heel kut. Nu heb ik het er wel uitgestampt. Oh en dingen konden bijv kkvet zijn maar ook kklelijk etc.
Heb me helemaal de kerona geschrokken
Vind jij dit ook de meest logische volgorde
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als nee bovenaan staat stem ik altijd verkeerd
Jaa netzoals bij die insta polls Postief antwoord links negatief rechts.
Als een man/jongen op zn 25e vader wordt, vind jij dat jong?
- Ja
- Nee
- Mwah beetje aan de jonge kant
0 stemmers
Ik weet nog dat een vriend van mij bijna als eerste tegen mij vertelde dat hij vader werd. Het kwam zo uit de lucht vallen, hij was 24 toen. Ik reageerde zo in shock. Oke het was niet gepland misschien dat ik daarom ook wat meer verrast was maar ik vind het eigenlijk nog steeds best jong. De rest vd vrienden dachten zelfs dat het een grap was.
Voor mijn referentiekader is dit ook heel jong! Mn zwager werd bijvoorbeeld vader op zn 36e. En ik ken echt persoonlijk bijna geen jonge vaders dus ik schrok me kapot.
Wat de corona ouwe