Stel je persoonlijke vraag #29

Dat ligt eraan hoe groot je glazen zijn he :joy:

image

Nee maar serieus, in een fles wijn zit toch een glas of 6? nog steeds gemiddeld vind ik.

14 likes

In de horeca ga je inderdaad uit van een glas of 6-7 uit een fles, maar ik ken eerlijk gezegd niemand die thuis horecahoeveelheden aanhoudt voor wijn haha, doe ze zelf ook altijd veel voller

10 likes

Ik vind het er thuis dan ook altijd zo sneu uit zien als je doet zoals het hoort. Maar in de horeca vind ik dat dan wel weer meevallen

2 likes

Ik haal ook zeker 6 glazen uit een fles.
Maar ik bega sowieso een enorme zonde volgens veel mensen want ik gebruik ook geen wijnglazen :no_mouth:

17 likes

Oh ik drink ook heel graag wijn uit dat soort glazen haha! Ik heb ook gewoon wijnglazen in huis maar gebruik ze lang niet altijd als ik wijn drink

7 likes

Mag alleen voor sangria of witte prosecco met aardbeitjes. (Of water) vind ik :stuck_out_tongue:

Ben je weleens naar een meerdaags festival geweest?

• Ja, wel vaker
  • Ja één keer
  • Nee maar wel eens 1 dag
  • Nog nooit

0 stemmers

Voel jij je fijn in mensenmassa’s, pre-corona?

• Ja prima
  • Mwah
  • Gewoon nee
  • Verschrikkelijk

0 stemmers

Nou ligt wel aan de omstandigheden, als ik geen kant opkan d vind ik het verschrikkelijk.
Maar bijvoorbeeld bij een concert uit je dak gaan vind ik heerlijk in een menigte.

15 likes

Als iemand mij zo’n soort glas geeft voor wijn ben ik echt instant chagrijnig.

7 likes

Ik val opmerkelijk snel in slaap, bijna iedereen waarmee ik geslapen heb heeft er wel eens iets over gezegd! Als kind was het al zo, dan bleef een vriendinnetje slapen, ging zij naar de wc en kwam ze terug dat ik al een levendige droom kon navertellen. Superkut toen ik een tijdje snurkte en met een vriendin sliep die daar eeecht niet tegen kon, dan spraken we af dat ik later naar bed zou komen dan haar, maar dan merkte ze dat ik het ben inkwam en lag ik binnen een minuut te snurken. :sob:

4 likes

Het gaat altijd bloeden als ik dat doe. Heb wel gezond tandvlees maar krijg echt zo’n ding niet tussen mn tanden. Ik zou eigenlijk moeten flossen maar dat doe ik nooit. :grimacing:

Maar heb je dan zoveel ruimte tussen je kiezen? Want ik krijg die stokken er echt niet tussen, flosdraad wel overigens. Bij mijn tanden lukt een tandenstoker wel overigens.

1 like

Ja dit! Al vind ik het gedrang en het wachten in zo’n menigte op festivals/concerten meestal wel kut, als je favoriete band dan begint en iedereen gaat uit z’n plaat en springt en zingt mee dan is het het opeens helemaal waard :heart_eyes:

1 like

Hahah ik ga het volgende keer maar weer eens aan de tandarts vragen, want bij mijn kiezen lukt t echt niet en ik heb begrepen dat stoken beter is dan flossen.

1 like

Bij mij lukte het na verwijderen van tandsteen wel

4 likes

Nee vind ik niet, het past gewoon niet zo lekker en het drinkt ook niet lekker en er kan maar 1,5 slok in

2 likes

Ik heb niet speciaal deze glazen voor wijn, ik heb gewoon deze glazen maar geen wijnglazen.

15 likes

Ja maar dit is toch kut! Je gaat naar de tandarts om de boel te laten checken en te fixen en dan wil ik me niet echt als een klein kind voelen die op z’n kop krijgt haha. Zon rare verstandhouding met tandarts altijd

(En ja de oplossing hiervoor is dus dagelijks stoken etc maar dat weet iedereen nu toch wel. Ik wil geen straf, ik betaal je nota bene)

14 likes

Vraag mij wel af wat dat dan voor tandartsen zijn? Type nors of gewoon sowieso juf/meester achtig? Want ik ben nu al bij verschillende geweest en heb dit nooit zo gehad eigenlijk.

Ik heb te vaak een gewoon wijnglas omgestoten en dat probleem heb ik bij die picardieglazen niet. Weet niet of dat aan het zwaarte/kantelpunt ligt of aan m’n matige motoriek.

Kijk dit soort glazen verdienen het pas om belachelijk gemaakt te worden.

1 like