als verkleed outfit (gewoon thuis) op m’n 10e vast ooit wel haha
Way heb je wel eens gezegd?
- Hij is een jong broekje/broekkie
- I wear the pants…
- leggings are not pants
- dansen naar het pijpen van anderen
- zie poes net niet
- geen
0 stemmers
De eerste (of misschien wel enige) string die je ooit kocht…
- kocht je omdat je geen lijntjes wilde zien bij broek/rok/jurkje
- kocht je omdat je benieuwd was hoe zoiets zat
- kocht je omdat je het sexy leek
- kocht je omdat je vriend(inn)en dat ook deden
- ik heb nooit een string/gekocht gedragen
- kocht je op aanraden van iemand
- kreeg ik van iemand
0 stemmers
Kocht ik omdat de meiden in groep 8 die zussen op de middelbare school hadden zitten zeiden dat je echt echt echt geen tenten meer kon dragen in de brugklas! Echt bizar eigenlijk, het hele schaamhaar scheren begon daarom toen ook al, want dat kon natuurlijk niet uitsteken uit je mooie strings van Hema en Hunkemöller.
De eerste beha…
- kocht ik zelf
- kocht ik met vriendinnen
- kocht ik met een ouder
- kocht ik met een ander familielid
- ik heb nooit een beha gekocht / nooit beha’s gedragen
- kocht ik met mijn lover
- geen idee
0 stemmers
Een van de redenen was dat ik een topje kocht waar alleen een string bij hoorde (of de gewone onderbroeken waren uitverkocht), en ik wilde graag een setje (ook de enige keer in mijn leven geweest trouwens, ik heb geen eens matchende setjes meer)
Ik heb nooit in mijn leven iets matchends gekocht dat ik hier niet eens stil bij stond.
Je had haar dan zo’n bejaarde onderbroek moeten geven.
Mijn favo jeans bestaat uit.
- 0 procent strecht
- 1 procent stretch
- 2 porcent strectch
- 3 procent strech
- 4 procent stretch
- 5 of meer
- ik heb geen favo jeans
- geen idee
0 stemmers
Ik ambieer om zo’n tante te worden!
De eerste gaatjes in je oren (qua plek, zeg maar de normale, standaard oorbellen die de koningin ook heeft) werden:
- Geschoten
- Geprikt met een naald
- Ik heb geen oorbellen maar wil wel stemmen
- Dit is privé
0 stemmers
Door mijn moeder op mijn 14 naar de Hunkemöller gestuurd met 20 euro en de mededeling dat ik me maar door de verkopers moest laten adviseren. En erna nog belachelijk gemaakt om degene die ik had gekozen (was gewoon een basic effen roze, met vullingen die je eruit kon nemen) voel me er nog steeds slecht over
Ik kocht mijn eeste string voor een schoolfeest. Sloeg echt helemaal nergens op want ik was 12 of zo. Niemand heeft dat ding natuurlijk gezien toen.
Mijn oma nam me mee naar een prachtige lingeriezaak. Haar moeder had mijn moeder ook meegenomen voor het kopen van een bh. Juist omdat het niet met m’n moeder was maar met m’n oma die mega chill is, werd het een mooi moment om niet te vergeten. Ik begon alleen al met een C cup dus het had iets eerder gemogen hah.
Ik vond laatst een oud dagboek uit 2005 terug waarin ik had geschreven ‘ik heb voor het eerst een string aan hihi
’ hahahaha zo kneuzig
Omg flashbacks dat ik als 12jarige een string kocht bij de hema met het schaamrood op mijn kaken en dat er achter me in de rij een moeder van een klasgenoot stond. En mijn vriendinnen twee meter verderop wachtten. Wat een hel haha
Wel geprobeerd toen ik mijn neuspiercing ging verwisselen en hij na 5 minuten al was dicht gegroeid maar niet gelukt
Die komen terug! Ik was laatst bij de Urban Outfitters en de paspop had een lage broek met zo’n string aan
Het hing ook vol met Von Dutch en Juicy-Couturepakken dus ik werd even terug de tijd in gesmeten.
Met een naald bij mij en blijkbaar een kurk? Haha geen idee waarom die kurk, ik was toen paar weken oud.