Voor de forummers die zwanger zijn geweest, gingen mensen dan vragen of ze je buik mochten aanraken?
- Ja
- Nee
- Dit deden ze ongevraagd
0 stemmers
Voor de forummers die zwanger zijn geweest, gingen mensen dan vragen of ze je buik mochten aanraken?
0 stemmers
Voor de mensen met honden (vrouwtjes). Hoeveel tepels heeft jouw hond?
0 stemmers
Echt heel random maar ik dacht altijd dat ze er tien horen te hebben en die van mij heeft er 9, 5 aan de ene kant en 4 aan de andere
Ik dacht 6, maar nu ik nog eens tel zijn het er toch 8
Het gebeurde ongevraagd, echt zo gek? Helemaal omdat de versoepelingen er net waren na de 1e lockdown, maar het nog niet terug naar normaal was ofzo om in elkaars buurt te komen. En toen kwam de 2e lockdown en bleven mensen gelukkig wel uit m’n buurt
Heb jij familie/vrienden in het buitenland wonen?
0 stemmers
Waar?
0 stemmers
PS: dit zijn de populairste landen volgens internet.
ik woon zelf in het buitenland dus dan heb ik automatisch ook familie in het buitenland wonen maar zij wonen dus gewoon in NL haha
Populairste landen om naar te emigreren? Moet ik dat zo lezen?
Ik heb de poll anders ingevuld dan, sorry. Familie is elders geboren en woont daar dus ook, in dat geval is de kans natuurlijk groot dat ie niet in het populaire lijstje voorkomt
0 stemmers
Italië en Dubai!
Heb jij een tas die je alleen in de hand kunt dragen, dus niet crossbody of over je schouder. (Wat dus eigenlijk een echte handtas is denk ik)
Bijvoorbeeld zoiets:
0 stemmers
Dat lijkt me zo onhandig!
En op vinted heb je verschillende categorieën voor tassen, maar ik snap ze niet helemaal.
Rugzak snap ik nog wel Maar wat nou precies het verschil tussen een schoudertas, draagtas, handtas is…? Als ik naar de plaatjes kijk lijken ze ook door elkaar gebruikt te worden.
0 stemmers
Zo’n verse eierkoek met knapperige randjes o en speeltip: pindakaas er op!
Oh, pindakaas heb ik nog nooit gedaan! Ga het proberen.
Vroeger altijd roomboter en suiker, nu alleen nog roomboter
Smullers want die friet is super lekker en bij de appie want heb dat gedaan en vond dat zo chill
Lokale snackbar, want die zijn meestal niet tot heel laat open. Daarnaast achter de kassa, dat vond ik best chill en leuk om te doen. Behalve bij Jumbo i.v.m. die 4e wachtende in de rij, daar kreeg ik echt kortsluiting van.
Dunkin donuts omdat je dan hopelijk niet naar frituur gaat ruiken en nog een beetje 9-5 werktijden hebt. Zodat ik het in vakanties enzo lekker kan combineren met m’n werk achter de bar in de kroeg. Die laatste wil ik want love biertappen, je hoort van alles en ik vind het veel gezelliger dan achter de bar in een dancing/disco/club whatever. In de kroeg zitten mensen tenminste de hele avond aan je bar
Dunkin donuts want ik vind donuts vies dus dan sta ik tenminste niet de hele dag te vreten.
Vroeger zat ik achter de kassa en dat vond ik fijn werk. Het is lekker ‘schoon’ (tenzij je een rotte zak aardappels op je lopende band hebt).
Als ik nu in dezelfde situatie zou zitten, zou ik denk ik kiezen voor werken bij een Bagels & Beans en dan zou ik heeeeel graag taarten bakken.
Oh dit wilde ik juist niet, dan verdiende je nog geen 10 euro in totaal. Daar wilde ik geen avond voor opgeven. Ik was de enige cassière die alleen op zaterdag werkte want hele dagen haha (ook maar iets van 27 euro echt erg)
Ik heb een paar tassen met een top handle die ik in m’n hand draag, maar ze hebben ook een schouderhengsel/crossbody mogelijkheid. Vind wel fijn om beide te hebben
Ik zou weer bij Starbucks werken, ik vond dat echt heel leuk en ik mis het zelfs wel eens.