Stel je persoonlijke vraag #29

Hahaha, sorry . De omschrijving bij je naam is wel echt fantastisch :joy:

1 like

Ik denk ik al 13 jaar geen broek :new_moon_with_face:

3 likes

Wooow plot twist ben jij de persoon met alleen een boxershort in de sportschool uit de poll hierboven?

2 likes

Nee ben ook al 13 jaar niet in de sportschool geweest sorry

10 likes

Causaal verband?

2 likes

Ja ik vind het zo vermoeiend, maar ook totaal niet vervelend. Maar gewoon teringsaai. Zoals van die afgezaagde forumgrappen die eens in de zoveel tijd weer terug komen. Ik heb dit geaccepteerd. En neem het ook heel serieus.

2 likes

Oh nee, ik bedoel er verder ook niks mee hoor. Ik zag de omschrijving ook pas nadat ik gereageerd had.

Ik ben echt heel blij dat skinny jeans uit zijn. De broeken die ik nu draag zijn zoveel comfortabeler. Van mij hoeven skinny jeans niet meer terug te komen :raised_hand:t2:

Het enige nadeel is dat het soms irritant is als ik ga rolschaatsen en kniebeschermers om wil want die zitten veel beter met skinny jeans dan met meer baggy jeans.

4 likes

Ik wil de low rise mode weer terug. En dan slim fit, geen skinny.

Heb te dikke kuiten en bovenbenen voor skinny

1 like

Weet ik helaas niet sorry! En verder ook geen suggesties want broeken vinden die ik leuk vind en mooi vind zitten is echt dramatisch en heb letterlijk 10+ broeken besteld en gepast voor ik deze had gevonden.

1 like

Jaaaaa love die super lage broeken, ik vind van die hoge broeken bij mezelf echt niet mooi.

En dan eigenlijk ook nog met een te kort shirt zoals Paris Hilton in 2003

2 likes

Low rise jeans is wel het láátste waarvan ik hoop dat het terug in de mode komt :rofl:

105 likes

Een van mijn favoriete jeans ooit was lowrise lichtblauw van de bershka uberlaag met ontzettend wijd uitlopende pijpen (denk aan schoonmaat 41 en je hele schoen niet zien).

Ik zou bijna mijn pink ervoor laten afzagen.

7 likes

Haha ja zoals Britney is ook wel laag.

Maar ik haat het als een broek ook meteen een bh is.

1 like

Jaaaaaaa dit wil ik ook weer! Wel jammer dat mijn kont hier als 13 jarige al niet in paste, laat staan nu. Maar alsnog, dit mag wel weer terug komen ja

1 like

Ja gatverdamme ik heb daar simpelweg een te holle rug en te dikke reet voor. Dat lijkt dan wel nu het standaard ideaalbeeld maar je wilt toch niet de hele tijd je broek ophijsen en met die bilnaad zitten. Ik draag nu al jaren denk ik een taillebroek. Hoe hoger hoe fijner alle kwabben zitten.

2 likes

Beyoncé heeft ook een holle rug en bolle kont en die rockte die look ook in 2002 dus blame het niet op je kont.

3 likes

Praat niet over Beyonce met me ja

2 likes

Oké Michelle Williams

4 likes

Ze moeten ze gewoon maken voor alle konten. Alle konten verdienen lowrise jeans.

Ik heb er echt 6 jaar over gedaan om te wennen aan high wasted jeans. :joy:

2 likes