Stel je persoonlijke vraag #29

Omdat zij wel vlees eten en ik niet. Ik ben de enige in mijn vriendengroepen die vega is, dus als ik een etentje of een feestje geef dan serveer ik gewoon vlees.

Met een op een etentje met vrienden dan maak ik niet een aparte maaltijd voor ze, maar is het meestal iets van vis (dat eet ik wel) of iets vega.

Ik heb er ook geen moeite mee om het te maken of in huis te halen, zolang ik het maar niet hoef te eten.

1 like

In de tijd voor vegafrikandellen miste ik echt heel erg een frikandel.

1 like

Dat waren waarschijnlijk Oma Bob’s Thai green currybites! Die zijn echt zo lekker, omg ik wil ze nu

Ik zag op Facebook een advertentie van camping El delfin verde. Toen ik op de basisschool zat(jaren 90 🥲) gingen zoveel kinderen daarheen op vakantie.
Dus ben jij daar zelf geweest of ken je mensen die daarheen gingen?

• Ja ik ben er zelf geweest
  • Ik ben er zelf niet geweest maar ik ken wel mensen die daarheen gingen
  • Ik heb wel van de camping gehoord, maar ik ken niemand die daar is geweest
  • Ik heb er nog nooit van gehoord

0 stemmers

Dat was met dat zwembad in de vorm van een dolfijn in Spanje toch?

1 like

Ik heb weer een bericht terug van Made met dat het een decoratieve klok is :joy: dus voor de sier

Lol alle commotie voor niets

36 likes

Waarom zou je een decoratieve klok ophangen? Wat is dan het nut van het een klok noemen als die toch niet werkt?!

17 likes

Mijn ouders hebben het er 30 jaar later nog over

Even zo dan @Kauai

Ben je…

• vleeseter
  • flexitariër
  • pescotariër
  • vegetariër
  • vegan

0 stemmers

Ik heb trouwens een foutje gemaakt, je kunt meerdere opties kiezen. Niet doen, je kunt niet op maandag het ene zijn en op dinsdag het andere, dat is té flexitarisch.

2 likes

haha wow das lang geleden! bij mij op de basisschool was het of El Delfin Verde of Las Dunas.

1 like

Maar wat als je vegetariër bent maar wel bitterballen eet?

4 likes

:joy::joy:

@anon50301661 kijk eens bij Hanos, ik heb daar ook een keer bitterballen geprobeerd met iets van kokos erin. Die verkopen ze daar ook, volgens mij een doosje met een aantal verschillende erin

1 like

Dan ben je een doodgewone valsspeler.

Ik ging even googlen wat er onder “flexitarier” wordt verstaan en de eerste hit zei dit:

Je bent een flexitariër als je minstens 1 dag per week geen vlees, vis, vleeswaren of vleessnacks eet.

Ben je het hiermee eens?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Is vleeseter dat je elke dag vlees eet? Want dat is ook niet het geval.

Nee, meer dat je jezelf hierin niet beperkt.

Irritatie: mensen die claimen vegetariër te zijn, maar wel vis eten. Dan ben je gewoon pescotarier, punt.

27 likes

Ik vind flexitariër meer dat wanneer je een keer uit eten of op bezoek bent, of op een speciale gelegenheid, wel vlees eet maar verder niet ofzo

25 likes

Ik vind flexitarier eigenlijk gewoon een vleeseter. Misschien was het 15 jaar geleden vernieuwend om op maandag bij het diner geen vlees te eten, maar ik vind het nu abnormaal als je elke dag vlees eet.

Ik eet denk ik 1x per week nog iets dierlijks, maar ik noem mezelf ook geen flexiveganist ofzo. Ik eet dierlijke dingen dus ik ben een vegetariër. Ik vind de term flexitarier jezelf onnodig op de borst kloppen.

22 likes

Ja alleen is dat een term die minder bekend is en vind het altijd zo debiel klinken om dat te zeggen. Zo van kijk mij eens cool zijn.

6 likes