Stel je persoonlijke vraag #29

Is wel een vermakelijke watch trouwens! Ben altijd gefascineerd door pyramide scams sinds iemand me daar in mee wilde trekken.

4 likes

Maar het zijn geen leggings het zijn lululemons

6 likes

5 likes

Bert en Ernie zie ik als

• Dieren
  • Mensen
  • Iets anders

0 stemmers

Poppen

17 likes

Muppets

3 likes

Duivels.

12 likes

giphy-2

41 likes

Ik wil die gif van Bert die achter bij 50cent in een cabrio zit

Das m’n fave

7 likes

image
Vooral de Kermit combo.

38 likes

Heb je wel eens kombucha op?

• Ja, lekker!
  • Ja, niet lekker!
  • Nee
  • Wat?

0 stemmers

Vorige week dacht ik nog, gadver gefermenteerde thee kan gewoon niet oke zijn. Vanaf eergisteren ben ik echt verslaafd zo lekker. Mag maar 1 blikje per dag want :money_with_wings:

4 likes

Ik leerde dus laatst dat thee zelf ook al gefermenteerd is :hushed:

Ik ben het juist gaan drinken omdat gefermenteerde dingen goed zijn voor je! Ik vond het niet vies maar ik moest wel wennen aan de smaak. Nu vind ik het heel lekker. En het leukste vind ik eigenlijk dat er zoveel smaken zijn, ik kies elke week een andere. Heb nu ā€œalpine lavenderā€ zo lekker en ik houd niet eens van lavendel :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik ben het as we speak aan het maken. Ik mag hem komende week gaan bottelen, ik ben heel benieuwd of het is gelukt!

5 likes

Op de middelbare school een keer en toen vond ik het zoo goor dat ik een trauma heb

1 like

Ik heb de trui versie nog :two_hearts:

1 like

Omg ik hou van lavendelsmaak haha. Erg jammer dat dit niet in NL verkrijgbaar is.

Hier staat dat het nog zuurder is dan appelazijn en dat is heel zuur. Wow, ik heb het nog nooit gedronken maar zo zuur kan toch niet chill zijn? :neutral_face: nu ben ik benieuwd.

Welke dag van de week vind je doorgaans het meest kut?

• Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag

0 stemmers