Stel je persoonlijke vraag #30

Continuing the discussion from Stel je persoonlijke vraag #29 - #5374 door Bergamot.

Previous discussions:

1 like

@anon91169173 ik zou zeggen: gewoon nee. Het klinkt als veel geld voor weinig extra en je zoekt pas kort!

2 likes

Second

1 like

@Bergamot maakt een poll, direct topic gesloten.

alsof het zo moest zijn :pray:t3:

3 likes

Komt er nog een leuke afsluitende gif

  • Ja
  • Nee
  • Misschien

0 stemmers

1 like

Ik wil dit topic graag aftrappen met een poll speciaal voor jou @Zemraluani

Vandaag reed ik naar mijn werk en onderweg kwam ik een verloren kat tegen. Ik zou een collega inwerken dus had haast. Het regende en waaide zo hard dat ik vond dat ik de kat mee moest nemen, maar ik was nog bezig met mijn ontbijt (bolletje met boter en hagelslag) dus het was allemaal echt een gedoe enzo. Ik dus stoppen, uit de auto gestapt, bolletje hagelslag in mijn mond gestouwd en die kat opgepakt en vervolgens in mijn auto gestopt. Kwam 15 min later aan op het werk. Bleek de poes later mijn nieuwe collega te zijn. #linkedin
U
Maargoed, welke hagelslag is het lekkerst?

  • Puur
  • Melk
  • Wit
  • Door elkaar

0 stemmers

17 likes

Ik heb die 1% Struggle, ga T er niet op wagen toch

2 likes

Heb jij Stranger Things gezien?

  • Nee, ga ik nog wel doen
  • Nee, ook niet van plan om te kijken
  • Ja, leuke serie
  • Ja, stomme serie

0 stemmers

1 like

2 likes

Als ik thuis op de wc zit, dan…

  • Heb ik beide voeten plat op de grond
  • Raakt alleen de voorkant van mn voet de grond, dus hielen niet
  • Zweven mijn voeten boven de grond
  • Anders

0 stemmers

Heb ik beide voeten op m’n poepkrukje aka het prullenbakje

16 likes

Dat valt onder Anders

Ik had anders niet eens gelezen. 🥲

Gdvrdmm eerst lezen dan antwoorden

1 like

Sorry, door m’n poepkrukje en lage wc zit ik met m’n benen in m’n nek en dan kan ik niet goed lezen

10 likes

Wauw, ik zit op de wc terwijl ik deze poll invul en besef me nu pas dat ik dus niet m’n voeten op de grond zet? Maar ik kan het (qua hoogte zegmaar) wel. Zoveel vragen aan mezelf waarom ik dan zo zit? :cold_face:

4 likes

Hahha precies dit had ik een half uur geleden

Als jij de trap afloopt ergens. Kijk je dan naar je voeten/de treden of kijk je gewoon voor je uit?

  • Wisselt af
  • Kijk hele tijd voor me uit
  • Kijk hele tijd naar voeten

0 stemmers

Om de een of andere reden vind ik traplopen eng, voorall omlaag. Ik moet altijd naar mijn voeten kijken. Liefst houd ik de railing nog vast ook. Bang dat ik val/struikel.

2 likes

Als ik voor mij uit kijk is er niets aan de hand en zodra ik naar beneden kijk gaat het in mijn hoofd mis. Vooral bij open trappen. Dan kijk je de diepte in en moet ik soms even een paar seconden moed verzamelen voor ik weer door kan

5 likes

Ik heb een steile trap en als ik niet naar m’n voeten/de treden kijk, dan lig ik binnen de kortste keren onder aan de trap. Been there, done that. Maar mijn ouders hebben een “luie” trap en dat loopt zo veel fijner.

4 likes