Stel je persoonlijke vraag #29

Heb/Ben jij wel eens

• op een paard gereden
  • op een banaan achter een boot gezeten
  • in een Disneypark geweest
  • in een hotel geslapen
  • iets bij Starbucks besteld
  • gesnorkeld
  • bij Aldi geweest
  • alleen uit eten geweest
  • een recept van Jamie Oliver gemaakt
  • in Groningen geweest
  • op een quad gereden
  • een abonnement op een tijdschrift gehad
  • naar een klassiek concert geweest
  • kleding op de markt gekocht
  • bij Nando’s gegeten
  • in het Atomium geweest
  • een bagel gegeten
  • een ballonvaart gedaan

0 stemmers

2 likes

Een combinatie van allemaal denk ikšŸ˜… ik heb een paar meiden in m’n omgeving die alles lijken te hebben. Ze zijn heel knap, iedereen lijkt ze te mogen, ze hebben hordes vrienden om zich heen en qua school/werk hebben ze nooit ergens een tegenslag in gehad.

Maar misschien romantiseer ik ze wel een klein beetje. Het gras is altijd groener aan de overkant natuurlijk.

Pojjo? :joy: lol het is inderdaad gewoon pollo. Pojjo is een soort overcorrectie naar de verkeerde taal.

10 likes

Ik wist niet eens dat je in het Atomium kon, ben er wel geweest maar gewoon buiten en er omheen en onderdoor gelopen. Als ik dat geweten had!

1 like

Volgens mij kon het ook jarenlang niet!

1 like

Tussen 2004 en 2006 was het gesloten voor publiek ivm een renovatie lees ik. Ik was er 3 jaar geleden geloof ik, echt een gemiste kans! Maar ook een goeie reden om nog eens terug te gaan, vond het wel echt leuk (en Brussel een leuke stad)

1 like

Vier jij de verjaardag van je huisdier(en)?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb geen huisdieren

0 stemmers

Voor de ja-stemmers

• Ik geef een feestje waar ik anderen uitnodig
  • Ik koop cadeautjes voor mijn huisdier
  • Ik koop een taartje of iets anders lekkers voor mijn huisdier
  • Ik hang versiering op
  • Ik neem vrij van mijn werk
  • Ik trek mijn huisdier een leuke outfit aan
  • Anders

0 stemmers

1 like

Gezondheid. Het lijkt me heel fijn om niet altijd pijn te hebben en vaak omwegen te moeten vinden om hetzelfde te kunnen doen. :smiley:

Wat vind jij hiervan?

• Heftige maatregel/belachelijk dat ze dat verplichten
  • Groot gelijk, goede keuze
  • Prima, zolang het tijdelijk is
  • Anders

0 stemmers

Niet de verjaardag, wel de adoptiedag. Al is vieren een groot woord, maar ik doe dan wel ā€˜iets’ en op de verjaardag niet.

2 likes

Het bezoeken van je (eerste) klassiek concert…

• was vanwege school (bijv. voor Cultureel en Kunstzinnige vorming)
  • vanwege familie of vrienden
  • omdat ik het zelf leuk vond
  • ik ben nooit naar iets klassieks geweest

0 stemmers

Mijn eerste klassieke concert was een opera in Venetiƫ. Duurde 4 uur lang. Vond het doodsaai. Maar wel iets wat ik wou meemaken.

5 likes

Bij mij was het vanwege dat ik ballet deed. Het optreden dat we deden was in combinatie met de muziekschool en dan mochten we vanuit de zaal hun deel bekijken

1 like

Ik ben naar iets klassieks gegaan omdat voor CKV een metalconcert (van Nightwish) niet mocht worden meegerekend. Dat was namelijk geen muziek en toen ging ik het maar op safe spelen. :cry:

3 likes

Wat stom zeg.

2 likes

Hetzelfde was met iets van musea ik was naar iets met media gegaan en dat werd ook niet goed gerekend. Toen als een gek nog 's middags naar het Aboriginal Art Museum in Utrecht gegaan. :upside_down_face:

Beetje elitaire houding van die docent.

3 likes

Een vriend van mij speelt viool in verschillende orkesten en daarom ga ik regelmatig naar zijn concerten.

Het is niet allemaal mijn ding en ik vind het vaak zooo lang duren, maar vind het wel leuk dat ik zo naar voorstellingen ga waar ik normaal gesproken nooit naar toe zou gaan.

Het leukste was dat ik een keer een paar dagen in Londen was en hij toevallig ook en toen heb ik hem zien spelen in de Royal Albert Hall tijdens een BBC Proms concert. Was vet trots op hem!

15 likes

Heb je weleens perongeluk 112 gebeld?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik wilde gister de muziek op mijn iphone zachter zetten en drukte 5 keer op het knopje aan de verkeerde kant. Toen ging mijn telefoon een sirene loei geluid maken en belde hij ineens 112. Omg ik ga er een paar maanden eerder door dood denk ik, wat een stress. Ik wist niet dat dat zo werkte.

11 likes

Sowieso een hoedje op en een pindakaas cupcake maken.
Oh en een pak sokken kopen!

1 like

Dit wist mijn vriend ook niet… 5x in zijn broekzak gebeld naar 112, uiteindelijk heeft de politie naar zijn adres gebeld met een flinke waarschuwing :flushed:

3 likes