Stel je persoonlijke vraag #29

Ik heb een was droog combinatie en die moet je dus bijna na elke was wel even schoonmaken omdat je anders veel pluisjes op je kleding hebt.

KUTDINGEN

Ja zodra nederland was uitgeschakeld was ik 1000000% procent voor ItaliĆ«. Is echt by far m’n favo land in Europa. En dus gaan ze winnen.

1 like

Heb jij een favoriet land in Europa?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Eigen schuld met een wasdroger. Te lui om je was op te hangen? Hier heb je nog een veel kutter klusje en als je het vergeet brandt je huis af. Have fun!

5 likes

Ja maar hallo ze verkopen die dingen alsof het DE oplossing is. onwijs kut als je er nu achter komt dat het nog kutter is dan je in je stoutste dromen kon vermoeden. Leef met je mee @Karl_Lagerfeld

Heb jij een onfavoriet land in Europa of meerdere?

• Ja eentje
  • Ja een paar
  • Nee hoor

0 stemmers

Ja living on the edge :joy: maargoed droog functie gebruik ik alleen voor handdoeken en beddengoed de rest hang ik op.

1 like

Luxemburg. Dat land heeft geen nut. Voeg je gewoon ergens bij

Ja het is nog altijd beter dan de was naar je ouders brengen ofzo! Maar ga binnenkort wel een losse was en droog machine kopen want heb nu ruimte genoeg gelukkig

1 like

Frankrijk, maar ik kan niet helemaal uitleggen waarom. Het hele land staat me gewoon niet zo aan ofso.

18 likes

Ierland is echt mijn allerfavorietste land van Europa. Zal vast een hoop kut aan zijn, maar als ik nou ergens heen zou moeten verhuizen, zou het daarheen zijn. Ergens een hutje aan de rand van een klif bij de zee ofzo.

Verder kan ik steeds minder landen in Oost-Europa uitstaan, maar dat is meer politics dan iets anders.

5 likes

Jongens ik wil wel weten welke landen jullie niet leuk vinden

Serviƫ is mijn minst favoriete land

Favoriete landen: Frankrijk, Portugal en Tsjechiƫ en UK. Minst favo: Spanje en Italiƫ. Maar die laatste wil ik nog wel een kans geven want het eten :drooling_face: Maar is stiekem ook wel omdat ze altijd Frankrijk aftroeven.

@KipTokTok Dit ook inderdaad, normaal zou Hongarije namelijk ook tussen mijn favorieten staan maar die heeft het flink verpest bij me met de anti-homowet.

1 like

Frankrijk. Vies eten en omdat Frankrijk bestaat is Spanje verder weg

29 likes

Frankrijk. Maar vanwege Disney maak ik toch soms een uitzondering :joy:

2 likes

Ik vind ItaliĆ« wel het meest paradoxale land van Europa. Het eten is heerlijk, de oudheden, de landschappen, allemaal mooi… maar de mensen zijn gemiddeld echt heel onaardig, de manier waarop dat land bestuurd wordt helemaal kut en de maffia zit overal achter.

9 likes

Nooit gedacht dat zoveel mensen Frankrijk zouden haten

Ik vind t juist n leuk land

7 likes

Niet echt een favoland maar ik heb wel een heel aan polen

Nederland is eigenlijk ook geen leuk land. Eten vies, mensen luid en racistisch en we hebben geen bergen.

27 likes

Ik las te snel en dacht even dat er stond dat Flevoland je favoriete land is :sob:

10 likes