Stel je persoonlijke vraag #29

Valt voor m’n gevoel in dezelfde categorie als “heb je zin om af te spreken?”
"Ja hoor"

Ok dan niet hoor :roll_eyes:

19 likes

Laat ff weten wat dat mannenforum vindt :joy:

1 like

Ik ben ook zo gevoelig voor dit soort dingen haha. Die ‘hoor’ ergens achter of prima of m.i. het meest passief agressief: :wink:

1 like

M’n schoonvader typt dan: leuk…

Dan denk ik dat ie supercynisch is en het onwijs kut vindt :joy:

8 likes

Was jij al bekend met het oude fenomeen bermtoerisme?

Bermtoerisme of bermrecreatie was een fenomeen dat groeide met de toenemende automobiliteit vanaf vroeg in de 20ste eeuw en later na de Tweede Wereldoorlog. Mensen parkeerden hun auto, motor- of bromfiets langs de weg en gingen dan met het hele gezin picknicken in de berm en kijken naar het voorbijrijdende verkeer.

• ja
  • nee
  • geen idee

0 stemmers

Speelde jij vroeger ook A2 racer?

• ja
  • nee
  • wat???
  • geen idee

0 stemmers

Altijd via mijn werk, kon dan binnen een paar uur en als je die dag moest werken ook nog sneltest.

En grachtenracer uiteraard

3 likes

Je doet je naam geen eer aan.

Excuses, soms heb ik een helder moment

1 like

1 like

Nooit via de ggd, wel een stuk of 6 keer een pcr test op mijn werk.

Het is normalitèr, met de klemtoon op ma en een e als in pet dus.

Wauw dit zou een topaflevering van Frank Visser kunnen worden

2 likes

Ik word er gewoon woedend van na dit gelezen te hebben. Een man die gewoon geniet van zijn oude dag en waarvan de tuin nu ook naar de tyfus is geholpen om hem weg te pesten.

Je zou je toch kapot schamen als dit familie van je is.

Je zou bijna hopen dat er een bedreigde diersoort gevonden wordt op die camping en de familie hun werkzaamheden erbij neer moeten leggen.

15 likes

Verplicht worden om redelijk volgroeide bomen aan te schaffen en herplanten en alle andere zaken ongedaan te maken etc.

@Ophelia vergeet de legoblokjes niet!

Wat een leukerd @Bergamot

Wanneer je buurman alle bomen omhakt en al het groen maait:

7 likes

A2 vakantieracer :ok_hand:t2:

6 likes

Ik heb afgelopen maand mijn master (privaat) recht behaald en zit telkens zo te twijfelen wat normaal is om te doen. Privé zou ik het sowieso niet gebruiken maar moet ik het op LinkedIn zetten? Onder aan een sollicitatie brief? Wil nu alweer terug student zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:

Edit: en ik heb tijdens een sollicitatie ook een keer aangedikt dat ik (goed) Duits sprak. Dit onderbouwde ik door te zeggen dat ik uit Ede kom (alsof dat zo dicht bij de grens ligt…). Zij vonden het in ieder geval heel logisch haha.

5 likes

LinkedIn lijkt me wel normaal, aangezien dat om werk gaat. Ik gebruik het zelf niet dus weet niet wat gebruikelijk is haha. Sollicitatie ben ik ook wel benieuwd naar, het lijkt me wel vrij logisch dat je de titel hebt anders zou je niet solliciteren maar geen idee wat iedereen daarin doet :joy:

1 like

Je kan toch ook solliciteren zonder titels? Genoeg mensen die uberhaupt geen titel hebben en wel werken.
In je cv (en op Linkedin) staat neem ik aan welke opleidingen je afgerond hebt dus je brief dan ook afsluiten met titel vind ik een beetje overbodig eigenlijk, dat spreekt dan voor zich.

3 likes

Goh ja zo wereldvreemd ben ik niet haha :joy:
Ik ging er vanuit dat ze bedoelde te solliciteren als advocaat, waarvoor je die titel nodig hebt. Maar ik zie dat dat er helemaal niet staat dus dat heb ik verkeerd

1 like