Stel je persoonlijke vraag #29

ja ik hoef het gelukkig ook niet echt

5 likes

Same ik viel aaltijd op leipe badboys en romantiseerde idd zo’n drugsdealertje die gemeen was tegen iedereen behalve mij en me allemaal cadeaus gaf. Heb nu al 5 jaar een relatie met een enorme braverik, vergeleken met hem ben ik de crimi :rofl:.

6 likes

hahaha ja ik date altijd brave boys en m’n ex is agent dus de andere kant trekt me nu wel even hahah

3 likes

Miss asperine dealer. Dat lijkt me nog wel veilig haha.

3 likes

ik heb een ex die apotheker is en die noemt zichzelf altijd legale drugsdealer.

18 likes

Stel je voor iemand doet jou het pijnlijkste aan wat je je kan bedenken. Hoe erg acht jij jezelf in staat om diegene dan te vermoorden? Niet per se dat je het echt gaat doen want gevangenisstraf enzo.

• 0%
  • 10%
  • 20%
  • 30%
  • 40%
  • 50%
  • 60%
  • 70%
  • 80%
  • 90%
  • 100%

0 stemmers

Ben jij het er mee eens dat een crime passionel een iets lagere straf verdient dan een ‘gewone’ partnermoord?

• Jawel
  • Nee
  • Twijfel

0 stemmers

Ja vind ik ook begrijpelijk. Heb nu geen kind dus kan me dat niet voorstellen maar zou ik wss ook hebben.

2 likes

Sopranos :joy:

Ik heb zelf geen kind maar 1 van de pijnlijkste dingen wat je kan overkomen als ouder is denk ik je kind verliezen? en al helemaal als diegene vermoord is. Zo afschuwelijk.

Denk je dat 1 van de pijnlijkste dingen die je als ouder kan overkomen is dat je kind komt te overlijden?

• Ja ik denk van wel
  • Nee ik denk van niet

0 stemmers

1 like

Ja duh hoezo is dit een vraag :joy:

25 likes

Omdat het een vraag is. Ik kan nu sowieso al mensen bedenken die het niet of nauwelijks zou kunnen schelen. Maar die hebben ook amper contact met hun kind. Ik vraag me het gewoon een af. Mn vader zei vroeger altijd dat hij dood voor me zou gaan zonder problemen als dat moest. Ik dacht als kind altijd, hmm ik denk ik niet voor jou. Lol .

Ben benieuwd of er 1 stem op nee komt hahah

1 like

Haha had ik hem misschien anoniem moeten doen. Maar nee is misschien ook wel een hele domme vraag. Ik heb zelf wel een vriend waarbij die vader gewoon echt geen eeeeene malle moer om z’n kinderen geeft. Het zou hem een worst wezen.

Niet een van de pijnlijkste dingen, gewoon het pijnlijkst en nog meer levenveranderend dan ĂŒberhaupt een kind krijgen.

5 likes

Ben jij in bepaalde situaties voor de doodstraf? Bv (kinder)verkrachting.

• Nee echt nooit
  • Meestal niet, maar in uitzonderlijke situaties wel
  • Ik twijfel een beetje, niet voor en niet tegen
  • Ik ben sowieso voor herinvoeren doodstraf

0 stemmers

Ik ben echt zo tegen de doodstraf. In geen enkele situatie heeft een mens het recht om het leven van een ander persoon te nemen. Gewoon nee nee nee.

11 likes

Doodstraffen kunnen niet teruggedraaid worden. Er zit nogal eens iemand onterecht vast :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Vind ik meestal ook. Vind het ergens ook heel hypocriet want doden is illegaal maar toch is dat dan de straf?

Maar in hele uitzonderlijke situaties wanneer iemand mij bv heeft verkracht en mijn leven daarmee heeft verpest of mijn kind zou verkrachten of vermoorden, dan zou ik die morele overweging overboord gooien en zou ik het alleen maar rechtvaardig vinden dat diegene minstens hetzelfde doormaakt.

2 likes

Maar weet je dat zeker of laat hij het niet blijken? Ik vind dat altijd lastig als mensen zeggen dat ze niks om hun familie geven