Stel je persoonlijke vraag #29

Ik heb gekozen voor je vader. Maar dat is meer omdat ik denk dat half 8 voor kaasfonduen best vroeg is om weer te gaan… is toch een beetje een soort gourmet wat langer duurt. En als je dan om 18:30 begint met eten is toch best kort.

terwijl je er in principe wel lang bent, kun je niet wat later komen en dan langer blijven?

2 likes

Ik kan wandelen maar ik haat wandelen. Maar ik haat fietsen ook dus in werkelijkheid zou ik met de auto gaan :joy:

3 likes

Wat ik nu ingevuld heb is echt een ijssalon, maar ik zou wel met de fiets naar een boer kunnen rijden (5 minuten fietsen) want die heeft zo’n afhaal automaat met ijs van z’n eigen melkkoeien :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

En als je een waterontharder hebt gaat je water dus ook naar spa water smaken. Zo vies. Hoe goed het ook mag zijn voor je apparaten, dan maar vaker ontkalken.

Edit: oh of bedoel je dat ook met waterfilter? Dan heb ik niks gezegd, haha

Mijn vader las alleen maar steeds dat ik gisteren zei (als antwoord op zijn vraag) hoe laat we willen eten maar ik heb nooit gezegd dat ik dan pas daar ben. Duidelijk gezegd ook vanmiddag dan zijn we er om 4 uur en toen was het niet goed en even later was het: 4 uur is goed toch?

Oke haha.

Ik zou binnen 20 minuten erheen kunnen fietsen, maar mijn fiets uit de overvolle schuur bevrijden duurt minstens 45 minuten. Daarom gekozen voor auto.

6 likes

Oh joh, ik dacht dat de algemene regel was wie rijdt betaalt, maar blijkt goed om het er voor de vakantie over te hebben! Vind het trouwens ook wel uitmaken of iedereen evenredig gereden heeft, of een persoon eigenlijk alles moet rijden. Schade aan de auto zou ik wel delen trouwens!

3 likes

In mijn geval zou ik het dan bestellen via Ubereats

2 likes

Erheen met het OV. Ik zit op kantoor en ben hier met OV gekomen, dus geen ander vervoermiddel tot mijn beschikking. Maar als ik hier in de tram stap sta ik binnen 10 min in een ijssalon.

Bij mij thuis rijdt in de buurt zo’n busje dat ijs verkoopt. Zij hebben een tracking die ze delen via fb. Ik zie net dat ze NU bij mij in de straat rijden. Terwijl ik er dus niet ben :sob::sob:

2 likes

Er zit bij mij een ijssalon op de hoek van de straat, dus 2 minuten wandelen en dan heb ik ijs :star_struck:

3 likes

Echt elke dag en die wagen heeft zo’n muziekje, vind het echt een kinderlokkerdeuntje haha

16 likes

Ja zo’n man op de fiets is hier echt iedere dag, kan me echt niet voorstellen dat dat veel oplevert. En laatst ook ineens zo’n busje met muziekje hahaha vond die echt creepy

2 likes

Bij ons rijden ze ook regelmatig. En ze hebben ook echt lekker ijs! Paar jaar geleden was ik bij mijn ouders en kwam er ook een langs, maar dat ijs vond ik matig.

Ik zie de auto bij ons meestal als ik aan t hardlopen ben haha dan heb ik er dus niks aan. Gister reed ik erachter toen ik uit de sportschool kwam, maar toen had ik geen geld bij me. Maar bij mij lijkt de ijsauto en sporten wel met elkaar verbonden :thinking:

Die bij mij in de buurt rijdt heeft ook zo’n typisch deuntje, maar dan met een beat eronder :joy: Als ie langskomt doen we altijd even een dance break haha

Edit:

6 likes

Vanaf 2 bolletjes kan!

2 likes

Oh ja ik bedoel een ontharder denk ik!

1 like

Hmm die poll over schepijs brengt mij op ideeën, echt zoveel zin in nu

Ik had per ongeluk mot regen bij favo weer gestemd. Omg mijn haat. Regen dan wel of niet, maak een keuze. En mensen met krullen krijgen een hele laag pluis over hun haar. En het lijkt weinig maar na een kwartier lopen ben je gewoon echt wel nat.

1 like

Als je een middag neemt om welke tijd stop je dan met werken:

• 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
  • 17:00

0 stemmers

Mijn vriend nam vandaag een middag vrij en stopte om 16:00. Dat vind ik een uur eerder stoppen met werken en niet een middag vrij nemen.

11 likes

Voordeel van aan het strand wonen is dat ik in elke richting een steen kan gooien en dan komt het wel tegen een ijskar aan :joy:

5 likes