Stel je persoonlijke vraag #29

M’n vriend valt later in slaap dan ik, dus hij kan me dat vertellen

1 like

Goh daar zeg je wat. :grinning:

Ik luister podcasts en als ik de sleep timer op 15 minuten zet is het te kort en op 30 minuten hoor ik hem niet meer stilvallen dus dan slaap ik ergens tussen de 15 en 30 minuten.

2 likes

Met een fitbit kan je het ook zien.

3 likes

Op een gewone gezellige avond in het weekend met z’n tweeën 1 fles wijn op drinken is

• Veel
  • Weinig
  • Gemiddeld

0 stemmers

Haha wauw dat lijkt me zalig

1 like

Ik slaap altijd binnen 5 min in mijn eigen bed, maar daartegenover kan ik absoluut niet slapen met muziek/tv aan/op de bank/in de auto of vliegtuig etc. Als ik ooit wakker wordt en niet binnen 5 min weer slaap ga ik even plassen en wat drinken en dan lukt het daarna wel meteen. Ik moet gewoon plat liggen zonder prikkels dan ben ik meteen weg.

2 likes

Voor mij veel, maar waarom ook niet?
Als het een avondje is

2 likes

Zijn 2 glazen. Dus opzich wel gemiddeld denk ik.

2 likes

Dat ligt eraan hoe groot je glazen zijn he :joy:

image

Nee maar serieus, in een fles wijn zit toch een glas of 6? nog steeds gemiddeld vind ik.

14 likes

In de horeca ga je inderdaad uit van een glas of 6-7 uit een fles, maar ik ken eerlijk gezegd niemand die thuis horecahoeveelheden aanhoudt voor wijn haha, doe ze zelf ook altijd veel voller

10 likes

Ik vind het er thuis dan ook altijd zo sneu uit zien als je doet zoals het hoort. Maar in de horeca vind ik dat dan wel weer meevallen

2 likes

Ik haal ook zeker 6 glazen uit een fles.
Maar ik bega sowieso een enorme zonde volgens veel mensen want ik gebruik ook geen wijnglazen :no_mouth:

17 likes

Oh ik drink ook heel graag wijn uit dat soort glazen haha! Ik heb ook gewoon wijnglazen in huis maar gebruik ze lang niet altijd als ik wijn drink

7 likes

Mag alleen voor sangria of witte prosecco met aardbeitjes. (Of water) vind ik :stuck_out_tongue:

Ben je weleens naar een meerdaags festival geweest?

• Ja, wel vaker
  • Ja één keer
  • Nee maar wel eens 1 dag
  • Nog nooit

0 stemmers

Voel jij je fijn in mensenmassa’s, pre-corona?

• Ja prima
  • Mwah
  • Gewoon nee
  • Verschrikkelijk

0 stemmers

Nou ligt wel aan de omstandigheden, als ik geen kant opkan d vind ik het verschrikkelijk.
Maar bijvoorbeeld bij een concert uit je dak gaan vind ik heerlijk in een menigte.

15 likes

Als iemand mij zo’n soort glas geeft voor wijn ben ik echt instant chagrijnig.

7 likes

Ik val opmerkelijk snel in slaap, bijna iedereen waarmee ik geslapen heb heeft er wel eens iets over gezegd! Als kind was het al zo, dan bleef een vriendinnetje slapen, ging zij naar de wc en kwam ze terug dat ik al een levendige droom kon navertellen. Superkut toen ik een tijdje snurkte en met een vriendin sliep die daar eeecht niet tegen kon, dan spraken we af dat ik later naar bed zou komen dan haar, maar dan merkte ze dat ik het ben inkwam en lag ik binnen een minuut te snurken. :sob:

4 likes

Het gaat altijd bloeden als ik dat doe. Heb wel gezond tandvlees maar krijg echt zo’n ding niet tussen mn tanden. Ik zou eigenlijk moeten flossen maar dat doe ik nooit. :grimacing: