Stel je persoonlijke vraag #29

Mijn man heeft dit nu. :sob: En ik vind het zo vreselijk haha! Hij heeft dus een foto van ons kind als whatsapp profiel foto. Heb ook al gezegd tegen hem dat ik dat stom vindt maar dat boeit hem natuurlijk 0.

@Oprah @anon50301661 NTB JWZ

4 likes

շնորհավորում եմ

1 like

Is dit het recept van tzatziki met azijn?

11 likes

Nee er staat witte kaas is geen feta

24 likes

20 minuten?? Hoe snel vallen andere mensen dan in slaap joh, ik doe er sowieso minstens een uur over.

2 likes

Dat is wel echt als je slaapproblemen hebt. Als jij prima slaapt na een uur dan is het oké lijkt me. Gemiddeld gezien vallen mensen volgens mij wel binnen 20min in slaap.

1 like

Nee nou ik heb wel slaapproblemen dus misschien moet ik het eens proberen. En als je er dan uit bent geweest en weer in bed ligt en nog niet kan slapen, moet je er dan weer uit na 20 minuten?

Ja helaas wel :sweat_smile: Het is de bedoeling dat je lijf je bed alleen associeert met slapen. Ik ga vaak gewoon even op de bank zitten een glaasje water of thee drinken met zo min mogelijk lichten aan.

2 likes

Mensen die ik op fb heb en (bijna) nooit zie zou ik niet echt feliciteren, tenzij ze vlak na mij jarig zijn en ik van hun ook een felicitatie heb gekregen haha dan vind ik dat zo cute dat ik denk ahh feliciteer diegene ook.
En verder verschilt het heel erg wie ik wel/niet feliciteer. Is heel willekeurig.

1 like

Dit vraagt om een poll!
Hoe lang duurt het gemiddeld voor je slaapt?

• Ik heb geen idee
  • <5m
  • 5-15m
  • 15-30m
  • 30-45m
  • 45-60m
  • 60-120m
  • meer dan 120m
  • Ik slaap niet

0 stemmers

Dit vind ik echt de moeilijkste vraag ooit en ik ben zo verbaasd dat mensen dit serieus kunnen beantwoorden? Hoe weet je nou precies wanneer je in slaap valt? Ik kan hoogstens constateren, als ik toevallig na een tijd met het licht uit weer op de klok kijk, dat het een kwartier was en ik dus nog niet slaap. Maar wanneer ik wel slaap, ja dan slaap ik toch? Dan weet ik dus niet hoe laat dat was hoe dan! :exploding_head:

17 likes

M’n vriend valt later in slaap dan ik, dus hij kan me dat vertellen

1 like

Goh daar zeg je wat. :grinning:

Ik luister podcasts en als ik de sleep timer op 15 minuten zet is het te kort en op 30 minuten hoor ik hem niet meer stilvallen dus dan slaap ik ergens tussen de 15 en 30 minuten.

2 likes

Met een fitbit kan je het ook zien.

3 likes

Op een gewone gezellige avond in het weekend met z’n tweeën 1 fles wijn op drinken is

• Veel
  • Weinig
  • Gemiddeld

0 stemmers

Haha wauw dat lijkt me zalig

1 like

Ik slaap altijd binnen 5 min in mijn eigen bed, maar daartegenover kan ik absoluut niet slapen met muziek/tv aan/op de bank/in de auto of vliegtuig etc. Als ik ooit wakker wordt en niet binnen 5 min weer slaap ga ik even plassen en wat drinken en dan lukt het daarna wel meteen. Ik moet gewoon plat liggen zonder prikkels dan ben ik meteen weg.

2 likes

Voor mij veel, maar waarom ook niet?
Als het een avondje is

2 likes

Zijn 2 glazen. Dus opzich wel gemiddeld denk ik.

2 likes