Stel je persoonlijke vraag #29

Ik vind het vooral irritant op plekken waar je er niet onder uit kan. Dat een stel gaat zitten tongen voor je in de trein en je daar een half uur tegenaan moet kijken. Tering.
Maar op straat in het voorbijgaan: doe lekker.

20 likes

Mijn titel spreekt voor zich!

3 likes

heerlijk toch! ik ga volgende week een paar dagen weg in mn eentje, man en dochter thuislatend. Heerlijk!

6 likes

Ik speculeer dan graag dan met degene met wie ik ben (of gewoon mezelf de wie ik hoe,wie, wat, waar. Dus erger me eraan denk ik (of nouja denk vooral “waarom doe je zo?” maar tegelijkertijd is het wel vermakelijk voor me.

Oudjes die hand in hand lopen vind ik dan weer heel schattig en echt #goals. Maarja loop nu al niet hand in hand, dus denk niet dat ik dat, indien van toepassing, op mn 80e dan wel op ga pakken.

2 likes

Gingen jouw ouders vroeger in jouw bijzijn wel eens zitten zoenen/tongen (dus niet gewoon een kusje)

• Ja
  • Nee
  • Nvt (ouders waren niet samen/anders)
  • Dat doen ze nu nog steeds

0 stemmers

1 like

Niet dat ik me kan herinneren.

Ik heb hier nooit bij stil gestaan, tot nu :sob:. Maar nee, gelukkig niet haha

Ik denk dat je het je wel zou herinneren :stuck_out_tongue: (ik wel iig :zipper_mouth_face:)

2 likes

Mijn ouders gingen uit elkaar toen ik 9 was en kan mij niks herinneren van de tijd dat ze samen waren :sweat_smile:

1 like

Normaal ben ik niet zo heel klef in het openbaar met m’n vriend. Totdat we allebei dronken zijn. Dan kunnen we niet goed meer van elkaar afblijven haha

6 likes

Een klassiek Vlaams mopje is: “Een limburgs huisdier met 6 lettergrepen?”
Antwoord: “een ho oo oo oo oo nd”

De mop is misschien gebaseerd op waargebeurde feiten.

8 likes

haha nee bedankt!

Ik ben eigenlijk amper samen met iemand anders op vakantie/weekendje weg geweest. Koos vriendloos en geen partner. En als ik daar op moet wachten kom ik mijn eigen stad niet uit :joy: Vermaak me echt meer dan prima in mijn eentje!

6 likes

Mijn ouders zijn wel nog samen, maar heb ze nog nooit zelfs maar een kusje zien geven.

Dan heb ik nog liever ouders die tongzoenen (net aan wel).

3 likes

Er zijn nog wel verschillende gradaties in klef vind ik. Ik ben wel vrij klef als in; hand vasthouden, dicht bij elkaar lopen, tegen elkaar leunen, knuffelen. Maar ik zou niet in de trein uitgebreid met ‘m gaan tongen of dat je zo omgekeerd bij elkaar op schoot zitten ofzo. Er zijn grenzen haha

3 likes

Hoe heb je de keuze gemaakt alleen te gaan? Vond je t wel eens eng alleen? Wat was het fijnste aan alleen reizen? Wat was het minste aan alleen reizen? Zou je het nog een keer doen? Zou je het aanraden? En waar ben je heen gegaan?:slight_smile:

Ja inderdaad :slightly_frowning_face: mijn ouders zijn puur voor de financiële voordelen samen want haten elkaar.

Wat rot!

Ik ben twee keer alleen naar New York geweest. Ik kon m’n eigen ding doen en heb mij eigenlijk niet eenzaam gevoeld. Ik had wel een volle planning.

5 likes