Ik ben benieuwd of corona/rona niet ook uiteindelijk eindigt als versterker.
‘Ik vind je coronageil.’
‘Houd je coronabek!’
‘Ruim je coronazooi op!’
Ik ben benieuwd of corona/rona niet ook uiteindelijk eindigt als versterker.
‘Ik vind je coronageil.’
‘Houd je coronabek!’
‘Ruim je coronazooi op!’
Vind dat altijd zo’n slechte reden, denk dat bijna iedereen weleen familielid met kanker heeft gehad
Covid bekt wel beter dan coronaaaa, vind ik.
Een Haagse vriend heeft me “moeilijk” geleerd (met als uitsmijter “Dat is echt moeilijk makkelijk”).
@Zemraluani is “vers” iets positiefs?
Er was trouwens ook volgens mij bij zo’n gekkiescompilatie een vrouw die antwoordde dat ze HAM op haar boterham als beleg het lekkerst vond. Ik vond dat zo kapot droog. Maar dat stukje is volgens mij niet zo bekend, weet iemand welke ik bedoel?
Ik schold als puber vaak met kanker, echt heel kut. Nu heb ik het er wel uitgestampt. Oh en dingen konden bijv kkvet zijn maar ook kklelijk etc.
Heb me helemaal de kerona geschrokken
Vind jij dit ook de meest logische volgorde
0 stemmers
Als nee bovenaan staat stem ik altijd verkeerd
Jaa netzoals bij die insta polls Postief antwoord links negatief rechts.
Als een man/jongen op zn 25e vader wordt, vind jij dat jong?
0 stemmers
Ik weet nog dat een vriend van mij bijna als eerste tegen mij vertelde dat hij vader werd. Het kwam zo uit de lucht vallen, hij was 24 toen. Ik reageerde zo in shock. Oke het was niet gepland misschien dat ik daarom ook wat meer verrast was maar ik vind het eigenlijk nog steeds best jong. De rest vd vrienden dachten zelfs dat het een grap was.
Voor mijn referentiekader is dit ook heel jong! Mn zwager werd bijvoorbeeld vader op zn 36e. En ik ken echt persoonlijk bijna geen jonge vaders dus ik schrok me kapot.
Wat de corona ouwe
Nee eigenlijk ook niet haha. De jongste die ik persoonlijk goed ken was 26 toen ze beviel.
een kennis chanteert je om 50 kilo coke te smokkelen over de grens, als je het niet doet gaat hij een familielid van je vermoorden. Bel je popo of niet?
0 stemmers
Zo sad dat atypical al definitief is afgelopen ik vond het zo leuk en vermakelijk
Haha meen je dat je dat echt zou doen?
Nou ik weet het niet haha maar zou het wel doodeng vinden om de politie te bellen hoor, al weet je eigenlijk dat die andere optie ook geen oplossing is want dan heeft ie voor eeuwig macht over je
Maar als ik zeker wist dat het eenmalig was: dan ja. Liever 1 x 50 kg coke smokkelen denk ik dan dat mijn moeder vermoord wordt
Ja natuurlijk het is doodeng en kiezen uit 2 kwaden maar hella no. Zo zit je toch zelf ook direct in die wereld verwikkeld. No no nooo
Mag ik het familielid kiezen?
Heb nog wel een waardeloze neef die ik kan opofferen
Ik kan niet liegen en ben heel snel zenuwachtig bij grenscontroles dus ik zou sowieso al tegen de lamp lopen Dus dan maar politie inlichten en naar een schuiladres
Een kennis ook echt. Mn beste vriendin die in nood is ja.Maar een kennis nee.
Oh w8 hij vermoord ieMnd… nja nee dan ook nie bahaha