Ja gatverdamme ik heb daar simpelweg een te holle rug en te dikke reet voor. Dat lijkt dan wel nu het standaard ideaalbeeld maar je wilt toch niet de hele tijd je broek ophijsen en met die bilnaad zitten. Ik draag nu al jaren denk ik een taillebroek. Hoe hoger hoe fijner alle kwabben zitten.
Beyoncé heeft ook een holle rug en bolle kont en die rockte die look ook in 2002 dus blame het niet op je kont.
Praat niet over Beyonce met me ja
Oké Michelle Williams
Ze moeten ze gewoon maken voor alle konten. Alle konten verdienen lowrise jeans.
Ik heb er echt 6 jaar over gedaan om te wennen aan high wasted jeans.
Nah
Ik kan dit niet aan. Ik ben klein en skinny jeans zijn de enige broeken die ik niet hoef in te korten.
Kimomoâs gaan ook nog, omdat die volgens mij op de enkel horen te vallen.
Echt, ik ga janken als skinnies verdwijnen
Mn kont kan het prima aan⊠maar mn buik die vreet heel die broek op
Ik heb goed nieuws!
En ja, eens. Als ze de pasvorm aanpassen aan niet alleen maatje Kate Moss on coke ben ik super blij!
Echt een dieptepunt dit. Comeback van de reetspleet
Is alweer terug hoor
Oh spuit elf
kontgewei erbij en je bent weer helemaal bij.
Treurig dit
Ik hoop stiekem dat Overzeas skatebroeken weer eens een comeback gaan maken. Ok die wijde pijpen waren niet altijd even handig (fietsenâŠ), maar één van de weinige jeanssoorten waarin ik me nog een beetje comfortabel voelde
Gewoon medium rise eigenlijk, maar low rise staat me in elk geval minder ongemakkelijk dan high rise. Ik heb heel korte benen en met hoge taillebroeken lijkt dat nog erger, en is er echt geen redding voor mijn kleine kont die ineens lang lijkt.
Ik had in de brugklas wel echt een fantastische low rise jeans die een beetje oversized was van Replay waar ik heel veel complimenten over kreeg, ook eens van coole meiden uit de bovenbouw. Dat was de climax van mijn kledingstijl die ik altijd weer hoop te bereiken.
Omg never forget dat mijn nichtje en ik op 13-jarige leeftijd met onze low-rise broeken en korte tanktopjes op de camping waren en precies een gordel van muggenbulten hadden boven de broekrand
Nooooo met een low rise broek heb ik ongeveer zoân figuur