Stel je persoonlijke vraag #29

Goedkope brilletjes van de H&M inderdaad niet maar ik heb laatst voor het eerst een goede zonnebril bij de opticien gekocht en dan merk je wel echt verschil. Je raakt er ook aan gewend want ik kan meteen niet meer zonder. 🥲

2 likes

Vraag me af waar dat dan aan ligt, want heb expres gekozen voor zo’n UV filter erin etc. en nog niet veel soeps. Of moet je ook perse polariserend hebben? wat maakt dit verschil?

Ik heb donkere ogen en altijd veel last van licht. Dacht altijd dat ik met donkere ogen beter tegen donker kan en juist niet tegen licht. Hahah geen idee waar deze zelfbedachte theorie vandaan komt.

Zag het op tiktok maar specsavers zegt het blijkbaar ook :joy:

3 likes

Ik ben eens zo genoemd, door een studentenvriendin van mijn vriendin (toen de studententijd al voorbij was)
Voelde heel denigrerend

Ik ben geen opticien dus geen idee maar ik merk zelf in ieder geval wel verschil dus er zal toch iets anders zijn!

Inderdaad, nooit geweten!

De glazen zijn echt anders, bij een zonnebril van de opticien wordt je beeld ook niet zo donker als met een goedkope zonnebril maar het is wel veel prettiger aan je ogen.
Ik weet ook niet precies waar het aan ligt maar het is anders.

Op welk vak voel je je het vaakst jaloers op andere vrouwen?

• Uiterlijk
  • Leuke persoonlijkheid
  • Intelligentie
  • Vriendschappen
  • Carriere
  • Relatie
  • Iets anders
  • Ik ben nooit jaloers op andere vrouwen

0 stemmers

Relatie omdat ik er zelf geen heb :sweat_smile:

1 like

Heb/Ben jij wel eens

• op een paard gereden
  • op een banaan achter een boot gezeten
  • in een Disneypark geweest
  • in een hotel geslapen
  • iets bij Starbucks besteld
  • gesnorkeld
  • bij Aldi geweest
  • alleen uit eten geweest
  • een recept van Jamie Oliver gemaakt
  • in Groningen geweest
  • op een quad gereden
  • een abonnement op een tijdschrift gehad
  • naar een klassiek concert geweest
  • kleding op de markt gekocht
  • bij Nando’s gegeten
  • in het Atomium geweest
  • een bagel gegeten
  • een ballonvaart gedaan

0 stemmers

2 likes

Een combinatie van allemaal denk ik😅 ik heb een paar meiden in m’n omgeving die alles lijken te hebben. Ze zijn heel knap, iedereen lijkt ze te mogen, ze hebben hordes vrienden om zich heen en qua school/werk hebben ze nooit ergens een tegenslag in gehad.

Maar misschien romantiseer ik ze wel een klein beetje. Het gras is altijd groener aan de overkant natuurlijk.

Pojjo? :joy: lol het is inderdaad gewoon pollo. Pojjo is een soort overcorrectie naar de verkeerde taal.

10 likes

Ik wist niet eens dat je in het Atomium kon, ben er wel geweest maar gewoon buiten en er omheen en onderdoor gelopen. Als ik dat geweten had!

1 like

Volgens mij kon het ook jarenlang niet!

1 like

Tussen 2004 en 2006 was het gesloten voor publiek ivm een renovatie lees ik. Ik was er 3 jaar geleden geloof ik, echt een gemiste kans! Maar ook een goeie reden om nog eens terug te gaan, vond het wel echt leuk (en Brussel een leuke stad)

1 like

Vier jij de verjaardag van je huisdier(en)?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb geen huisdieren

0 stemmers

Voor de ja-stemmers

• Ik geef een feestje waar ik anderen uitnodig
  • Ik koop cadeautjes voor mijn huisdier
  • Ik koop een taartje of iets anders lekkers voor mijn huisdier
  • Ik hang versiering op
  • Ik neem vrij van mijn werk
  • Ik trek mijn huisdier een leuke outfit aan
  • Anders

0 stemmers

1 like

Gezondheid. Het lijkt me heel fijn om niet altijd pijn te hebben en vaak omwegen te moeten vinden om hetzelfde te kunnen doen. :smiley:

Wat vind jij hiervan?

• Heftige maatregel/belachelijk dat ze dat verplichten
  • Groot gelijk, goede keuze
  • Prima, zolang het tijdelijk is
  • Anders

0 stemmers

Niet de verjaardag, wel de adoptiedag. Al is vieren een groot woord, maar ik doe dan wel ‘iets’ en op de verjaardag niet.

2 likes