Stel je persoonlijke vraag #29

Je onderbuurman vindt de zondagsrust heel belangrijk en vindt het niet kunnen dat zijn buren lawaai maken op zondag. Jij hebt doordeweeks overdag geen tijd om gordijnen op te hangen. Op zondag wel. Ga je gordijnen ophangen op zondag? Je moet dus een paar gaten boren in de muur, wat hij hoort.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik loop even langs dat ik een paar gaten ga boren om 11u. Ik laat misschien de boor een paar keer op de vloer vallen.

35 likes

Persoon kan de zondagsrust bij iemand anders niet opdragen.

2 likes

Oef ik ben de enige die het niet zou doen zie ik! Wij hebben ook buren die nogal van de zware kerk zijn en hoewel wij wel af en toe herrie maken zorgen we wel dat we dingen als boren of grote klussen niet op zondag doen. Tenzij ze naar de kerk zijn (ze gaan 2x per zondag) dan hebben ze er toch geen last van.

1 like

Een vriend van me gaat nu viraal met een dansje dat hij deed op een festival. Zie het overal voorbij komen.

3 likes

Wel iemand die viral is gegaan maar niet voor iets doms!

1 like

Een collega van mij staat op dumpert. In het filmpje schreeuwt ze dingen. Als je onder haar naamt zoekt via google komt dat filmpje ook al snel naar boven terwijl het al jaren geleden is.

1 like

Mijn first dates seriemoordenaar fragment is bij pauw geweest maar echt viraal nou ook weer niet

10 likes

Een kennis van mij zegt in een filmpje (terecht) iets onaardigs tegen Dennis Schouten, maar zij heeft daar best veel vervelende reacties van sneue mannen op gekregen :woozy_face:

Ooit een zeer slechte photoshop van mij op Tumblr met belachelijk veel reblogs en reposts van 4050505005 jaar geleden en schijnbaar als shirt verkrijgbaar op AliExpress. :joy:

Een bepaalde opmerking van mij is wel is viral gegaan op internet maar die houd ik liever voor mijzelf.

39 likes

Ik ken een internetgekkie :upside_down_face::+1:t3:

2 likes

Hahaha ik ‘ken’ hem niet echt maar die van vuurwerkje afsteken zat heeeel lang geleden in de vriendengroep van mijn toen-vriend en ik sprak hem destijds wel eens op verjaardagen. Hij is in het echt gewoon normaal trouwens en vindt het ook helemaal niet leuk dat dat filmpje online staat.

4 likes

Haha doet m’n denken aan dat de manager van m’n man ooit viraal ging. Hij probeerde z’n vriendin te zoenen op tv maar ze draaide haar hoofd weg met een vieze blik. Dat heeft hij lang moeten aanhoren. Is wel gek hoe weinig privacy iemand dan eigenlijk heeft.

3 likes

Ik heb zelf net een zwarte keuken en het schoonmaken valt heel erg mee. Ze hebben nu zelfs vlekvrije keukendeurtjes en je ziet er oprecht niks op.
Als je graag zwart wil, gewoon doen

2 likes

Ik denk idd omdat het rommelig oogt, want volgens mij staat nergens dat er alleen gemotoriseerde voertuigen mogen staan. Maar wat @Kauai zegt, allemaal no lifers. Als ze maar met hun tengels van mijn fiets afblijven :bounce:

1 like

Ja, ik ken helaas de Rotterdamse treinrukker

Hmm eerst dacht ik nee maar mijn schoonzus werkt in de media en heeft ooit een nogal bijzonder figuur geĂŻnterviewd en werd toen helemaal afgebrand op dumpert.

Ik gebruik alleen deze in het dagelijks leven maar ik denk nu ook. Wat moet die arme man hier wel niet van vinden.

nou-nee

Ik hou er gewoon zoveel van, nouuuuuuuuuuuuuuuuuuu, neh.

7 likes

Nav dat er vanmiddag hier op een parkeerplaats, een meneer van een autobusje botste op een geparkeerde auto.

Wat zou jij in zo geval doen?

• Achterhalen van wie de auto is en langsgaan.
  • Een briefje achterlaten met mijn gegevens.
  • Anders
 (vertel)
  • Nvt/geen rijbewijs.

0 stemmers

Weet jij in je straat van wie van je buren welke auto is?

• Ja
  • hmm, deels.
  • nee

0 stemmers

Hoe goed ken jij je buren?

• Heel goed, ik spreek ze regelmatig.
  • Goed, ik weet wie mijn buren zijn.
  • Mwahh, ik weet deels wie mijn buren zijn.
  • Nee, weinig/geen contact.

0 stemmers

Is wel een verschil waar je woont denk ik. Mijn ouders (waar ik nog tijdelijk bij woon) wonen bijvoorbeeld in een klein dorp, doodlopend straatje/woonerf. Het is best wel ons kent ons hier, behoorlijke sociale controle. Iedereen in het dorp zegt hier elkaar hallo, ook al ken je mensen niet eens. Kan me voorstellen dat dat in een groter dorp of stad wel anders is!

2 likes