Al ons kraanwater is goed, maar het verschil is wat mij betreft echt extreem goed te proeven. Vaak is duinwater wat zachter, en je proeft het ook als water heel hard/ kalkhoudend is. Echt een wereld van verschil tussen het kraanwater van mijn ouders (20 minuten rijden) en die van ons hier. Maarja ik drink eigenlijk bijna alleen gekookt water dus verder let ik er niet zo op.
Dit was in Haarlem. Maar hij vond al het kraanwater slecht voor de mens en was ook met edelstenen en chakraās in de weer. maar ik proef niet zo snel verschil in Nederland.
Hoe vind jij het weer deze zomer tot nu toe?
- Heerlijk
- Mwah
- Vreselijk
0 stemmers
Vooral te heet/plakkerig. Te veel warme dagen. Ik vind het niet erg als er meer dagen met 17° en bewolking zijn.
Mijn schoonouders hebben ook zoān watercooler met 20 liter bassin staan. Als mijn vriend en ik gewoon water uit de kraan halen worden we ook altijd raar aangekeken āwant je moet het wel uit de tap halen hoor, dat is echt veel beter!!!ā
Nou zou je denken dat ze in een land wonen waar kraanwater niet drinkbaar is of waar er heel veel chloor in zit maar ze wonen in⦠België.
Er is te veel zon.
@ellegirltalk en @Baymax heet/plakkerig, te veel zon. Waar wonen jullie? Ik ga vlug mijn koffers pakken en kom jullie kant op.
Ik kleed me alsof het herfst is, zo koud, regen, wisselvallig is het hier.
We hebben 1 week goed weer gehad en de rest is al regen, koud en een klein beetje zon geweest.
Zuidoost-Brabant! Ik heb het ook wel snel warm hoor, maar de hele tijd als ze het op de radio hebben over dat het zo grijs en bewolkt is, schijnt hier gewoon de zon. Het is echt plakweer hier, vooral als de zon schijnt, en dat is niet mijn ding.
Als ik dit vergelijk met afgelopen jaren waarin ik puffend op bed lag vd hitte met ventilators voelt dit iig totaal niet als zomer. Als we helemaal geen seizoenen dit jaar hebben gehad ofzo.
Het was wel -15 in januari, dus een winter en voorjaar hebben we sowieso gehad.
Nee joh! Het heeft flink gesneeuwd maar het is niet onder de -5 gekomen in januari.
Love deze zomer, geen hitte
Ik vind echt dat er te veel veel te warme dagen zijn geweest hier in Zuid Holland.
Ik lees nu dat dit blijkbaar een normale zomer is itt 2018, 2019 en 2020. Nou ik vind dit jaar al te erg. Niet afgelopen zondag maar week ervoor was het ook fckng warm. Ik snap mensen niet die zeggen dat er geen warme dagen zijn dit jaar. Kan me ook teringhete dagen in mei en juni herinneren.
Nu is het hier ook zonnig trouwens. Zie nu wel vanaf morgen hele week regen. Dat is wel jammer met plannen buiten
Ik kan me herinneren dat we in 2020 een week hadden met 30+ graden waarbij het snachts gewoon niet afkoelde. We hebben dit jaar volgens mij 2 echt warme weken gehad, maar niet boven de 30.
Ja klopt! Ik heb toen een hele week buiten geslapen omdat het binnen gewoon niet meer te doen was op mān zolderkamer.
Maar voor mān gevoel hebben we wel veel meer āvies warmeā dagen gehad dit jaar. Zo klef en benauwd.
Dat wel, alleen niet zo vies verstikkend als die hitte golven van voorgaande jaren.
Ja rond deze tijd sowieso, begin augustus. Toen ben ik naar de airco op kantoor gevlucht ipv thuiswerken. Was niet te doen thuis.
En in 2018 hebben we volgens mij de hele zomer blafheet weer gehad. 2019 weet ik niet zo goed meer
Ja ok, iets overdreven en het was februari, maar wel een koudegolf en echt heel erg winter met flink sneeuw.
@Quinoa Lokaal is het wel boven de 30 geweest, bij mij thuis iig wel, dus ik vermoed in heel Brabant en Limburg wel.