Stel je persoonlijke vraag #29

Waarom niet :woman_shrugging: Je houdt er geen parkeerplek van een ander mee bezet en je bent er niemand mee tot last dus ik zie het probleem echt niet

15 likes

Ik vind van wel maar bij ons (gehuurde parkeerplekken) mag je eigenlijk ook geen fietsen stallen maar alleen gemotoriseerde voertuigen :sweat_smile:. Dat staat verder nergens. Er is controle op geweest en heel veel commentaar… wij hebben ze achter onze auto staan en dat is nu dus gedoogd. Alleen ik denk dan ‘je betaalt dus wat is het probleem’?!

1 like

Of een badhanddoek met stoel neerleggen met ‘gereserveerd’. :joy:

3 likes

Hier vlakbij in de straat doet iemand dit serieus met klikos. Is geen eigen parkeerplaats overigens maar die reserveert dus wel zoals een badgast de parkeerplaats voor haar man :crazy_face:

2 likes

haha zo kut. Ik was via werkmail een keer aan het roddelen met een collega, en toen heb ik het per ongeluk geprint. Mijn printer stond ingesteld ergens in het gebouw, maar ik had geen idee waar (werkte daar als bijbaan). Volgende dag had iemand het gevonden en bij mijn leidinggevende ingeleverd, echt wat een loser maargoed mocht ik op gesprek komen en moest ik beloven noooooit meer over collega’s te roddelen

23 likes

Waarom zijn ze het er niet mee eens dan? Omdat het rommelig oogt? Of omdat het een plek is voor gemotoriseerde voertuigen dus dat fietsen daar sowieso niet mogen staan?

Woon je in Almere? Misschien kan je een fiets vondel aanvragen. Past precies op een parkeerplek. Is een test las ik in de krant :sunglasses:

2 likes

Je betaalt toch voor die plek? Als je het nou zou gebruiken als een kelder met oude meubels en verhuisdozen zou ik het nog snappen, maar een fiets? Sommige mensen hebben echt geen leven he?

3 likes

Je onderbuurman vindt de zondagsrust heel belangrijk en vindt het niet kunnen dat zijn buren lawaai maken op zondag. Jij hebt doordeweeks overdag geen tijd om gordijnen op te hangen. Op zondag wel. Ga je gordijnen ophangen op zondag? Je moet dus een paar gaten boren in de muur, wat hij hoort.

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik loop even langs dat ik een paar gaten ga boren om 11u. Ik laat misschien de boor een paar keer op de vloer vallen.

35 likes

Persoon kan de zondagsrust bij iemand anders niet opdragen.

2 likes

Oef ik ben de enige die het niet zou doen zie ik! Wij hebben ook buren die nogal van de zware kerk zijn en hoewel wij wel af en toe herrie maken zorgen we wel dat we dingen als boren of grote klussen niet op zondag doen. Tenzij ze naar de kerk zijn (ze gaan 2x per zondag) dan hebben ze er toch geen last van.

1 like

Yes, maar de persoon in kwestie schaamt zich er vreselijk voor dus het fragment delen doe ik liever niet.

1 like

Een vriend van me gaat nu viraal met een dansje dat hij deed op een festival. Zie het overal voorbij komen.

3 likes

Wel iemand die viral is gegaan maar niet voor iets doms!

1 like

Een collega van mij staat op dumpert. In het filmpje schreeuwt ze dingen. Als je onder haar naamt zoekt via google komt dat filmpje ook al snel naar boven terwijl het al jaren geleden is.

1 like

Mijn first dates seriemoordenaar fragment is bij pauw geweest maar echt viraal nou ook weer niet

10 likes

Een kennis van mij zegt in een filmpje (terecht) iets onaardigs tegen Dennis Schouten, maar zij heeft daar best veel vervelende reacties van sneue mannen op gekregen :woozy_face:

Ooit een zeer slechte photoshop van mij op Tumblr met belachelijk veel reblogs en reposts van 4050505005 jaar geleden en schijnbaar als shirt verkrijgbaar op AliExpress. :joy:

Een bepaalde opmerking van mij is wel is viral gegaan op internet maar die houd ik liever voor mijzelf.

39 likes

Ik ken een internetgekkie :upside_down_face::+1:t3:

2 likes

Hahaha ik ‘ken’ hem niet echt maar die van vuurwerkje afsteken zat heeeel lang geleden in de vriendengroep van mijn toen-vriend en ik sprak hem destijds wel eens op verjaardagen. Hij is in het echt gewoon normaal trouwens en vindt het ook helemaal niet leuk dat dat filmpje online staat.

4 likes