Stel je persoonlijke vraag #29

Ah ja het zal altijd wel pijnlijk blijven, maar ik heb het intussen kunnen accepteren en een plekje kunnen geven. Het is wat het is, gelukkig weet ik ondertussen dat een langdurige én gelukkige relatie wel mogelijk is :slight_smile:

Water

• Love it
  • Neutraal
  • Nope, niet voor mij

0 stemmers

• IJskoud
  • Kamertemperatuur
  • Warm
  • Uit de kraan
  • Uit een flesje
  • Alleen van een bepaald merk
  • Met prik
  • Zonder prik
  • Ik haat alle soorten water

0 stemmers

Op m’n werk mag je op sommige plekken alleen water drinken, maar soms wil je toch iets warms en sindsdien heb ik warm/heet water ontdekt! Kan daar nu echt van genieten haha

4 likes

Same! Ik bedenk me nu dat ik buiten de eerste zoen nooit op straat getongd heb met mijn vriend. Het wordt tijd voor aangeschoten avonden in de stad! :crazy_face:
(Met uitgaan had ik er in het verleden namelijk nooit zo’n moeite mee)

1 like

Ja toch? Is echt lekker! Mensen snappen dat vaak niet, maarja their loss.
Ik vind koud water dus veel heftiger, dat plonst zo koud in je maag. Ik weet niet man, dat voelt toch gewoon niet relaxed?

4 likes

Kom niet af met Chaudfontaine of Vittel. Spa Reine FTW

6 likes

Hoe de fuck is dat spul 700 euro per liter? Maar ik vind het dan wel weer tof dat een deel naar de plastic soup surfer gaat. Weet niet zo goed hoe ik me over dit merk moet voelen.

2 likes

Ik heb dus pas geleerd dat er watersommeliers bestaan, echt heftig

9 likes

Dacht dat je een grapje maakte maar het is nog echt zo ook hahhaha

Ik maak nooit grappen

2 likes

Dit zou wat voor m’n moeder zijn. Echt zo kieskeurig welk water ze drinkt want ze proeft verschil (zowel vd kraan uit verschillende regio’s als uit flessen) en het moet wel lekker zijn. Ze kan ook precies benoemen hoe wat waar waarom.

2 likes

Ik zou dat kunnen doen

5 likes

Water is prima, behalve van Spa. Ik zou niet gauw alle merken kunnen onderscheiden qua smaak, maar Spa haal je er wel zo uit vind ik brrrr

38 likes

Ik had ooit eens een date en toen ik daar later thuis kwam had hij een waterfilter ofzo, want gewoon kraanwater kon echtniet en was heel slecht. Hou op joh.

Late reactie maar achteraf bleek die man in herhaling te vallen en was ik de 3e waarbij iets soortgelijks gebeurde.

Wij hadden thuis vroeger ook zo’n filterkan, en ik vind het echt niet zo speciaal, ken wel meer mensen die het hebben.
Ik drink nu altijd gewoon recht van de kraan (ben ook niet kieskeurig met water) maar niet overal is het water even goed. Toen ik op stage was in een andere stad, gebouw had al even leeg gestaan, dat water was gewoon écht niet te drinken waardoor we het (voor mijn doen uitzonderlijk) met flessenwater deden.

1 like

Al dit gepraat over water doet mij aan deze aflevering van het familiediner denken.

7 likes

Haha ik heb familie met zo’n ding:

In midden Nederland hè, niet in België of Frankrijk waar ze volgens mij standaard flesssn kopen

1 like

Mijn vader heeft dit ook en het water in zijn huis smaakt naar Spa, echt niet lekker.

1 like

Nou misschien is het in België anders maar ik heb nog nooit gehoord dat Nederlands kraanwater zo slecht voor je is. Kan me niet meer herinneren of ik verschil proefte trouwens.