Stel je persoonlijke vraag #29

Ja bij mij ook! Ik was al wel ouder.
Gewoon bij de (ouderwetse) juwelier, daar deden ze dat zo. Je kreeg dan ook ringetjes, geen knopjes.

De kurk is volgens mij omdat daar de naald in kan prikken en het de oorlel tegenhoudt? Dan kun je ergens tegenaanduwen, een losse oorlel is denk ik moeilijk te doorboren.

1 like

Op mijn 12e met mijn moeder bij livera, lelijk beige kanten gedrocht dat niet had misstaan in de kledingkast van mijn oma.

Ugh vond het zo verschrikkelijk

1 like

Kreeg ik van iemand is groot woord, ik werd met gym gepest om mijn normale hema onderbroek en toen vond ‘‘de popu jopie’’ (die me toch al pestte) het wel grappig me een doos strings te geven voor mijn verjaardag in een wiskunde les zodat ik ook eens ‘‘sexy’’ kon zijn (we waren 2e-klassers he…) Echt nooit strings gedragen door dit incident.

1 like

Oh dat zou wel kunnen inderdaad! Is natuurlijk ook een ieniemini oorlelletje met een bewegende baby
Mijn moeder wilde gelijk naar geboorte maar de dokter hier dacht dat ze gek was geworden :rofl: Met een paar weken oud ging ik naar Curacao en daar deed de huisarts het toen.
Mijn tweede gaatjes was ik ouder die zijn wel met schiet apparaat geschoten.

1 like

Laat ik nu net een maand geleden een schap vol Juicy Couture sieraden gevonden hebben bij TKMaxx.

Deze parels gekocht. Toch maar eens in doen.

29 likes

Bij grotere kinderen of volwassenen doen ze het ook op die manier met een kurk!
De juwelier dan, ik wist eigenlijk niet dat een huisarts dit ook deed haha.

1 like

Haha nee is volgens mij ook niet normaal dat de huisarts dat doet. Maar dit was in 1985 dus zal toen wel normaal zijn geweest :joy:

3 likes

Stringverjaardag

Ik weet nog dat ik 12/13 ofzo was en ik was op een feestje en had zo’n beige stretchbroek aan. Toen stond ik in de wc en zeiden een paar meiden ‘oh je ziet bij jou wel de randjes van je onderbroek he?’ En ik ehh ja geen idee wat ik daar aan kan doen? Toen zeiden zij dan moet je strings kopen. Dus dat ging ik doen. Toen kocht ik strings met dikke randen, dus zag je die voortaan onder die broek :sweat_smile:

22 likes

Bij mij zou je echt een leipe buiksnor zien.

6 likes

De huisarts wist ik ook niet, maar ik ken wel veel die als baby ook al oorbellen hadden en die waren dan gewoon door familie/vrienden gezet. Vind het er echt onwijs schattig uit zien, zo’n baby en dan van die knopjes.

@anon4388265 wat een kut actie zeg van die meiden.

2 likes

Zijn al ‘terug’, of toch in combinatie met low rise broeken en vooral te zien bij van die ‘insta baddies’ :sob:

Eentje met Snoopy erop, van de h&m. Vol spanning over die afdeling dralen om dan aan m’n moeder te moeten vragen of ik een string mocht.

2 likes

Ooh dat zou ik wel heel eng vinden om het zelf bij een baby te zetten.

Jaaa ik vind ook altijd zo cute staan :smiling_face_with_three_hearts: ik heb mijn baby oorbellen ook nog steeds, hopelijk voor een future dochter!

1 like

Ik vind het nu juist zo grappig dat we vroeger leggings onder jurkjes of rokjes droegen, hoe lelijk is dat :sob:

Ik draag nu graag leggings, met een crop top of juist oversized shirt. Maar dan wel zeg maar lululemon en niet die leggings van vroeger die van katoen zijn en doorschijnen als je voorover bukt (of nog erger, 3/4 en wit :nauseated_face:)

7 likes

Ik draag nog steeds katoenen leggings onder (langere) rokken of jurken hoor :joy: panties zijn de minst comfortabele dingen ooit en wil het wel warm hebben.

9 likes

Haha ja met zo’n kanten randje

2 likes

Lulalemon is toch zo’n pyramide bedrijf waar al die sahm’s zich dan inkopen en hun vrienden op Facebook mee lastig vallen.

7 likes

image

45 likes

Huh??? Ik heb dit echt nog nooit gehoord haha het is gewoon een winkel.

Misschien ben je in de war met iets wat erop lijkt?

2 likes

Lululemon? Dat is een sportkledingmerk (duur, dat wel) maar volgens mij is dat niet zoiets haha. Die hebben gewoon winkels.

1 like