Stel je persoonlijke vraag #29

Ik heb net m’n haren gewassen en bedacht me het volgende:

Ga jij met natte haren slapen? (Los of vast maakt niet uit)

• Altijd
  • Vaak
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

Ik deed dit vroeger dus altijd, kan me alleen nu niet meer voorstellen om die natte haren in m’n nek te voelen :face_with_hand_over_mouth:

Als ik dat doe dan kan het niet goed drogen/blijft mijn hoofdhuid vochtig en dan word ik wakker met jeuk omdat het gaat broeien.

1 like

Voor het thuiswerk-tijdperk deed ik dit wel, maar het is niet lekker voor je hoofdhuid en mijn haar werd eigenlijk een pluizige bende van.

1 like

Als ik mijn haar ‘s avonds was ga ik er mee slapen, maar meestal was ik het ‘s ochtends dus dat is niet zo vaak aan de orde. Ik leg dan altijd een handdoek op het kussen en waaier het uit zodat je inderdaad geen nat haar in je nek hebt!

1 like

Zou wel leuk zijn om die zakjes bijenzaad massaal naar Marti.ne te sturen :smiling_imp:

2 likes

Nav een gesprek ergens anders hier:
@djodie @Broodrooster en anderen

Was jij je kip voor het koken/bakken?

• Nee
  • Ja
  • Ik eet geen vlees maar wil natuurlijk stemmen

0 stemmers

Ik snap een tegeltuin ook niet, wel dat mensen zo weinig mogelijk onderhoud willen als je niet van tuinieren houdt maar er is toch wel een andere mogelijkheid? Al zit ik nu ff na te denken wat ik dan zou kiezen. Maar vooral van die grote grijze tegels, waarom!! Alsof je op een industriegebied loopt.

2 likes

Het huis waar ik nu in woon ging ook via open huis. De makelaar vond het namelijk wel zo eerlijk dat iedereen op die dag het huis voor het eerst zag aka je concurrentie zien en lekker tegen elkaar opbieden. Toen we hier kwamen stond er gewoon een wachtrij om naar binnen te gaan en dat was nog voor corona :cry:
Uiteindelijk dus wel gekocht door waarschijnlijk veel te veel te overbieden, maar wel blij dat we dat gedaan hebben gezien hoe de markt nu is. Maar dat ‘iedereen gelijke kans’ vind ik nog steeds een naaistreek van die makelaar haha

Ik zou het hier niet delen maar als het wordt besproken als het te koop staat boeit dat toch minder. Je verkoopt het en gaat er toch weg. En in deze tijd is de kans groot dat je met overwaarde verkoopt dus ben je zelf de lachende derde (ofzo)

1 like

Ik dacht dat onze forum wel een groenere bubbel was, maar 23% vega’s. Ik dacht echt 50% ofzo.

Ik ben vega maar ik maak wel eens gerechten met kip als er vrienden komen eten etc. (Voor hun niet voor mij) Dus vandaar heb ik op ik was geen kip gestemd want dat doe ik niet :laughing:

2 likes

Kip is geen vlees toch?

:clown_face:

9 likes

Ik snap echt nog steeds niet dat mensen kip iets anders vinden dan vlees of zo. M’n vriend laatst ook tegen z’n ouders aan de telefoon ‘ja zorgen jullie wel dat lisaanna ook iets kan eten want ze is vegetarisch hè. Ze eet ook geen kip’. Hoezo is kip een soort andere categorie :woman_shrugging:t2:

9 likes

Ohh interessant. Waarom maak je dat voor hen dan? Bij mij is het mijn huis, mijn keuken. (@kali let je op, geen broodje haring meenemen dus!!)

Ik ging googlen en kwam bij een startpaginavraag van iemand die vroeg waarom sommige mensen kip geen vlees vinden en ik ga stuk.

Het zijn de VEGETARIËRS die zich verschuilen!!!

TRAP ER NIET IN

Max denkt dat kippen misschien niet groot genoeg zijn om tot de categorie vlees te behoren.

9 likes

Max als je het dan zo nodig in een andere catagorie wilt stoppen noem het dan gevogelte ofzo

3 likes

Deze Max is echt fan van z’n spatiebalk, het doet me pijn.

5 likes

Ik was al mijn vlees voor ik het kook.

1 like

Mensen delen dierlijke producten vaak in onder vlees, vis, en gevogelte, ik denk dat het daar vandaan komt? Vroeger had je natuurlijk ook de slager en de poelier echt als aparte beroepen (nu vast ook nog maar de meeste mensen kopen hun eten gewoon bij de supermarkt haha).

1 like

Haha nou ik heb op mijn werk wel vaak genoeg dieetwensen binnen gekregen als ‘‘Vega, eet wel bitterballen’’.

16 likes

Ik was de kip niet, maar vanwege een ziekte (haha dit klinkt heftiger dan het is) heb ik slechte doorbloeding naar mijn handen en zijn mijn handen standaard koud. En als ik kip snij dan verstijven mijn handen van de pijn van hoe koud het filetje is, dus dan spoel ik even met warm water.