Stel je persoonlijke vraag #29

Ja love it! Geen compromissen hoeven sluiten en lekker doen wat ik wil wanneer ik wil. Was ook meer bewust van de omgeving. Soms voelde ik me wel een beetje lonely alleen in een restaurant of als je gezellige vriendengroepjes ofzo ziet, maar geen reden voor mij om het niet meer te doen.
Ik heb nu een vriend en wil nog steeds alleen weg, alleen zijn er dan wel mensen die verbaasd zijn en vragen of ik dan niet liever met hem weg wil (en iemand, een kerel, die vroeg wat mijn vriend daar van vindt en of hij het wel goed vindt :laughing:), maar ik wil het alle twee.

8 likes

Stel jij bent met je partner bij een etentje met vrienden en opeens zegt deze iets waar jij het moreel gezien totaal niet mee eens bent, wat doe je dan

• Ik zeg dat direct (tegen hem), dusdanig dat de hele groep het hoort
  • Ik zeg dat direct tegen hem, maar niet zodat een ander het kan horen
  • Ik zeg dit pas als we thuis zijn
  • Ik zeg dit helemaal niet
  • Anders

0 stemmers

N.a.v. een tv programma wat ik keek waarbij de man het echt niet vond kunnen dat zijn vrouw niet achter hem stond toen hij bullshit aan het verkopen was en haar toen niet meer kon vertrouwen omdat ze hem publiekelijk afviel :woozy_face:

Nog nooit gedaan maar het lijkt me wel leuk. Ben nu vooral mezelf aan het leren om dagjes (momenten) te doen waar ik zin in heb. En dat is al lastig soms

1 like

Ben opgegroeid met dit idee/gedrag, het gaat niet om de inhoud of het gedrag maar om de relaties. Heb het vroeger wel eens gehad, dat een vriendje het niet met me eens was en dat voelde echt als een persoonlijke aanval :sweat_smile: ik zie dat nog steeds bij familieleden, zo apart.

Ja hoor! Wat wil je weten?

Hoe klef ben je in het openbaar, als in zoenen, handjes vasthouden, knuffelen etc.

• (heel) erg
  • Een beetje
  • Niet/nvt
  • Anders

0 stemmers

Wat vindt jij stelletjes die klef zijn in het openbaar?

• Prima, moeten ze zelf weten
  • Daar erger ik me aan
  • Ligt aan de situatie
  • Anders

0 stemmers

Ik vind het vooral irritant op plekken waar je er niet onder uit kan. Dat een stel gaat zitten tongen voor je in de trein en je daar een half uur tegenaan moet kijken. Tering.
Maar op straat in het voorbijgaan: doe lekker.

20 likes

Mijn titel spreekt voor zich!

3 likes

heerlijk toch! ik ga volgende week een paar dagen weg in mn eentje, man en dochter thuislatend. Heerlijk!

6 likes

Ik speculeer dan graag dan met degene met wie ik ben (of gewoon mezelf de wie ik hoe,wie, wat, waar. Dus erger me eraan denk ik (of nouja denk vooral “waarom doe je zo?” maar tegelijkertijd is het wel vermakelijk voor me.

Oudjes die hand in hand lopen vind ik dan weer heel schattig en echt #goals. Maarja loop nu al niet hand in hand, dus denk niet dat ik dat, indien van toepassing, op mn 80e dan wel op ga pakken.

2 likes

Gingen jouw ouders vroeger in jouw bijzijn wel eens zitten zoenen/tongen (dus niet gewoon een kusje)

• Ja
  • Nee
  • Nvt (ouders waren niet samen/anders)
  • Dat doen ze nu nog steeds

0 stemmers

1 like

Niet dat ik me kan herinneren.

Ik heb hier nooit bij stil gestaan, tot nu :sob:. Maar nee, gelukkig niet haha

Ik denk dat je het je wel zou herinneren :stuck_out_tongue: (ik wel iig :zipper_mouth_face:)

2 likes

Mijn ouders gingen uit elkaar toen ik 9 was en kan mij niks herinneren van de tijd dat ze samen waren :sweat_smile:

1 like

Normaal ben ik niet zo heel klef in het openbaar met m’n vriend. Totdat we allebei dronken zijn. Dan kunnen we niet goed meer van elkaar afblijven haha

6 likes

Een klassiek Vlaams mopje is: “Een limburgs huisdier met 6 lettergrepen?”
Antwoord: “een ho oo oo oo oo nd”

De mop is misschien gebaseerd op waargebeurde feiten.

8 likes

haha nee bedankt!

Ik ben eigenlijk amper samen met iemand anders op vakantie/weekendje weg geweest. Koos vriendloos en geen partner. En als ik daar op moet wachten kom ik mijn eigen stad niet uit :joy: Vermaak me echt meer dan prima in mijn eentje!

6 likes

Mijn ouders zijn wel nog samen, maar heb ze nog nooit zelfs maar een kusje zien geven.