Stel je persoonlijke vraag #29

Ja bizar hè? De verloskundige zei ‘tja het is natuurlijk een geriatrische zwangerschap dus we houden je extra in de gaten’ en ik zat zo :exploding_head: . Alsof ik boven de 50 was of zo.
En in het ziekenhuis is het ook meermaals benoemd.

Toch had ik niet willen ruilen. Mijn moeder kreeg haar eerste op haar 21e, toen was ik zelf nog een groot kind hoor. En dan zou ik nu een volwassen kind hebben. :sweat_smile:

10 likes

Ik vind eigenlijk dat iedereen op hun 21e nog een “groot kind” is.

16 likes

Ik vind het zo fijn als mensen, in dit geval jij, hier eerlijk over zijn. Kan me voorstellen dat dat op die leeftijd extra heftig is!

18 likes

Verse/rauwe melk

• Wel eens gedronken
  • Nog nooit gedronken

0 stemmers

Wat vind je er van?

• Lekker
  • Mwah
  • Vies
  • Vies lekker

0 stemmers

Mwah, wel lekkerder dan melk uit pak.

1 like

Zouden ze al van die stukken hebben die je daar op kan klikken voor de maxicosi? :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Zo voelde ik me wel op het laatst. :sweat_smile:

2 likes

Ja heb echt geluk gehad haha :crossed_fingers:t2: Merk jij bij privaatrecht ook dat er door corona weinig vacatures zijn voor starters? Wat ik nu doe is wel tijdelijk, maar hoop dat ik met deze werkervaring (bij een ministerie) eind dit jaar iets beter af ben dan 2 weken geleden :sweat_smile:

In je eentje een weekend weg of op vakantie?

• Leuk, doe ik wel eens.
  • Lijkt me leuk, nooit gedaan.
  • Saai, lijkt me niets.
  • Nog nooit in mij opgekomen.
  • Vind ik iets voor losers.
  • Vind ik wel stoer.

0 stemmers

Wel eens gedaan, maar nu niet echt meer behoefte aan.

3 likes

Weekendje weg of vakantie, nee. Nachtje in een hotel met uitgebreid bad en roomservice, jaaa

7 likes

Idee is leuk maar ik persoonlijk vond 1 nacht alleen in een hotel al heel saai

2 likes

Wel eens gedaan maar dat beviel niet zo, ik vind het toch leuker om die ervaringen met iemand te kunnen delen!

Ik ben ook een paar maanden gaan backpacken in mijn eentje en dat beviel wel goed, maar daar ontmoet je zoveel mensen dat je niet echt alleen meer bent.

1 like

Ohh wil je wat vertellen over je ervaring van in je eentje reizen? Tenminste ik zeg reizen, ik neem even aan even dat je niet bedoelde dat je 3 maanden heb gebackpackt in een all-inclusive in Turkije, maar dan mag je daar ook wel wat over vertellen hoor.

Ja love it! Geen compromissen hoeven sluiten en lekker doen wat ik wil wanneer ik wil. Was ook meer bewust van de omgeving. Soms voelde ik me wel een beetje lonely alleen in een restaurant of als je gezellige vriendengroepjes ofzo ziet, maar geen reden voor mij om het niet meer te doen.
Ik heb nu een vriend en wil nog steeds alleen weg, alleen zijn er dan wel mensen die verbaasd zijn en vragen of ik dan niet liever met hem weg wil (en iemand, een kerel, die vroeg wat mijn vriend daar van vindt en of hij het wel goed vindt :laughing:), maar ik wil het alle twee.

8 likes

Stel jij bent met je partner bij een etentje met vrienden en opeens zegt deze iets waar jij het moreel gezien totaal niet mee eens bent, wat doe je dan

• Ik zeg dat direct (tegen hem), dusdanig dat de hele groep het hoort
  • Ik zeg dat direct tegen hem, maar niet zodat een ander het kan horen
  • Ik zeg dit pas als we thuis zijn
  • Ik zeg dit helemaal niet
  • Anders

0 stemmers

N.a.v. een tv programma wat ik keek waarbij de man het echt niet vond kunnen dat zijn vrouw niet achter hem stond toen hij bullshit aan het verkopen was en haar toen niet meer kon vertrouwen omdat ze hem publiekelijk afviel :woozy_face:

Nog nooit gedaan maar het lijkt me wel leuk. Ben nu vooral mezelf aan het leren om dagjes (momenten) te doen waar ik zin in heb. En dat is al lastig soms

1 like

Ben opgegroeid met dit idee/gedrag, het gaat niet om de inhoud of het gedrag maar om de relaties. Heb het vroeger wel eens gehad, dat een vriendje het niet met me eens was en dat voelde echt als een persoonlijke aanval :sweat_smile: ik zie dat nog steeds bij familieleden, zo apart.

Ja hoor! Wat wil je weten?

Hoe klef ben je in het openbaar, als in zoenen, handjes vasthouden, knuffelen etc.

• (heel) erg
  • Een beetje
  • Niet/nvt
  • Anders…

0 stemmers

Wat vindt jij stelletjes die klef zijn in het openbaar?

• Prima, moeten ze zelf weten
  • Daar erger ik me aan
  • Ligt aan de situatie
  • Anders…

0 stemmers