Stel je persoonlijke vraag #29

Oh heb opeens echt een flashback van toen ik denk een jaar of 5 was? Was m’n verjaardag en ik was helemaal verzot op barbies en kon niet wachten nieuwe te krijgen voor m’n verjaardag. Maar toen kreeg ik van een deel van de familie dus een supergroot mooi poppenhuis dat ze deels zelf hadden gemaakt. Maar zo lullig voor hun want ik was er dus helemaal niet zo blij mee want ik wilde barbies :sweat_smile: echt zonde want heb echt nog geen 3x met dat poppenhuis gespeeld volgens mij. :grimacing:

2 likes

Love it. Sowieso alles wat met poppen/barbies te maken had vond (en vind) ik geweldig

2 likes

Ik ben ook echt mega fan! Ik wil ook graag naar dat poppenhuismuseum en ik denk dat mn vader wel meewil want hij is sowieso museum liefhebber alleen het is in BREDA. Aangezien Brabant voor mij al het buitenland is :rofl: .
Is iemand ooit in dat poppenhuis museum geweest in Breda en is het een aanrader?

• Nee nooit geweest
  • Ja ben ik geweest maar geen aanrader
  • Ja ben ik geweest en is een aanrader

0 stemmers

1 like

Ahhh ja mijn opa had zo’n poppenhuis gemaakt met in iedere kamer een lampje met lichtschakelaar echt coool

9 likes

Ik ben er geweest maar heb er vreemd genoeg niet heel veel herinningen aan. Het was al wel lang geleden.
Ik vond het vooral erg klein museum volgens mij (ik dacht eigenlijk maar één kamer met poppenhuizen?), een lange reis voor dat museum alleen is het niet waard denk ik. Als je een keer in de buurt bent of het kunt combineren met iets is het wel leuk om te gaan kijken, als je poppenhuisfan bent.

1 like

Ik denk bij de sportschool, was de enige plek waar ik geen mondkapje gedragen had de week dat ik besmet raakte.

2 likes

Heb jij vroeger veel met barbies gespeeld? Ik bedoel hier uiteraard dus géén andere poppen mee.

• Ja ik was verslaafd aan barbies
  • Nee
  • Zo af en toe

0 stemmers

1 like

Lastig te zeggen… ik had net 8 personen ingewerkt op positief geteste (lege) coronapatiëntenkamers, maar echt heel goed op alle protocollen gelet en volledig beschermd met de juiste middelen etc, dus ik denk niet dat het daar vandaan kwam (andere mensen op m’n werk waren ook niet besmet). Maar ik ging ook elke dag naar de supermarkt 10 dagen lang om vers fruit te halen voor de medewerkers en daar waren nog nul maatregelen toen, dus ik denk eigenlijk daar.

In een paar andere musea kun je ook poppenhuizen vinden. Wel echt antieke exemplaren en meestal maar één of een paar… Centraal Museum bijv. of Huis van Gijn. Misschien zit er net wat in je regio.

1 like

Ik hoop zo dat mijn lieve kleine nichtje net als mij helemaal gek op barbies wordt, ik denk dat ze er nu nog te jong voor is. Maar ohhh, lijkt me zooooo leuk.

1 like

Love barbies, maar ze trouwden wel met de actionmans van mn broertje en ze reden rond in die grote militaire jeeps hahaha. Mn barbies liepen rond in roze jurkjes met dikke wapens

16 likes

image

Action man: toen versus nu.

20 likes

Welk kasteel vind je het mooist?

0 stemmers

1 like

Het roze kasteel van het Land van Ooit. Wat een barbaren waren het om het te veranderen.

24 likes

Die van Parijs is echt de allermooiste van allemaal. En dat is dan ook het enige in Parijs dat het allermooiste van allemaal is haha.

2 likes

Omg nee nu ook nog deze poll. Ik kan Martijns droogheid waarderen en Viktor is gewoon aardig.

Maar toch iets meer Team Martijn dan

1 like

Wie doet hem dit na

naadloos

10 likes

Welke voornaamwoorden gebruik jij? Niet anoniem.

• zij/haar
  • hij/hem
  • zij/hen of die/diegene
  • ik weet het niet
  • anders
  • geen

0 stemmers

Sick is my middle name

Haha hoe beleef je bijv Chantal Jansen (z?) en Paul de Leeuw dan? Kijken of we ergens in overeenkomen

KOR/EAN

12 likes