Mijn man doet mantelzorg bij mij wel.
En stel een dierbare van jou komt te overlijden, en die vraagt of je de mantelzorger wilt zijn? Ik bedoel dan wel echt de laatste 2/3 maanden. Zou je dat willen?
- Nee
- Ja
- Ik weet het niet
0 stemmers
Een jongen heeft dat voor zn vader gedaan en ik word er helemaal ontroerd van gewoon als ik eraan terug denk. Lijkt me zooo heftig.
Waarom twijfelen je @Eddie ? Of verkeerd gestemd? Een vriendin van mij wilde dat niet, begreep ik ook volledig, het is zo heftig om je eigen dierbare zo te moeten zien afglijden. Ze kon ook niet bij zijn dood zijn omdat ze het zo vreselijk heftig vond.
Deed die monteur ook voorkomen alsof hij bij Feenstra hoorde?
Hier in het dorp worden alle skate banen overspoeld met kinderen en jongeren met steps/stepjes.
Is dat bij jullie ook?
- Nee, geen skate baan in de buurt
- Nee, ik zie nooit steps
- Geen idee, let ik niet op
- Ja, hier ook
0 stemmers
Vandaag ging ik naar de sportschool en zag ik een man sporten in boxershort (wel met t-shirt aan). Vind je dat kunnen?
- Nee, dat vind ik niet kunnen
- Ja, waarom niet?
- Dat ligt eraan hoe lang de boxershort is
- AndersâŠ
0 stemmers
Bedoel je echt een sportbh of vind jij daar ook een croptop onder vallen?
Nee, die taken laat ik aan mijn broer over. Wil best kleine dingen als boodschappen doen of dingen in het huishouden, maar ik kan het niet aan om er 24/7 klaar voor te staan.
Mijn moeder heeft dit voor mijn oma gedaan toen mijn oma nog thuis woonde, maar pfoeh wat een stress.
Luister jij naar je intuĂŻtie/onderbuikgevoel?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Als je er naar luistert, klopt je intuĂŻtie/onderbuikgevoel?
- Ja
- Soms
- Nee
0 stemmers
Heb je wel eens gehad dat je intuĂŻtie/onderbuik gevoel over een situatie iets aangeeft wat je op de korte/lange termijn echt niet ziet gebeuren? Zo ja, met wat was dat?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En je ratio en intuĂŻtie/onderbuikgevoel botsen die vaak?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als je een beslissing hebt gemaakt op basis van je intuĂŻtie/onderbuikgevoel zeg je dat dan ook tegen anderen?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Ik heb wel een paar keer gehad dat ik het gevoel had dat een bepaalde situatie goed zou komen, ookal wees echt alles op het tegendeel. Uiteindelijk waren er wetswijzigingen voor nodig, maar mijn gevoel klopte wel.
En het was geen hoop, want hoop had ik echt niet meer. Het was echt een overtuiging diep van binnen tegen beter weten in.
Vind het echt super interessante vragen om eens bij stil te staan. Ik ben nu ook allerlei situaties in mijn hoofd aan het nagaan haha (welke grote keuzes heb ik gemaakt en op basis waarvan). Vrees alleen dat ik toch echt een heel rationeel mens ben dus eerst op ratio iets beslis maar dan ook al heel snel intuĂŻtief aanvoel of het de juiste keuze was. Als het niet goed voelt, doe ik het niet, hoe rationeel het ook zou zijn.
https://www.monki.com/en_eur/clothing/jeans/product.kaori-blue-jeans-blue.0925783001.html
Dit is mijn favo broek
Ik ben het voor mijn moeder geweest maar wel maar 2 weken. En alles draaide om haar die weken
Loose tapered
Nou, nog maar weer exact hetzelfde doen
Draag jij skinny jeans?
- Nee nooit
- Ja regelmatig
- Af en toe
0 stemmers
You can do it!
Ik heb echt al 3 jaar geen skinny jeans meer gedragen wow
Wat is een mom bod? Toch niet bod voor body? Soort bopla dan