Stel je persoonlijke vraag #29

Ja nu val ik uit want ik lees niet mee in het andere YouTubers forum dus heb geen idee wat mensen van haar huis zeggen :sweat_smile:
In de mommy bloggers topics vind ik het wel meevallen haha

1 like

Die tuin maakt me zo boos, dat ik elke gelegenheid aangrijp om het af te zeiken.

30 likes

Ik heb ook een tegelvoortuin (absoluut niet zelf voor gekozen) en elke keer dat ik mijn tuin zie moet ik aan het forum denken en denk ik gvd ik wil een andere tuin maar heb ff geen geld. :sob::sob:

7 likes

Wat potten neerzetten met bloemen en planten scheelt al wel. En dan niet zo’n palmboom hahaha.
Of een paar regels eruit halen en een klein perkje maken?

1 like

Paar tegeltjes eruit en wat stokrozen planten? of wat bijenmix?

@anon50301661 @tessel ja een paar tegels eruit halen en daar iets inzetten is idd ook de bedoeling, mijn ouders hebben een mega hortensia waar ze vanaf willen (why tho) dus die komt dan in mijn tuin, maar dat wordt waarschijnlijk pas volgend jaar. Dus mocht je ooit langs mijn huis rijden, don’t hate mijn voortuin, er wordt aan gewerkt! :joy:

3 likes

Omdat hortensia’s echt heel weinig voor de natuur aka insecten doen? Doet wel iets meer qua wateropvang dan tegels

2 likes

Kleren opvouwen

• Konmari-stijl
  • Gewoon plat
  • Niet, over de kledingstoel hangen
  • Anders

0 stemmers

Aan het droogrek laten hangen tot ik het weer een keer aandoe.

18 likes

Megatrots dat ik al 2+ jaar m’n konmari systeem in stand hou.

3 likes

Je hebt een vrijgezellenfeest (ja ja) en je krijgt een open Tikkie waar je het bedrag kan doneren dat je kan missen en aan de hand van het gedoneerde bedrag wordt een uitje bedacht

• Slim idee
  • Niet zo slim idee
  • Prima maar alleen als ik weet waar ik voor betaal
  • Ik vind het niet erg om te betalen voor iets wat ik niet weet
  • Ik zou bang zijn dat ik te weinig geef
  • Ik zou bang zijn dat ik te veel betaald
  • Ik zou het ervan nemen en lekker weinig doneren

0 stemmers

Ik vind dit geen fijn idee. In het verleden meegemaakt dat iemand zei een leuk uitje te hebben gedacht maar eigenlijk iets had uitgekozen wat zij zelf leuk vond en totaal geen rekening had gehouden met de smaak van de bride-to-be… Uiteindelijk heb ik niet meebetaald en ben ik ook niet meegegaan en had ik de bruid in spe een dagje meegenomen.

1 like

Ben jij wel eens bij een open huis geweest?

• Ja, als echte interesse
  • Ja, voor de lol
  • Ja, ik moest mee met mijn ouders
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Ik denk niet dat ze dat nu nog doen in Nederland maar toen ik in het buitenland woonde deden we dat regelmatig. En elke keer weer geshockeerd over de prijzen (vaak een miljoen euro voor een bungalowtje). En lekker judgen over het interieur in het Nederlands.

Nouja voor de lol, ik ging met een vriendin mee en zij had echte interesse.

@anon50301661 FUCK DIE TEGELTUIN, daar raak ik echt niet over uit hoor, iedereen die dat ook neemt moet zich schamen.

2 likes

Oh nee wat vreselijk. Kreeg laatst een open tikkie voor een gezamelijk verjaardagscadeau en dat vond ik al een ramp, laat staan een vrijgezellenfeest. Ook echt niet praktisch toch. Wat nou als jij 3x zoveel bijgedragen hebt als de rest, mag je dan een paar extra cocktails ofzo? Of wordt je straks gekort op het eten als je niet genoeg hebt ingelegd (voor jou geen toetje MadameMignon, je Tikkie was te laag!)?

Ik zie alleen maar gedoe hiermee haha

3 likes

Yup dik 10 jaar geleden in Amsterdam inclusief mijn vader met dikke portemonnee. Nu spijt dat we het toen allemaal niet aandurfde.

Soms word die tegeltuin je opgedrongen!! en dan word je hier stelselmatig belachelijk gemaakt. Is tragisch

Als je het nƩƩmt, dus zelf voor kiest. Niet als je ermee zit en het zelf niet zou doen maar niet kunt aanpassen.

1 like

Is wat je verdient Karl. Bijen-killer :honeybee::herb:

4 likes

Ik heb wel een hortensia bij de voordeur staan hoor :pleading_face:

3 likes