Ik heb hier nooit bij stil gestaan, tot nu
. Maar nee, gelukkig niet haha
Ik denk dat je het je wel zou herinneren
(ik wel iig
)
Mijn ouders gingen uit elkaar toen ik 9 was en kan mij niks herinneren van de tijd dat ze samen waren 
Normaal ben ik niet zo heel klef in het openbaar met mān vriend. Totdat we allebei dronken zijn. Dan kunnen we niet goed meer van elkaar afblijven haha
Een klassiek Vlaams mopje is: āEen limburgs huisdier met 6 lettergrepen?ā
Antwoord: āeen ho oo oo oo oo ndā
De mop is misschien gebaseerd op waargebeurde feiten.
haha nee bedankt!
Ik ben eigenlijk amper samen met iemand anders op vakantie/weekendje weg geweest. Koos vriendloos en geen partner. En als ik daar op moet wachten kom ik mijn eigen stad niet uit
Vermaak me echt meer dan prima in mijn eentje!
Mijn ouders zijn wel nog samen, maar heb ze nog nooit zelfs maar een kusje zien geven.
Dan heb ik nog liever ouders die tongzoenen (net aan wel).
Hoe heb je de keuze gemaakt alleen te gaan? Vond je t wel eens eng alleen? Wat was het fijnste aan alleen reizen? Wat was het minste aan alleen reizen? Zou je het nog een keer doen? Zou je het aanraden? En waar ben je heen gegaan?
Ja inderdaad
mijn ouders zijn puur voor de financiƫle voordelen samen want haten elkaar.
Wat rot!
Ik ben twee keer alleen naar New York geweest. Ik kon mān eigen ding doen en heb mij eigenlijk niet eenzaam gevoeld. Ik had wel een volle planning.
Ah ja het zal altijd wel pijnlijk blijven, maar ik heb het intussen kunnen accepteren en een plekje kunnen geven. Het is wat het is, gelukkig weet ik ondertussen dat een langdurige Ʃn gelukkige relatie wel mogelijk is 
Water
- Love it
- Neutraal
- Nope, niet voor mij
0 stemmers
- IJskoud
- Kamertemperatuur
- Warm
- Uit de kraan
- Uit een flesje
- Alleen van een bepaald merk
- Met prik
- Zonder prik
- Ik haat alle soorten water
0 stemmers
Op mān werk mag je op sommige plekken alleen water drinken, maar soms wil je toch iets warms en sindsdien heb ik warm/heet water ontdekt! Kan daar nu echt van genieten haha
Same! Ik bedenk me nu dat ik buiten de eerste zoen nooit op straat getongd heb met mijn vriend. Het wordt tijd voor aangeschoten avonden in de stad! 
(Met uitgaan had ik er in het verleden namelijk nooit zoān moeite mee)
Ja toch? Is echt lekker! Mensen snappen dat vaak niet, maarja their loss.
Ik vind koud water dus veel heftiger, dat plonst zo koud in je maag. Ik weet niet man, dat voelt toch gewoon niet relaxed?
Kom niet af met Chaudfontaine of Vittel. Spa Reine FTW
Hoe de fuck is dat spul 700 euro per liter? Maar ik vind het dan wel weer tof dat een deel naar de plastic soup surfer gaat. Weet niet zo goed hoe ik me over dit merk moet voelen.