Ierland is mijn favo omdat ik half Iers ben. En Frankrijk mijn minst favo.
In welk land zijn mensen niet racistisch
Nederland is best mild op de schaal
Frankrijk en Slovenie m’n favo. Duitsland en Italie kut.
Welke mensen vind je aardiger?
- Fransen
- Flevolanders
- Flevianen
- Flevoniërs
0 stemmers
Staat Flevoland er denk je beter voor qua aantal coronabesmettingen dan Utrecht, Groningen, Noord-Holland?
- ja
- nee
- misschien
0 stemmers
Had jij vroeger een fiets met zijwiel en vlaggetje?
- allebei
- alleen vlag
- alleen zijwilen
- geen (fiets)
- anders
0 stemmers
Ik vind Franse mensen altijd best leuk ook.
Het zijn Franstalige Zwitsers die echt niet te harden zijn qua arrogantie. Duitstalige Zwitsers zijn ook echt een slag apart, soort van alle vooroordelen over Duitsers came true in hun.
De enige leuke Zwitsers zijn Zwitsers die uit de Balkan komen en de Italiaans sprekende zijn ook wel oke.
Wat heb je tegen Servië?
Ik vond Belgrado wel leuk eigenlijk. Kan de Balkan sowieso wel waarderen. Slowakije en Luxemburg vind ik de meest niksige Europese landen.
Haha ja weet ik ook niet. Is in het echt ook een stopwoord, dus denk dat ik dat gewoon daarom ook heel vaak typ.
Vind het zo grappig dat een toverstaf “ baguette magique” is word genoemd in Frankrijk haha
Maar waarom niet ofzo
Oh beetje per ongeluk mezelf aangeleerd denk ik? Eigenlijk nooit over nagedacht.
Maar ofzo is ook niet goed toch? Officieel is het of zo dacht ik.
Extreem nationalisme
Nou is dat natuurlijk Sowieso een Balkan ding maar imo merk je in Servië het meest. Misschien ook omdat Albanie/Kosovo pro Europa/VS zijn en Servië nog steeds boos is op de VN bombardementen dat hun haat meer richting het westen is. En het Calimero complex terwijl ze eigenlijk de biggest baddy waren tijdens de Bosnië oorlog en de Kosovo oorlog. Altijd doorgaan over dit is oneerlijk, dat is oneerlijk.
Love de Balkan, maar miste in Servië echt een beetje die vibes die ik in alle andere andere landen daar wel voelde. Belgrado is wel een leuke stad trouwens, maar vind de mensen gewoon niet zo leuk als in de omringende landen.
Ik ging als kind altijd op vakantie naar Italië maar één zomer maakte m’n ouders een misstap naar Frankrijk, was echt stom. Gelukkig was ‘t eenmalig
Geen caravan, wel vaak met een vouwwagen, weet niet of dat heel veel anders is? Dat vond ik wel leuk
Ok ok fair enough. Ik ben alleen in Belgrado en op Guca geweest en dat was megaleuk maar ook wel een wereld apart die waarschijnlijk niet zoveel zegt over heel Servië. Wel vrij racistisch en gestoord volk maar dat laatste was nog wel grappig. Minder als je er woont waarschijnlijk.
Sluit me wel aan bij @LazySusan over Slowakije als minst favoriet. Arm, lelijk, vies eten, onboeiende mensen. Echt zo’n land dat je vergeet en waar iedereen die er woont ook weg wil omdat het er zo kut is
Ik vind de mensen in Italië eigenlijk heel aardig? Hoe zuidelijker hoe aardiger wel.
Gezien Urk in Flevoland ligt denk ik dat daar ook best wat besmettingen zijn. Zij laten zich alleen niet testen, dus is niet echt te meten.
Hahaha ik eigenlijk ook maar dat is toch altijd veel kutter om te zeggen dat je favoriete land. Ik vind de mensen niet zo prettig, vaak de algehele sfeer. De dorpjes enzo zijn echt niet aardig tegen mensen en ook veel fransen vind ik heel hooghartig. Alles behalve chill.
Maargoed hier op het forum wordt al onderscheid gemaakt tussen uiterlijkheden tussen Nederlandse provincies.
Oh mijn ex is trouwens zo’n gigantische frankrijk hater. Hij moest van zn moeder met kerst naar Parijs voor familie en hij weigerde omdat hij geen stap in dat land wilde zetten. Ik vind frankrijk kut, maar hij nam het naar het volgende niveau.
Mensen die Frankrijk boven Italië verkiezen wil ik niet eens tegenkomen. Dan heb je het leven gewoon niet begrepen.
Waarom? Ik ben altijd bang als ik de vraag waarom stel dat het als aanval voelt maar ik ben gewoon benieuwd waarom.