Nah
Ik kan dit niet aan. Ik ben klein en skinny jeans zijn de enige broeken die ik niet hoef in te korten.
Kimomo’s gaan ook nog, omdat die volgens mij op de enkel horen te vallen.
Echt, ik ga janken als skinnies verdwijnen
Mn kont kan het prima aan… maar mn buik die vreet heel die broek op
Ik heb goed nieuws!
En ja, eens. Als ze de pasvorm aanpassen aan niet alleen maatje Kate Moss on coke ben ik super blij!
Echt een dieptepunt dit. Comeback van de reetspleet
Is alweer terug hoor
Oh spuit elf
kontgewei erbij en je bent weer helemaal bij.
Treurig dit
Ik hoop stiekem dat Overzeas skatebroeken weer eens een comeback gaan maken. Ok die wijde pijpen waren niet altijd even handig (fietsen…), maar één van de weinige jeanssoorten waarin ik me nog een beetje comfortabel voelde
Gewoon medium rise eigenlijk, maar low rise staat me in elk geval minder ongemakkelijk dan high rise. Ik heb heel korte benen en met hoge taillebroeken lijkt dat nog erger, en is er echt geen redding voor mijn kleine kont die ineens lang lijkt.
Ik had in de brugklas wel echt een fantastische low rise jeans die een beetje oversized was van Replay waar ik heel veel complimenten over kreeg, ook eens van coole meiden uit de bovenbouw. Dat was de climax van mijn kledingstijl die ik altijd weer hoop te bereiken.
Omg never forget dat mijn nichtje en ik op 13-jarige leeftijd met onze low-rise broeken en korte tanktopjes op de camping waren en precies een gordel van muggenbulten hadden boven de broekrand
Nooooo met een low rise broek heb ik ongeveer zo’n figuur
Ahja zie poes net wel
@360 Xtina mag die broek wel aan mij afstaan.
Heb jij ooit een sjaal gedraagt als top? (Mag ook op andere manier dan Xtina)
- Ja mee rondgelopen
- Nee
- Wel geprobeerd maar niet serieus mee rondgelopen
- Nee maar ik zou het wel een keer willen proberen
- Ik heb wel een top (gehad) waarbij het leek alsof het eigenlijk een sjaal was
0 stemmers
@George volgens mij bedoel je de everlane cheeky straight!
Heb m zelf ook!!
Edit: nee ik heb deze, niet de 90s maar de original
Pfff komt mijn low back dolphine tattoo toch nog van pas
ik dacht even dat je die kat hierboven bedoelde met mooi, maar dat vind ik nog logischer eigenlijk