Stel je persoonlijke vraag #29

Lieneke van dust van nos

1 like

image

4 likes

De vrouw van de Allerliefste
De zus van de CEO van de met muizengeplaagde en inmiddels gefaalde Van Wonderen StroopWafels
De artist formerly known as Annic van Wonderen, nu Ten DUIS.

8 likes

Hahaha nee het ia Annic van wonderen. Youtube zeikwijf die het forum heeft aangeklaacht omdat wij haar een kwakzalver vinden

8 likes

HET IS TEN DUIS

8 likes

Ik vind dat dat woord nogal aan inflatie onderhevig is de afgelopen jaren. Iemand is al toxic als ie vla ipv yoghurt koopt ofzo, wee zijn gebeente :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post:

18 likes

Terwijl Vla duidelijk beter is dan Yoghurt, laten we eerlijk zijn.

6 likes

Ik ben het er mee eens dat er te veel met toxic word gestrooid. Maar als ik vraag om yogurt en iemand komt met vla… Dan maak ik een youtube video inclusief janken over waarom ik vriendschappen achter me heb gelaten.

18 likes

Lol de enige plek waar ik deze zin ook tegenkom is het tinder profiel van mannen.

3 likes

Ik speelde zelf heel vaak poppenkast, en aangezien Pierke Pierlala hier in Gent echt een ding is was dat (Gentse poppentheater) vaak de bestemming voor verjaardagsfeestjes en ik vond het alleszins heel leuk voor zover ik me kan herinneren haha

6 likes

Dit is toch gewoon doodeng?jan-klaasen-en-katrijn

24 likes

Mijn vader speelde/deed altijd poppenkast op de kinderfeestjes van mij en mijn zussen en dat was zo leuk :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Om zelf poppenkast te spelen vond ik superleuk, om zelf naar te kijken erg saai.

Mijn ouders vonden mijn poppenkastuitvoering alleen wat minder leuk, want met mijn uiterst bijzondere creativiteit kwam ik niet verder dan “Hallo wie ben jij?” “Hoi! Ik ben Beer en wie ben jij?” en zo werkte ik al mijn knuffels af.

10 likes

Laat ons wel ff de uitkomst weten! Ben echt benieuwd naar de negative vibes only man.

@Baymax ah ja dat deed mijn vader ook! Zooo leuk vonden we dat. We hadden ook heel veel van die poppen.

3 likes

Ik denk dat voor kinderen Poppenkast veel leuker zou zijn als het dierenpoppen zouden zijn.

Maar er zijn ook genoeg dieren toch? Wij hadden altijd beetje standaard de prinses, koning, maar ook een vos en een wolf. Het was altijd heel spannend als die tevoorschijn kwamen.

3 likes

Ja maar gewoon Jan Klaasen en Hoog Katrijne door de guillotine halen.

1 like

oh, ik dacht dat je dit bedoelde:

Maar dat is een poppenhuis! Daar heb ik vroeger wel echt super veel mee gespeeld. Dacht al, hoezo zou je dit creepy vinden?

Poppenhuis:

• leuk
  • stom
  • creepy
  • saai
  • neutraal
  • nooit gezien

0 stemmers

2 likes

Lol haha. Ik herinner me nog dat ik in groep 7 of 8 op de bassischool samen met een vriendinnetje een poppenkastvoorstelling mocht houden voor de klas. Geen idee waarom? Het mocht in de gymzaal van de kleuters. Wij hadden zo’n heel lugubere voorstelling waarin bijna iedereen werd vermoord of doodgestoken hahaha? Of je ging de bak in. En dat was allemaal prima. :joy:

Maar kijk hoe leuk deze handpoppen zijn:

6 likes

Superleuk! Er is zelfs een poppenhuis museum he. Een vriendin van mij had een hele mooie en die vader had hem helemaal vernieuwd alleen wij zaten toen meer in de barbie fase. Waarin barbie met glittertopje naar de disco ging en ruzie kreeg om Ken.

Kijk hoe mooi dit is echt wauw

28 likes