Stel je persoonlijke vraag #29

3 likes

Ik heb een keer een Breaker gehad die was gaan fermenteren en dat was net zo lekker als kombucha. Ik vind het echt vies, een soort azijn met prik.

Dan eet ik liever zuurkool en kimchi.

2 likes

Ik associeer het echt met mannen op datingapps om daarmee aan te geven dat ze je als afval gaan behandelen en je daar dan niets van mag vinden want positive vibes only :nauseated_face:

11 likes

Ik probeer voor mezelf wel altijd op zoek te gaan naar het positieve in vervelende situaties, maar wel pas nadat ik even gefrustreerd of boos heb kunnen zijn. Ik ben dus wel voor positive vibes, maar niet ‘only’ (en al helemaal niet in zo’n plaatje). En wat andere mensen doen moeten ze zelf weten

1 like

Ik ben zelf erg van het dingen positief bekijken (en lessen uit situaties halen) maar niet dat positief zijn de ENIGE optie is. Ontevreden, teleurgesteld, boos, verdrietig zijn enz moet ook kunnen, we zijn tenslotte mensen.

Aanschouw het boegbeeld van positive vibes only:

En het is ook gewoon fuckin onrealistisch. Fijn wel om positief te denken maar die hele kreet slaat nergens op. Oh iemand dood? Nou, positive vibes only! Yeah rrrrrrright.

26 likes

Oh echt? Ik zie dat als iets wat veertienjarige meisjes in hun insta bio hebben staan ofzo

1 like

Nice :sunglasses: ik zou swipen

2 likes

Ik probeer sinds kort iets minder negative vibes only te zijn, de hele tijd cynisch zijn en zeiken was niet altijd bevorderlijk voor mijn stemming, maar het wil nog niet echt lukken

10 likes

Net zoals modellen dan zeggen dat het niet om uiterlijk gaat :weary::weary::weary::weary: Jezus wat irritant

7 likes

Ja precies, is lekker makkelijk praten als je knap bent. Kan ik ook echt niet uitstaan.

1 like

Lol ik zei altijd al dat ik me nergens ging op verheugen zodat het nooit kan teleurstellen. Soort zelfbescherming. Maar weetniet of dat nou een goed ding is of niet. Een teleurstelling of iets waar je op had gehoopt maar niet uitkomt komt dan denk ik wel duidelijk minder hard aan. Ik heb bijvoorbeeld een vriendin die echt echt niet met tegenslagen kan omgaan, ze maakt het ook enorm groot in mijn ogen. En dan denk ik, ja je wist toch dat het goed kon gaan maar ook net zo goed fout kon gaan? En dan vervolgens enorm worstelt met die teleurstelling maar cliche gezegd that’s part of life.

2 likes

Kun jij goed met tegenslagen omgaan? En dan bedoel ik hoe je zelf het ervaart, in hoeverre het je raakt etc en hoe je er dan mee omgaat.

• Nee ik vind van niet
  • Ja ik vind van wel

0 stemmers

1 like

Voor de buitenwereld wel, vanbinnen niet zo :joy:

Ik denk het nu wel, maar heb tegelijkertijd misschien nog geen echte grote tegenslagen gehad. Dus wie weet ben ik dan wel echt één brok rampzaligheid.

2 likes

Grote dingen eigenlijk wel, maar ik word soms echt woedend op mezelf als er een rijtje aan kleine dingen fout gaan door eigen toedoen. Bijvoorbeeld dat 60 papieren uit m’n handen waaien, ik de belangrijkste niet meer kan vinden en m’n autosleutel even later in het toilet valt. Echt pure razernij dan, wel alleen maar op mezelf gericht.

Oke niet echt healthy als ik het zo uittyp

6 likes

Feit dat ik niet weet wie dit is, zegt al iets over mijn antwoord op je vraag

2 likes

Ik kan pas sinds een aantal jaar met moeite me inhouden om een bordspel niet van de tafel te gooien als ik verlies.

Zelfs zo’n kleine tegenslag komt mokerhard aan bij me, ben echt een ontzettende aansteller.

5 likes

Toxic

• Gebruik ik om mensen of situaties te omschrijven
  • Gebruik ik alleen om de iconische hitsingle van Britney aan te duiden
  • Gebruik ik voor beiden

0 stemmers

1 like

Wie is het? Of wil ik dat misschien niet weten