Hij komt wel bijna terug met een nieuw seizoen
De mensen die hier nee op stemmen. Hoe vind je dit bij tbs?
- Hetzelfde, ook nee
- Vind ik wel iets anders, misschien daar wel
0 stemmers
wel euthanasie bij een levensbeëindigende ziekte maar niet op psychische gronden.
Euthanasie kent hartstikke strenge regels, dat zal in de gevangenis niet anders zijn. Als je kanker of een andere vorm van ondraaglijk lijden krijgt in de gevangenis vind ik het wel heel inhumaan om te zeggen lijd jij maar lekker ondraaglijk tot je eindelijk een langzame en pijnlijke dood sterft. Dat is pas middeleeuws. Ik ga er niet van uit dat elke veroordeelde die gewoon ff geen zin heeft in zân straf dan maar denkt laters doe mij de easy way out en dan een spuitje krijgt.
Ik vind van wel, iedereen moet in mijn optiek recht hebben op het beëindigen van zijn eigen leven op een humane manier wanneer hij/zij ondraaglijk lijdt.
Nouja die mogelijkheden zijn er wel en dat gebeurt ook vaak genoeg. Of pogingen tot. En dan vindt een medewerker opeens iets wat die niet had willen zien.
misschien iets te snel gereageerd maar ik ben tegen de doodstraf ik denk dat je nooit een ander mens mag doden. En eigenlijk zou het me niet verbazen als dit een glijdende schaal vormt waarbij tot levenslang veroordeelde delinquenten euthanasie als een uitweg gaan zien. Dan krijgen we alsnog een vorm van de doodstraf.
Ik denk dat wordt overschat hoeveel levenslang veroordeelden echt een einde willen maken aan hun leven. Mensen hebben toch best een sterke overlevingsdrang. Ik zie euthanasie of zelfdoding dan ook niet echt als het âontsnappen aan de gevangenisstrafâ
in hoeverre is dat dan een vrije keuze? Maar ik denk eigenlijk dat op psychische gronden ook moet kunnen. Wat ik al zei ik reageerde iets te snel.
Anoniem:
Zou jij vaker een biecht in het opbiechttopic zonder omg-reacties plaatsen als dat volledig anoniem kon?
- ja
- nee
0 stemmers
Voor de ja-stemmers: waarom?
- Omdat ik me schaam tegenover andere forummers/bang ben om gejudget te worden
- Omdat ik me zou schamen mocht mijn identiteit hier ooit âuitlekkenâ bij mensen die ik IRL ken
- Omdat ik hier sowieso niet anoniem zit en sommige dingen zijn nu eenmaal privé
- Omdat ik niet helemaal eerlijk ben op mijn hoofdaccount en ik bang zou zijn dat dat dan uitkomt
- Anders (vertel?)
0 stemmers
Zoals deze hoogspringen. Ik zou het delen als ik met de andere persoon bevriend zou zijn.
Voor de forummers die zwanger zijn geweest, gingen mensen dan vragen of ze je buik mochten aanraken?
- Ja
- Nee
- Dit deden ze ongevraagd
0 stemmers
Voor de mensen met honden (vrouwtjes). Hoeveel tepels heeft jouw hond?
- Geen
- 0-3
- 4-6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- Meer
- Heb geen hond
0 stemmers
Echt heel random maar ik dacht altijd dat ze er tien horen te hebben en die van mij heeft er 9, 5 aan de ene kant en 4 aan de andere
Ik dacht 6, maar nu ik nog eens tel zijn het er toch 8
Het gebeurde ongevraagd, echt zo gek? Helemaal omdat de versoepelingen er net waren na de 1e lockdown, maar het nog niet terug naar normaal was ofzo om in elkaars buurt te komen. En toen kwam de 2e lockdown en bleven mensen gelukkig wel uit mân buurt
Heb jij familie/vrienden in het buitenland wonen?
- Ja, meerdere
- Ja, een familie(lid)
- Niet dat ik weet
- Nee
0 stemmers
Waar?
- Duitsland
- België
- Spanje
- Frankrijk
- Verenigde Staten
- Verenigde Koninkrijk
- Curaçao
- Turkije
- Polen
- Australië
- Canada
- Anders⊠binnen Europa
- Anders⊠buiten Europa
0 stemmers
PS: dit zijn de populairste landen volgens internet.
ik woon zelf in het buitenland dus dan heb ik automatisch ook familie in het buitenland wonen maar zij wonen dus gewoon in NL haha
Populairste landen om naar te emigreren? Moet ik dat zo lezen?
Ik heb de poll anders ingevuld dan, sorry. Familie is elders geboren en woont daar dus ook, in dat geval is de kans natuurlijk groot dat ie niet in het populaire lijstje voorkomt
- Eierkoek
- Krentenbol
0 stemmers
Italië en Dubai!