Ik heb dus pas geleerd dat er watersommeliers bestaan, echt heftig
Dacht dat je een grapje maakte maar het is nog echt zo ook hahhaha
Ik maak nooit grappen
Dit zou wat voor m’n moeder zijn. Echt zo kieskeurig welk water ze drinkt want ze proeft verschil (zowel vd kraan uit verschillende regio’s als uit flessen) en het moet wel lekker zijn. Ze kan ook precies benoemen hoe wat waar waarom.
Ik zou dat kunnen doen
Water is prima, behalve van Spa. Ik zou niet gauw alle merken kunnen onderscheiden qua smaak, maar Spa haal je er wel zo uit vind ik brrrr
Ik had ooit eens een date en toen ik daar later thuis kwam had hij een waterfilter ofzo, want gewoon kraanwater kon echtniet en was heel slecht. Hou op joh.
Late reactie maar achteraf bleek die man in herhaling te vallen en was ik de 3e waarbij iets soortgelijks gebeurde.
Wij hadden thuis vroeger ook zo’n filterkan, en ik vind het echt niet zo speciaal, ken wel meer mensen die het hebben.
Ik drink nu altijd gewoon recht van de kraan (ben ook niet kieskeurig met water) maar niet overal is het water even goed. Toen ik op stage was in een andere stad, gebouw had al even leeg gestaan, dat water was gewoon écht niet te drinken waardoor we het (voor mijn doen uitzonderlijk) met flessenwater deden.
Haha ik heb familie met zo’n ding:
In midden Nederland hè, niet in België of Frankrijk waar ze volgens mij standaard flesssn kopen
Nou misschien is het in België anders maar ik heb nog nooit gehoord dat Nederlands kraanwater zo slecht voor je is. Kan me niet meer herinneren of ik verschil proefte trouwens.
Al ons kraanwater is goed, maar het verschil is wat mij betreft echt extreem goed te proeven. Vaak is duinwater wat zachter, en je proeft het ook als water heel hard/ kalkhoudend is. Echt een wereld van verschil tussen het kraanwater van mijn ouders (20 minuten rijden) en die van ons hier. Maarja ik drink eigenlijk bijna alleen gekookt water dus verder let ik er niet zo op.
Dit was in Haarlem. Maar hij vond al het kraanwater slecht voor de mens en was ook met edelstenen en chakra’s in de weer.
maar ik proef niet zo snel verschil in Nederland.
Hoe vind jij het weer deze zomer tot nu toe?
- Heerlijk
- Mwah
- Vreselijk
0 stemmers
Vooral te heet/plakkerig. Te veel warme dagen. Ik vind het niet erg als er meer dagen met 17° en bewolking zijn.
Mijn schoonouders hebben ook zo’n watercooler met 20 liter bassin staan. Als mijn vriend en ik gewoon water uit de kraan halen worden we ook altijd raar aangekeken “want je moet het wel uit de tap halen hoor, dat is echt veel beter!!!”
Nou zou je denken dat ze in een land wonen waar kraanwater niet drinkbaar is of waar er heel veel chloor in zit maar ze wonen in… België.
Er is te veel zon.
@ellegirltalk en @Baymax heet/plakkerig, te veel zon. Waar wonen jullie? Ik ga vlug mijn koffers pakken en kom jullie kant op.
Ik kleed me alsof het herfst is, zo koud, regen, wisselvallig is het hier.
We hebben 1 week goed weer gehad en de rest is al regen, koud en een klein beetje zon geweest.