Megatrots dat ik al 2+ jaar m’n konmari systeem in stand hou.
Je hebt een vrijgezellenfeest (ja ja) en je krijgt een open Tikkie waar je het bedrag kan doneren dat je kan missen en aan de hand van het gedoneerde bedrag wordt een uitje bedacht
- Slim idee
- Niet zo slim idee
- Prima maar alleen als ik weet waar ik voor betaal
- Ik vind het niet erg om te betalen voor iets wat ik niet weet
- Ik zou bang zijn dat ik te weinig geef
- Ik zou bang zijn dat ik te veel betaald
- Ik zou het ervan nemen en lekker weinig doneren
0 stemmers
Ik vind dit geen fijn idee. In het verleden meegemaakt dat iemand zei een leuk uitje te hebben gedacht maar eigenlijk iets had uitgekozen wat zij zelf leuk vond en totaal geen rekening had gehouden met de smaak van de bride-to-be… Uiteindelijk heb ik niet meebetaald en ben ik ook niet meegegaan en had ik de bruid in spe een dagje meegenomen.
Ben jij wel eens bij een open huis geweest?
- Ja, als echte interesse
- Ja, voor de lol
- Ja, ik moest mee met mijn ouders
- Nee
- Anders
0 stemmers
Ik denk niet dat ze dat nu nog doen in Nederland maar toen ik in het buitenland woonde deden we dat regelmatig. En elke keer weer geshockeerd over de prijzen (vaak een miljoen euro voor een bungalowtje). En lekker judgen over het interieur in het Nederlands.
Nouja voor de lol, ik ging met een vriendin mee en zij had echte interesse.
@anon50301661 FUCK DIE TEGELTUIN, daar raak ik echt niet over uit hoor, iedereen die dat ook neemt moet zich schamen.
Oh nee wat vreselijk. Kreeg laatst een open tikkie voor een gezamelijk verjaardagscadeau en dat vond ik al een ramp, laat staan een vrijgezellenfeest. Ook echt niet praktisch toch. Wat nou als jij 3x zoveel bijgedragen hebt als de rest, mag je dan een paar extra cocktails ofzo? Of wordt je straks gekort op het eten als je niet genoeg hebt ingelegd (voor jou geen toetje MadameMignon, je Tikkie was te laag!)?
Ik zie alleen maar gedoe hiermee haha
Yup dik 10 jaar geleden in Amsterdam inclusief mijn vader met dikke portemonnee. Nu spijt dat we het toen allemaal niet aandurfde.
Soms word die tegeltuin je opgedrongen!! en dan word je hier stelselmatig belachelijk gemaakt. Is tragisch
Als je het néémt, dus zelf voor kiest. Niet als je ermee zit en het zelf niet zou doen maar niet kunt aanpassen.
Ik heb wel een hortensia bij de voordeur staan hoor 
Ik heb net m’n haren gewassen en bedacht me het volgende:
Ga jij met natte haren slapen? (Los of vast maakt niet uit)
- Altijd
- Vaak
- Soms
- Nooit
0 stemmers
Ik deed dit vroeger dus altijd, kan me alleen nu niet meer voorstellen om die natte haren in m’n nek te voelen 
Als ik dat doe dan kan het niet goed drogen/blijft mijn hoofdhuid vochtig en dan word ik wakker met jeuk omdat het gaat broeien.
Voor het thuiswerk-tijdperk deed ik dit wel, maar het is niet lekker voor je hoofdhuid en mijn haar werd eigenlijk een pluizige bende van.
Als ik mijn haar ‘s avonds was ga ik er mee slapen, maar meestal was ik het ‘s ochtends dus dat is niet zo vaak aan de orde. Ik leg dan altijd een handdoek op het kussen en waaier het uit zodat je inderdaad geen nat haar in je nek hebt!
Zou wel leuk zijn om die zakjes bijenzaad massaal naar Marti.ne te sturen 
Nav een gesprek ergens anders hier:
@djodie @Broodrooster en anderen
Was jij je kip voor het koken/bakken?
- Nee
- Ja
- Ik eet geen vlees maar wil natuurlijk stemmen
0 stemmers
Ik snap een tegeltuin ook niet, wel dat mensen zo weinig mogelijk onderhoud willen als je niet van tuinieren houdt maar er is toch wel een andere mogelijkheid? Al zit ik nu ff na te denken wat ik dan zou kiezen. Maar vooral van die grote grijze tegels, waarom!! Alsof je op een industriegebied loopt.
Het huis waar ik nu in woon ging ook via open huis. De makelaar vond het namelijk wel zo eerlijk dat iedereen op die dag het huis voor het eerst zag aka je concurrentie zien en lekker tegen elkaar opbieden. Toen we hier kwamen stond er gewoon een wachtrij om naar binnen te gaan en dat was nog voor corona 
Uiteindelijk dus wel gekocht door waarschijnlijk veel te veel te overbieden, maar wel blij dat we dat gedaan hebben gezien hoe de markt nu is. Maar dat ‘iedereen gelijke kans’ vind ik nog steeds een naaistreek van die makelaar haha
Ik zou het hier niet delen maar als het wordt besproken als het te koop staat boeit dat toch minder. Je verkoopt het en gaat er toch weg. En in deze tijd is de kans groot dat je met overwaarde verkoopt dus ben je zelf de lachende derde (ofzo)
Ik dacht dat onze forum wel een groenere bubbel was, maar 23% vega’s. Ik dacht echt 50% ofzo.